Siihen meni se mökkijuhannus. Mies jätti tänne yksin
Komensin häntä vain vähän, että ennenkuin kukaan tulee huomenna kylään niin palju on maalattava kun vanha maali halkeilee. Hän sanoi vain että älä komentele ja siitä se riita eskaloitui niin, että hän lähti autolla takaisin kotiin. Olen nyt täällä 200 km päässä yksin. Mitä nyt???
Kommentit (47)
Ryhdyt maalaushommiin ja samalla voit miettiä että mihin oikeastaan tarvitset tuollaista kiukuttelija-miestä.
Et sitten voinun olla nälvimättä ja kettuilematta ukolle.
Niin makaa kuin petaa, Suomalainen vanha sananlasku
Vierailija kirjoitti:
Yksi ehdotus olisi...lopetat huonojen provojen kirjoittelun?
Samis. Joka juhannus ja muu juhla sama tarina, ehkä vähän versiointia noissa tehtävissä. Provoo ittes yksin kaupunkiin vaihteeksi.
Maalattu palju ja törppöilevä mies. Seuraavaa osaa odotellessa, tuskin tarvii kauan odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä aion komentaa miehen tänään etuajassa mökille, että saan rauhassa ladata akkuja ennen kuin itsekin suuntaan sinne. Saa nukkua rauhassa ja lepuuttaa hermoja.
Ahaa. Teillä on oikein armeijan meininki. Oletko sinä vääpeli joka komentaa`?
Paljusta ei ole muuta kuin harmia. Miksei ap itse maalaa sitä vai oletko kädetön? Vai onko toisia kivempi komennella ja käskyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aion komentaa miehen tänään etuajassa mökille, että saan rauhassa ladata akkuja ennen kuin itsekin suuntaan sinne. Saa nukkua rauhassa ja lepuuttaa hermoja.
Ahaa. Teillä on oikein armeijan meininki. Oletko sinä vääpeli joka komentaa`?
Olen eri, mutta meininki meillä sama. Minä olen tosin kenraali.
No mitä otat kaiken irti, vieraat tulee kuitenkin, eikö vaan. Ja paljun voi jättää maalaamatta, sanot vaan vieraille, että et ehtinyt, tai sitten maalaat sen itse, jos kovasti häiritsee.
Nautitte juhannuksesta vieraiden kanssa ja jos joku kysyy missä mies on, niin kerrot rehellisesti palju-gaten, skoolaatte sille ja juhlitte. Tuollainen mies on tosi lapsellinen, kun ei osaa näemmä riidellä, vaan pitää häipyä. Ja näemmä sitten käyttää tuollaista keinoa, kun huomaa, että tehoaa sinuun. Nyt näyttä, että ihan sama, ehkäpä oppii jatkossa vähän paremmin olemaan kanssasi eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä komentaminen yleinenkin kommunikointitapa av-mammojen parisuhteissa?
Öö, joo? Onko tässä nyt muka joku ongelma?
Järjestät meille AV:laisille bileet ja kutsut kaikki paitsi sen tyypin joka hokee kouluajoistaan ja siitä ettei päässyt bileisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä nyt? Ootko tosissasi? Saat olla rauhassa koko juhannuksen.
Takaraivossa kalvaa resurssilähteen menettämisen pelko.
Jos maalaat paljun tänään, sitä ei voi käyttää huomenna (maalipinta ei kestä). Siideri tai kalja vaan auki ja nauti kesästä.
Ei pysty rentoutumaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä nyt? Ootko tosissasi? Saat olla rauhassa koko juhannuksen.
Takaraivossa kalvaa resurssilähteen menettämisen pelko.
Taitaapi mies olla ennenminkin taakka. Ajatteli varmaan löhöävänsä ja kaljoittelevansa, kun ap valmistelee juhannusbileitä keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä otat kaiken irti, vieraat tulee kuitenkin, eikö vaan. Ja paljun voi jättää maalaamatta, sanot vaan vieraille, että et ehtinyt, tai sitten maalaat sen itse, jos kovasti häiritsee.
Nautitte juhannuksesta vieraiden kanssa ja jos joku kysyy missä mies on, niin kerrot rehellisesti palju-gaten, skoolaatte sille ja juhlitte. Tuollainen mies on tosi lapsellinen, kun ei osaa näemmä riidellä, vaan pitää häipyä. Ja näemmä sitten käyttää tuollaista keinoa, kun huomaa, että tehoaa sinuun. Nyt näyttä, että ihan sama, ehkäpä oppii jatkossa vähän paremmin olemaan kanssasi eri mieltä.
En pidä kovin todennäköisenä tilannetta, jossa mökkivieraat alkavat arvostella että kyllä tuo teidän palju olisi uutta maalia kaivannut niin että sen vanhaa maalipintaa pitäisi heille selitellä. :D Tai sitten kyse on huomattavan epäkohteliaista vieraista.
Ai mitä nyt? Korkkaat siiderin ja katsot youtubesta ohjeet miten maalataan palju, ja sitten hommiin. Sen jälkeen sauna lämpiämään ja grilli tulille, hyvä siitä tulee. Saapa ainakin olla rauhassa.