Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei aio auttaa muutossa:(

Vierailija
22.06.2023 |

Olen siis muuttamassa yksin toiseen asuntoon. En miehen kanssa yhteen vielä, koska se ei käytännössä ole vielä mahdollista. Mutta siis mies totesi, että ei aio osallistua muuttoon sen vuoksi kun se on niin vaivalloista ja kehoitti ottamaan muuttofirman. Minulla ei ole ylimääräistä rahaa muuttofirmaan vaan aion nyt pyytää apua kavereilta. Mutta nyt meni maku mieheen. Ollaan kuitenkin seurusteltu kolmisen vuotta. Vai olenko liian vaativa kun odottaisin häneltä apua?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi auttaa?

Lue toki nyt rivien välistä ettei enää välitä sinusta?

Ero.

Vierailija
42/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän normaalit aikuiset jeesaa kaveria muutossa jos vaan pystyy. Muuttofirmaa käyttää ne, joilla on tosi paljon tavaraa, mutta kyllähän yhden hengen kamat menee helposti talkoovoimin. Ellei ole joku himohamstraaja kyseessä, silloin ymmärrän miehen asenteen, toisaalta miksi edes olla yhdessä sellaisen kanssa, jonka auttaminen ei tuon vertaa kiinnosta?

Tuo on vanhanaikaista. Kuka aikuinen pyytää enää mitään muuttoapua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan tässä olla niinkin, että ko. nainen ei vaan ole avun arvoinen.

Mutta määritelkää nyt vaan se mies kuitenkin siaksi kun kaikki me aina ollaan.

Miten niin voi? Juuri siitähän on kyse, mies kyllä auttaa, jos näkee naisen avun arvoiseksi. Tälle naiselle mies on sika, joka tulee jättää.

Vierailija
44/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa ap, , ettei se mies ole sinun kanssa tosissaan, haikailee vielä muuta. Toisaalta , jos on hankala muutto niin itsekin naisena olen muuttofirman kannalla.

Oletko ap kertonut ,että sinä fiksusti itse pakkaat tavarasi, siivoat kämppäsi ja tarvitse ainoastaan kantoapua ,kun kaikki on muuten laitettu valmiiksi.

Jospa sinä oletkin vähän aikaansaamaton hänen mielestään ja tietää, että hänen kontolleen jäisi muutakin kun sopivan kokoisten laatikoiden kantaminen.

Vierailija
45/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap, mikä siinä on vaivalloista. Mutettaessa tavarat pakataan muuttolaatikoihin ,joiden täytyy olla sellaisia ,että kestävät kantamisen ja joku jaksaa ne laatikot kantaa. Toinen asia muutossa on sen asutun asunnon siivous.

Totta ihmeessä siitä on vaivaa, etkä voi sälyttää sitä kenenkään muun kontolle. Sinun ap se on tehtävä🤗

Vierailija
46/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet muuttamassa Yksin? Tein itse tälläiselle naiselle muuton aikoinaan, joka väitti rakastavansa minua. Ei montaa kuukautta mennyt, kun sillä oli uusi mies. Me miehet ollaan joskus taukkeja. Älkää hyvät miehet muuttaako naisen kamoja, jos ette itse samaan aikaan muuta sinne omia tavaroitanne. Naiset ovat niin hyviä käyttämään miestä hyväksi.

Menikö sun elämä pilalle siitä, että autoit muutossa muutaman tunnin? Normi ihminen auttaa apua tarvitsevaa, eikä odota siitä korvausta. Olet sika.

Minulla olisi mökillä muutama puu, jotka pitäisi kaataa pihasta ja pilkkoa polttopuiksi. Tuletko tekemään ilmaiseksi, vai oletko sika?

-Eri

Minä tykkään tuollaisista hommista, jos vain puitteet ovat siedettävät (ei järjetön kiire, juotavaa ja syötävää ja hyvää, leppoisaa seuraa) ja tiedän useamman muunkin ihmisen, jotka oikeasti tykkäävät auttamisesta ja talkoo hommista. Kunhan odotukset eivät ole liian suureellisia ja puitteista on huolehdittu. Ja olen siis nainen, jos sillä on väliä.

Vierailija
47/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pihdannut liian kauan joten mies ei auta muutossa.

