Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita,jotka selvinpäin koko juhannuksen ajan?

Vierailija
22.06.2023 |

Miten on?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta mihinkään päihteisiin.

Vierailija
22/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ihan järkyttävän paljon ja ajattelin nukkua (selvinpäin) ainakin pari seuraavaa päivää. Hyvää juhannusta vaan 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pullo alkoholitonta raparperikuohua on varattuna juhannusjuomaksi. En ole koskaan ollut erityisesti alkoholin perään, mutta nykyisessä terveystilanteessa en ota edes sitä yhtä annosta, jonka ennen saatoin ottaa juhlatilanteissa. Ja koska vietämme juhannusaaton perinteisesti juhannusajelulla, mies saa myös oluensa alkoholittomana.

Vierailija
24/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Syntymähumala on senverran vahva ettei tarvitse muuta.

Sinäpä sen sanoit. Minulla sama tilanne.

Vierailija
25/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana tuli oltua ihan tarpeeksi tillin tallin. Nyt ei keski-iässä ole enää tarvetta tai mielenkiintoa.

Vierailija
26/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai juhannus niin kamala ole, etteikö sitä selvin päin kestäisi?

Vierailija
27/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täyttää 60v, niin pienikin määrä alkoholia aiheuttaa krapulan. Ei viitsi enää juoda lainkaan alkoholipitoisia juomia,

28/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en käytä alkoholia.

Vierailija
29/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin ja yksin menee tämäkin kuten suurin osa tähän mennessä. Kaksi kertaa olin nuorena viettämässä ns perinteistä juhannusta (kerran festareilla ja toisen kerran mökillä isommalla porukalla) ja ei vaan ole yhtään mun juttu tuollainen känniränni torstaista sunnuntaihin. Ja selvinpäin ollessa on humaltuneet koheltajat todella raskasta seuraa.

Sen sijaan juhannusaattona/päivänä olisi kiva syödä hyvällä porukalla ja kenties vaikka ottaa hieman juomaakin, kunhan vaan kukaan ei vedä itseään konttauskuosiin.

Vierailija
30/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin v..tuttaa tämä kalenterikännääminen. Hurskastellaan, että mennään mökille grillaamaan ja saunomaan, mutta viina on mielessä, koska juhannus. Siideri- ja oluttölkki sihahtaa auki mökin parkkipaikalle päästyä, koska juhannus. Saunaa lämmittäessä sama juttu. Ruuan kanssa viiniä ja jälkiruuaksi konjakki, tai likööriä, koska juhannus. Ja siitä eteenpäin.

Sanokaa mitä sanotte, mutta viinan ympärillä yhä pyörii koko juhannus.

Siksi en juo.

Vierailija
31/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä enkä juo muutenkaan. Juokoon toiset.

Vierailija
32/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä sama alkoholikeskustelu, joka käydään aina ennen joulua ja juhannusta?

Ja jälleen on taas vain ne kaksi ääripäätä käyttää alkoholia. Joko ollaan maistamatta tippaakaan tai sitten ollaan niin sekaisin, ettei muisteta kauniista kesäyöstä mitään seuraavana päivänä.

Minä ajattelin juoda alkoholia juhannuksena, mutta vain sen verran, että kaikilla on hauskaa eikä seuraavana aamuna ole krapulasta tietoakaan.

Vierailija
33/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla selvinpäin. Työnantaja ei katsoisi hyvällä työpaikalla ryypiskelyä/krapulaa.

Vierailija
34/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion olla juhannuksen selvinpäin. Ostan yhden alkoholittoman juoman. Ajatus on olla koko kesä selvinpäin.

Vierailija
35/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko tämä sama alkoholikeskustelu, joka käydään aina ennen joulua ja juhannusta?

Ja jälleen on taas vain ne kaksi ääripäätä käyttää alkoholia. Joko ollaan maistamatta tippaakaan tai sitten ollaan niin sekaisin, ettei muisteta kauniista kesäyöstä mitään seuraavana päivänä.

Minä ajattelin juoda alkoholia juhannuksena, mutta vain sen verran, että kaikilla on hauskaa eikä seuraavana aamuna ole krapulasta tietoakaan.

Miksi ei saisi olla maistamatta tippaakaan? Sehän on normaalia. Ei joka päivä juoda.

Vierailija
36/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en omista mökkiä ,enkä kasapäin rahaa. vietän juhlapäivät usein kotona ja ehkä joskus harvoin sukulaisillä kylässä. vietän rentouttavaa laatuaikaa usein vauva palstalla! juomana kesäisin mehu.

Vierailija
37/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimiä hoitaes menee. Aina olen selvinpäin.

Vierailija
38/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyttää ihan järkyttävän paljon ja ajattelin nukkua (selvinpäin) ainakin pari seuraavaa päivää. Hyvää juhannusta vaan 😅

Sama juttu, että nämä helteet on vieneet ihan mehut ja suunnittelin just, että käyn heittämässä vielä pikkulenkin ja sitten suihkun kautta nukkumaan. Ihan sama vaikka heräisin seuraavan kerran vasta sunnuntaina.

Vierailija
39/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin on tullut aina oltua juhannukset ja muut juhlat. Laskeskelen taas huvikseni montako hälytysajoneuvoa lähtee viikonlopun aikana. Pari vuotta sitten oli jo tähän aikaan neljä piipaa-autoa kuulunut. Synkkiä juhlijoita joka vuosi. Monta surullista tarinaa.

Vierailija
40/82 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoiässä jo, enkä ole koskaan juonut alkoholia juhannuksena. Kahvi riittää ja vissy. Varsinaisesti en ole edes lapsuuden jälkeen juhlinut juuri mitenkään juhannusta (enkä mutakaan "velvollisuusjuhlia"). Kokoilla olen joskus käynyt, mutta se ei ollut mitenkään hauskaa, kun itikat söivät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi