Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat - hassuimmat tai ikävimmät asiat mitä lapsia saaneet tuttusi eivät tajua?

Vierailija
22.06.2023 |

Tuossa perheellisille suunnatussa aloituksessa hassutellaan jakamalla kokemuksia "siitä todellisesta eli lapsiperhe-elämästä" vieraantuneiden lapsettomien oudoista käsityksistä tai tekemisistä.

Em. keskustelun aloittaja ei halua lapsettomien kommentteja ketjuun. Joten kun aloittaja kielsi lapsettomia osallistumasta tuohon "hyvän mielen ketjuun" niin tulisiko sinulle mieleen jotain hassunhauskaa tai ikävämpääkin, mitä perheelliset tuttusi tai sukulaisesi eivät ymmärrä lapsettoman elämästä?

Ja perheelliset, osallistukaa mieluummin tuohon perheellisille suunnattuun ketjuun. Mutta asialliset vastaukset myös perheellisiltä ovat tänne tervetulleita, tästä ketjusta emme sulje muita ulos.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kotona on meidän säännöt.

Jos kotona saa aukoa kaappeja ja käyttää kattiloita rumpuina tai hyppiä sängyllä niin se ei tarkoita että minun kotona voisi tehdä noin.

Vierailija
62/64 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta eilen 4 lapsen juopporetku isä totesi minulle etten tiedä lapsista mitään enkä osaa hoitaa niitä, koska olen lapseton. 

Niinpä, juoppo se vasta kunnon vanhempi on ja tietysti tietää mikä on rakkaus kun joka kerta on valinnut viinan ensin. Todella hienoja vanhempia nämä tällaiset, antakaa heille mitali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua tai enemmänkin surullista on se, kun ei-toivotusti lapsettomana miettii vanhuutta, jos siis vanhaksi elää. Eli se klassinen kysymys: kuka minusta pitää huolta, kun olen vanha, kun en toiveistani huolimatta saanut niitä lapsia? Voi olla, ettei huolta pidä kukaan, hyvinvointiyhteiskuntaa vaikuttaisi oltavan ajamassa vähitellen alas. Jotkut aikuiset lapset joutuvat todella vahvasti pitämään omien vanhuksiensa puolia palveluiden suhteen. Aina sekään ei auta. 

Tosin monesti on niinkin, että vaikka niitä aikuiseksi kasvaneita lapsia on, niin aina heistä ei ole iäkkäiden vanhempiensa auttajiksi. He voivat asua ulkomailla tai heillä voi olla suuria haasteita oman elämänsä kanssa. 

Vierailija
64/64 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että vaikka minulla ei ole lapsia, niin en silti halua/pysty jäämään aina ylitöihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan