Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäinen saa kysellä jotain

Vierailija
22.06.2023 |

Vastailen mitä pystyn.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla millaista puuhaa ap? 

Veikkaan että luet jonkunverran, kun kirjoitatkin niin sujuvasti?

Onko sinulla lemmikkiä? Tai oletko joskus jonkun toisen ihmisen lemmikin kanssa tekemisissä?

No pihassa olisi jonkin verran puuhaa aina välillä nurmikon leikkuun muodossa ja jos haluasi kukkia ym. laittaa mutta näin pitkälle en ole päässyt. Perittyä metsää on hiukan jossa on silloin tällöin puuhaa kun tarve. No, luen jonkin verran lehtiä tai jos joku kiinnostava kirja niin niitä ja netissä luen sitä ja tätä. Pyrin myös kirjoittamaan mahdollisimman selkeästi.

On ollut kissoja mutta ei ollut vähään aikaan, tekisi mieli hankkia mutta mistä kun löytöeläintalot tai yhdistykset tuntuvat kirjoittelun perusteella olevan aika valikoivia ja yli-vaativia. Sukulaisella jonka luonna joskus käyn on kissoja ja niiden kanssa tulee touhuttua ja mielellään hyppäävät syliin hurisemaan. ap

Vierailija
22/29 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet yksinäinen? Onko ikinä ollut ystäviä?

Johtuu aika monesta tekijästä, on masennusta ym. mt-häiriöitä. Olen myös autismin kirjoilla ja melko ujo ja jännitän todella paljon pienestäkin asiasta. Ystäviä minulla ei ole ikinä ollut, koulussa oli kavereita mutta ne jäi koulujen päätyttyä. ap

Nyt on uudet tuulet. Ihmistä ymmärretään ja erillaisuutta ja monenlaisista hyväksytään.

Suosittelen menemistä juttelemaan johonkin. Ihan mihin vaan. Ihmisiä on, ja kesällä ihmiset on enempi auki.

Terapia tm. olisi tietty hyvä- Jos sopivan löydät.

Olla itse itselleen armollinen ja suopea. Se on hyvä neuvo. 🌸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä kaikille yksinäisille! Meitä on kai iso joukko...

Kyllä. Ja joinaknen on joskus yksin. Vaikka olisi ihmisiä ympärillä voi olla yksinäinen.

Kai se on mielentila myös.

Vierailija
24/29 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kirjolla, niin oletko muiden kirjolaisten kanssa tekemisissä? Tiedän että sillä on monia ihmisiä joilla synkkaa keskenään ja on vähemmän paineita yhdessaolon suhteen. 

Itsellenikin olisi introvertti, ujo ja hiljainen kaveri tosi sopiva, koska olen samanlainen. Olisi kiva jakaa rauhallista aikaa yhdessä.

En ole, en tunne ketään muuta. Facebookissa olen ryhmässä joka on kirjoilla oleville mutta en ole saannut itseäni puheliaaksi siellä eli olen sivusta seuraaja kun ei ole uskaltanut avata suutaan tai siis alkaa tekstiä näpyttelemään.

Niin, varmaan samanlainen kuin itse olen sopisi itselle kaveriksi tai sitten ei, vaikea sanoa kun sitä ei etukäteen tiedä. ap

Vierailija
25/29 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kuulla, että sinulla on siinä pihapiirissä puuhaa, sen mukaan kun huvittaa. 

Ja jos harkitset kissaa, niin kannattaa laittaa hakemus kumminkin, aina voi onnistua, ja ehkä teilläpäin voi olla kissoilla pentujakin, niin sitten luovutusikäinen, ehkä? 

Oletko menossa nyt sukulaisen luokse Juhannuksena?

Oletko ajatellut kirjoittaa blogia? Olet niin hyvä kirjoittaja, niin itse lukisin ajatuksiasi mielelläni. 

Vierailija
26/29 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva kuulla, että sinulla on siinä pihapiirissä puuhaa, sen mukaan kun huvittaa. 

Ja jos harkitset kissaa, niin kannattaa laittaa hakemus kumminkin, aina voi onnistua, ja ehkä teilläpäin voi olla kissoilla pentujakin, niin sitten luovutusikäinen, ehkä? 

Oletko menossa nyt sukulaisen luokse Juhannuksena?

Oletko ajatellut kirjoittaa blogia? Olet niin hyvä kirjoittaja, niin itse lukisin ajatuksiasi mielelläni. 

Kyllä jos olo sallii kun ollut vähän ei nyt flunssainen mutta hieman ei mukava olo. Menisi nyt pois kun kerrankin juhannuksena olisi jotain niin ei sitten pääsisi mihinkään mutta aikaisempina juhannuksina kun ei mihinkään menoa niin olo mitä mainioin. Todella ärsyttävää ja myöskin raivostuttavaa kun silloin kun olisi menossa johonkin ei pääse mutta heti kun ei ole mitään niin olo onkin terve.

Eipä ole tullut ajateltua blogin kirjoittamista ja melko vähän lukeekaan niitä mitä joskus joku osuu eteen muttei juurikaan ja youtubessa no jotain blogi-videoita katselee joskus mutta niitäkin vaan selaillen. ap

Vierailija
27/29 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, tuli juuri syötyä niin pystyy vastaileen kysymyksiin.

Tuossa edellä mainitsin mitä ruoaksi mutta unohtui jälkiruoka mainita eli mämmi, joo sitä on minulla vieläkin kun kaupassa vielä on tarjolla niin tulee syötyä. Ruisleipää en voi syödä mutta mämmiä kyllä ja kun on terveellistä niin söisin vaikka läpi vuoden jos vaan on tarjolla. ap

Vierailija
28/29 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sitten otettua noin tunnin torkut tuossa vähän aikaa sitten, varmaan väsynyt kun musiikki oli jäännyt tietokoneelle pauhaamaan kun olin ajatellut hetkeksi mennä makuulle, no tunnin makuu oli hyvin nukkui vaikka musiikki pauhasi.

Mutta jos joku haluaa kysellä jotain niin paikalla olen ellen ole uudestaan torkahtanut. ap

Vierailija
29/29 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä makaan. Olen yksinäinen myös. Makaan koko juhannuksen.

Ihme makaaja. Nouse istumaan. Tuolille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän