Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui

Vierailija
22.06.2023 |

Tapasin ystävän kautta kivan miehen (minä 30v). Tapailtiin muutamia kertoja, vietettiin viikonloppuja yhdessä reissussa ja kotosalla. Nyt 1,5kk tuntemisen jälkeen mies haukkui mut kännissä aivan lyttyyn ylipainon vuoksi. Itsekkin on vatsakas. Aiemmin ei antanut mitään viitteitä että en hänen silmäänsä miellyttäisi, päin vastoin. Sanoi todella rumia asioita (olen miehen kokonen, normaalia seksiä ei pysty harrastaan, olin järkytys jo ensi näkemältä, suku ei ikinä hyväksyisi yms). Selvinpäin pyysi anteeksi ja takasin mua. No, minä idiootti annoin anteeksi. Nyt pari päivää sitten reissussa ollessaan ilmoitti että hän ei tunne mua kohtaan rakkautta. Minä sanoin, että tämä riittää nyt.
Kyllä, olen reippaasti ylipainonen. Mutta en mikään sohvaperuna ja laihduttaa yritän.
Miten tuommoset sanat voi unohtaa? Ikäni olen ollut koulukiusattu yms, sain itsetuntoa kohotettua terapian avulla ja nyt taas tuntuu että en muuta teekkään kuin inhoan itseäni. Miten tuollaisen jälkeen koskaan pystys taas luottaan kehenkään mieheen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet selityksiä ongelmillesi ja tuntuisi lohduttavalta laittaa ne miessukupuolen piikkiin? Itsensä rakastamisen taito on ainoa tie ehjiin ihmissuhteisiin. Kun hyväksyy itsensä vikoineen ja puutteineen ei tarvitse ketään rakastamaan itseään ehjäksi.

Miksi sinä et elä niin kuin opetat?

Vierailija
22/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävä tilanne sulla, olen pahoillani että sulle kävi noin. Kaikesta päätellen olet kuitenkin skarppi ja onnekas, kun pelastauduit pois tuosta suhteesta jo alkumetreillä. Mies oli ilmeisesti näitä, jotka pystyvät pitämään pystyssä hurmaavaa meininkiä muutaman viikon ajan, ennen kuin se todellinen alistava ja ilkeä luonne tulee esiin. Monilla se hurmausjakso kestää niin pitkään ja alistusvaihe tapahtuu niin pikkuhiljaa, että naiset jäävät odottelemaan, milloin olisi se seuraava hyvä jakso. Mutta sitä ei välttämättä tule enää koskaan, pahemmaksi vaan menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ettei suku hyväksy saattaa pitää paikkaansa. Mä olen ylipainoinen nainen, ollut mieheni kanssa parikymmentä vuotta. Vieläkin hänen sukulaisensa valittavat, että hän olisi saanut hoikemman ja paremman vaimon.

Samalla selviää, että mistä mies on perinyt tuon käytöksen. Itsekin tiedän vastaavanlaisen suvun.

Vierailija
24/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidat itsesi kuntoon ensin ja sitten vasta parisuhdemarkkinoille. Enkä nyt tarkoita painoa.

Erittäin vahvasti tämä! Teki pahaa lukea miten annoit anteeksi ja jatkoit miehen kanssa noin ilkeän käytöksen jälkeen, mutta sitten muistin että olen itse jatkanut samalla tavalla ilkeiden ukkojen kanssa. Minulla on huono itsetunto ja läheisriippuvuus, mikä on altistanut tälle. Uskon että sinulla voisi olla samanlaisia ongelmia. Ihan kauhea ukko, onneksi pääsit eroon. Olen pahoillani että jouduit kuuntelemaan tuollaista.

Vierailija
25/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootit luuserit kannattaa unohtaa. Olet arvokas omana itsenäsi. Toivottavasti löydät kivan miehen

Miksi pitäisi löytää mies?

Niin, miksei nainenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän