Muita,jotka selvinpäin koko juhannuksen ajan?
Kommentit (82)
Joo, minä olen. Ostin kyllä pullon punaviiniä, mutta se jaettuna kolmelle päivälle ei kyllä yhtään humalluta. Mies oli ostanut 4 lonkeroa, joten eipä sekään kännäile.
Laitoin kerran viestiä, että tervetuloa mökillemme juhannuksena. Raitista sellaista. Vähensi kyllä huomattavasti osallistujia. Vuonna 1995 kun esikoisemme syntyi olin taas selvinpäin juhannuksena. Mökin lähellä käytiin pellolla katsomassa juhannuskokon polttamista ja kännisten örinää. Sen koommin en ole siellä käynyt. En tiedä onko meno siellä muuttunut.
Miksi helvetissä pitäis juoda alkoholia juhannuksena, tai muulloinkaan? Joillekin se kuitenkin kuulostaa olevan elämäntapa.
6 vuotta varmaan täysin ilman alkoholia ja sitäkin ennen hyvin vähän tuli otettua niin jäi pois kun eipä siitä juuri mitään iloa ollut.
En osaa vielä sanoa. Jos selviän juhannukseksi niin ehkä en.
Juomatta. Ei tarve alkoholiin joka rahantuhlausta ja josta huonot olot seuraavallekin päivälle. Perheen kanssa chillaten jussi
Kuinka joku kehtaa kännätä lastensa läsnäollessa?
Vierailija kirjoitti:
Raittiina ollaan.. olen raitistunut alkoholisti.
Täällä sama. Nyt 30's raitis Juhannus putkeen. Toki nuo Juhannuksen välipäivätkin Juhannuksesta-Juhannukseen on ollut kaikki raitiita.
Tänä vuonna Marraskuussa on 30-vuotis päivät.
Miksi olla.. yksin, sauna lämpenee... yksin..
Joo. Vuodesta 1957. Syntymävuoteni. Viina kuuluu olevan viisasten juoma. ( menee pöljänkin päähän )
Täällä. Nainen 40v. Olen ollut kerran elämässä kunnon kännissä ja se riitti. Olen juonut mansikka-raparperimehua ja syönyt hyvin. Ja hyvä, että aina löytyy porukalle kuski😄
Vierailija kirjoitti:
Selvinpäin kyllä.En vietä uuttavuotta,joulua,vappua enkä juhannustakaan.
Sama juttu.
Toivotaan et ne poliisit ja pelastuslaitos olisi selvinpäin.
Voi olla ihme kirjauksia sairaalassa jos lääkäritkin on humalassa.
Puliporukalle hyvä tekosyy vetää perseet.
Lounaalla meni vajaa lasillinen punaviiniä eli siten miellän, että olen täysin selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minä olen. Ostin kyllä pullon punaviiniä, mutta se jaettuna kolmelle päivälle ei kyllä yhtään humalluta. Mies oli ostanut 4 lonkeroa, joten eipä sekään kännäile.
Sama täällä. Yhden koko pullon ostin ja siitä riittää vielä huomiselle ja ehkä jopa sunnuntaille jos hyvin käy ja pullostaa on kaksi juomassa.
Selvinpäin ollaan ja töissä käydään. Su ip jään vapaalle.
Maustettu ja hiilihapotettu kivennäisvesi tuntuu jo melkoiselta pröystäilyltä. Joitain kiinnostavia alkoholijuomauutuuksia katselin pitkästä aikaa, mutta sitten muistin, että lähes aina käy niin, että otan yhden hörpyn ja totean idean olevan hyvä mutta maun kaamea ja kaadan loput viemäriin, jollei kellekään muulle kelpaa.