Vierailija
48/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Mietin kyllä suhteen jatkoa nyt tosissaan. Ehkä meni maku mieheen lopullisesti. On tässä ollut muitaki juttuja.

-ap

Taitaa tunne olla molemmin puolinen. 

Vierailija
49/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Mietin kyllä suhteen jatkoa nyt tosissaan. Ehkä meni maku mieheen lopullisesti. On tässä ollut muitaki juttuja.

-ap

Ap parka. Ei tuo hyvältä kuulosta, jos miehesi ei voi auttaa sinua muutossa kun miettii, että hän on kuitenkin miehesi. Muutto on muutenkin rasittavaa hommaa ja loppusiivouskin täytyy tehdä perusteellisesti lattiakaivot, kaakelit ym.

Vierailija
50/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän normaalit aikuiset jeesaa kaveria muutossa jos vaan pystyy. Muuttofirmaa käyttää ne, joilla on tosi paljon tavaraa, mutta kyllähän yhden hengen kamat menee helposti talkoovoimin. Ellei ole joku himohamstraaja kyseessä, silloin ymmärrän miehen asenteen, toisaalta miksi edes olla yhdessä sellaisen kanssa, jonka auttaminen ei tuon vertaa kiinnosta?

Sellaiset joilla on läheinen tuttavapiiri jonka kanssa ollaan hyvissä väleissä ja mieluusti autetaan puolin toisin? Vanhanaikaistahan sellainen toki on, nykyään monelle on tärkeintä vaan se oma napa eikä vahingossakaan haluta ketään auttaa.

Vierailija
51/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen hoitaa muuttonsa itse. Ei kuulosta hyvältä, jos et edes tuota saa tehtyä itse. Ei hyvää vaimomateriaalia. 

Vierailija
52/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokisin jatkossa reisieni levittämisen liian vaivalloiseksi.

Vierailija
53/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset joilla on läheinen tuttavapiiri jonka kanssa ollaan hyvissä väleissä ja mieluusti autetaan puolin toisin? Vanhanaikaistahan sellainen toki on, nykyään monelle on tärkeintä vaan se oma napa eikä vahingossakaan haluta ketään auttaa.

On läheisiä ihmisiä, mutta en kyllä kehtaisi pyytää apua muuttoon. Tuo kuuluu opiskeluaikoihin. 

Vierailija
54/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet muuttamassa Yksin? Tein itse tälläiselle naiselle muuton aikoinaan, joka väitti rakastavansa minua. Ei montaa kuukautta mennyt, kun sillä oli uusi mies. Me miehet ollaan joskus taukkeja. Älkää hyvät miehet muuttaako naisen kamoja, jos ette itse samaan aikaan muuta sinne omia tavaroitanne. Naiset ovat niin hyviä käyttämään miestä hyväksi.

Menikö sun elämä pilalle siitä, että autoit muutossa muutaman tunnin? Normi ihminen auttaa apua tarvitsevaa, eikä odota siitä korvausta. Olet sika.

Minulla olisi mökillä muutama puu, jotka pitäisi kaataa pihasta ja pilkkoa polttopuiksi. Tuletko tekemään ilmaiseksi, vai oletko sika?

-Eri

Minä tykkään tuollaisista hommista, jos vain puitteet ovat siedettävät (ei järjetön kiire, juotavaa ja syötävää ja hyvää, leppoisaa seuraa) ja tiedän useamman muunkin ihmisen, jotka oikeasti tykkäävät auttamisesta ja talkoo hommista. Kunhan odotukset eivät ole liian suureellisia ja puitteista on huolehdittu. Ja olen siis nainen, jos sillä on väliä.

Joo, sehän tunnetusti on tosi leppoisaa muuttaa kahdestaan koko asunnon tavarat. Ja vaikka sinä satut tykkäämäänkin, niin se ei tarkoita, että jokaisen muun pitäisi tykätä samasta asiasta. Sen takia meillä on ammattilaisia olemassa, että rahalla saa työn kuin työn tehdyksi.

Mutta voidaan sopia vaikka, että käyt luonani kerran viikossa siivoamassa, ja kaupasta voisit samalla tuoda listaamani tavarat. Katsotaan siinä sitten samalla, mitä muita pikku hommia olisi sillä kerralla tehtäväksi. Vastineeksi saat leppoisaa seuraa, joka löhöilee sohvalla, kun sinä teet niitä tykkäämiäsi talkoohommia.

Vierailija
55/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On läheisiä ihmisiä, mutta en kyllä kehtaisi pyytää apua muuttoon. Tuo kuuluu opiskeluaikoihin. 

Ei tartte pyytää, kun ne läheiset sanoo muuttoaikeista kertoessa, että "sano vaan jos tarttee apua". Harvemminhan aikuiset ihmiset enää muuttaa, niin se menee ihan jo vaihtelusta käydä kerran muutamassa vuodessa jonkun kamoja kantamassa

Vierailija
56/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan tässä olla niinkin, että ko. nainen ei vaan ole avun arvoinen.

Mutta määritelkää nyt vaan se mies kuitenkin siaksi kun kaikki me aina ollaan.

Niin no, se pilde kuitenkin kelpaisi, vaikka ei ole muuttoavun arvoinen. Voi sua, oliko sulla äitiäkään?

Vierailija
57/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Joo, sehän tunnetusti on tosi leppoisaa muuttaa kahdestaan koko asunnon tavarat. Ja vaikka sinä satut tykkäämäänkin, niin se ei tarkoita, että jokaisen muun pitäisi tykätä samasta asiasta. Sen takia meillä on ammattilaisia olemassa, että rahalla saa työn kuin työn tehdyksi.

Mutta voidaan sopia vaikka, että käyt luonani kerran viikossa siivoamassa, ja kaupasta voisit samalla tuoda listaamani tavarat. Katsotaan siinä sitten samalla, mitä muita pikku hommia olisi sillä kerralla tehtäväksi. Vastineeksi saat leppoisaa seuraa, joka löhöilee sohvalla, kun sinä teet niitä tykkäämiäsi talkoohommia.

Talkoohommien idea on yhdessä tekeminen, ja että se tekeminen ei just ole mitään tylsää jokapäiväistä toimintaa. Et nyt ymmärrä miten mistä talkoohenki koostuu, ei ihme jos sua ei nappaa tai kavereitasi huvita auttaa sinua. Eikä tietenkään pyydetä liian usein ja, että toisaalta taas vastaa palvelukseen tarpeen tullen vastapalveluksella.

Vierailija
58/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen kuuluu toisen auttaminen. Paras suhde on sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ollaan automaattisesti tiimi.

Sun miehesi ei ap arvosta sua. Eikä taida rakastaakaan, sillä rakastamaa ihmistä autetaan ja hänelle halutaan hyviä asioita.

Mä joskus seurustelin miehen kanssa, joka osoittautui itsekkääksi ja laiskaksi. Asuin rivarissa ja tämä mies oli mun luona viikonloput. Ei koskaan suostunut auttamaan mua esimerkiksi ajamalla mun ison takapihan nurmikkoa. Kuitenkin mun olisi pitänyt olla se tunnollinen ja naisellinen nainen, joka olisi kokannut hänelle ja pessyt hänen pyykkinsä. Ei myöskään makkarissa välittänyt kuin itsestään. Oli kyllä niin toope tapaus. Ihaillen kertoi kaveristaan, jolla oli virolainen nainen joka silitti miehen paidat ja teki kaiken huushollauksen. Onneksi suhde ei edennyt viralliseen yhteenmuuttoon.

Sääliksi kävi sitä naista, joka myöhemmin meni lisääntymään tämän miehen kanssa.

Ensivaikutelma tästä miehestä oli mukava ja turvallinen. Kun tutustui häneen paremmin, niin sisältä tuli esiin itsekäs sovinisti.

Sun miehesi ap kuulostaa samanlaiselta. Suosittelen, että laitat vaihtoon. Äläkä ainakaan muuta yhteen tuollaisen kanssa, saati lisäänny!

Vierailija
59/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitus Tori.fi ja saat halvalla muuttoapua. Testattu on. Minäkin voin tulla, jos päästään hinnasta sopuun (rahaa/käyttötavaraa) ja pk-seutu.

Toinen keino myydä vaikka joku iso huonekalu ja siitä rahaa muuttoon.

Vierailija
60/67 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sinua itsestään selvyytenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme