Ihana Riikka A-studiossa 21:05
Ihana Riika pistää jauhot suuhun oppositiolle suorassa tv-lähetyksessä. Tätä onnen päivää!
Kommentit (406)
Riikan ja Niinistön pitäisi harkita Halla-ahon erottamista kun Venäjä jo ärähti miestensä tappopuheista ja maailman lehdissä rasistiset rankat uhittelut.. Nuo ovat vaaraksi Suomelle monella tavalla. Häpeällinen mainehaitta jos maailma pitää näitä puheita 4 v. tikun nokassa. Ajatelkaa että pääministeri valitsi rikostuomion saaneen rasisti. Mitäpä olette mieltä. 👍
Onko Kokoomuksessa ketään talousosaajaa? Orpon taidoilla ei kyllä pitkälle pötkitä.
Aivan huippua oli kun Li epäuskoisena kysyi, eikö Petteri ymmärrä oman hallitusohjelmansa sisältöjä/ seurauksia. Petterin puhe eduskunnassakin oli enemmän sellaista tunnepuolen höttöä, josta vain puuttuivat värisevät viulut taustalta. Samoja oikeistokliseita kokoomus on toistellut ainakin viimeiset 20 vuotta. Puheet eivät muutu yhtään paremmiksi sillä, että aina väliin heitetään yksi lause sönkäten jotain järkyttävän huonoa ruotsia tai sillä, että heitellään väliin mitään tarkoittamattomia trendisanoja kuten "innovaatiot" tai puhutaan isosti siitä mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Ylipalkattu kookomuslainen filosofinero Himanenhan kirjoitti yli puolella millillä J kataisen sponssirahaa "tulevaisuustutkimuksensa", joka oli niin armotonta shaibaa jo syntyhetkellään, mutta viimeistään nyt sillä voi pyyhkiä tiedätte minkä.
Lilliä ei olisi koskaan pitänyt päästää opetusministeriksi.Muistatteko Pirkkalan monisteen?
Onko totta, että ylikierroksilla ollut Andersson alkoi vetää studiossa sotatanssia heti lähetyksen katkettua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sad.stinen tyyppi joka sanoi: "Empatia ei kuulu politiikkaan". Oma vika jos et työllisty, sinä yli 50-vuotias kroonisesti sairas.
On kyllä vähän puolueellista että Riikalle tuosta hurrataan, mutta Kokkareiden Suski sai ikuiset vihat päälleen kun tokaisi pyörätuolissa istuvalle että "voi kuule, meillä kaikilla on rajoitteita".
Kokoomuslaiset ovat pahimillaan täysin tunnekylmiä androideja. Tämän vuoksi en voisi koskaan äänestää heitä.
Ei tarvinnut katsoa kuin 5 minuuttia ja huomata miten ylivertaisen terävä ja älykäs Li Andersson on verrattuna muihin. Harmi kun on väärässä puolueessa.
Minä te valitatte. Tämä palsta on ollut niin oikeisto/persumielinen, että nauttikaa nyt kun tuli sitä mitä tilasitte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme henkilöä joita en pysty katsomaan ollenkaan: Orpo, Purra ja Valtonen. Jos joku noista on mukana, jätän koko ohjelman väliin.
Mulle Valtonen on noista pahin. Uskottava ja täysin vakuuttunut oikeassa olemisestaan - siksi ihmiset äänestävät häntä kerta toisensa jälkeen. Olen itse täysin eri linjoilla poliittisista kysymyksistä, ja jotakin muutakin ko. henkilössä hiertää - ehkä hän muistuttaa jotakin aiemmin tapaamaani henkilöä, joka kohteli minua huonosti.
Sinulle saattaa tulla yllätyksenä mutta on paljon äänestäjiä jotka ajattelevat kuten Valtonen. He kyllä tietävät miksi ovat Valtosta äänestäneet ja nyt voivat tyytyväisiä kun hän on ministerinä. Itse pidän useimpia Kokoomuslaisia vaaleansinisinä demareina ja toivon että puolueessa otettaisiin vähän selvempi linja oikealle. Nytkin Orpo lupaa tuloveronalennuksia duunareille vaikka ei ne tähän mennessäkään ole paljoa veroa maksaneet.
Tulihan sinne tuloveroale myös hyvätuloisille 7000-12000e/kk välille suurin piirtein. "Solidaarisuusveron" alaraja nimittäin nostettiin 150000e/vuosi tasolle. Tuosta nyt ei vain pahemmin ole mediassa pidetty ääntä.
Erittäin oikeudenmukainen päätös että ylempi keskiluokkakin saa vähän helpotusta kovaan tuloverotukseen. Ja tää jengi tekee sen ansiotuloilla työstään eikä nostele osinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme henkilöä joita en pysty katsomaan ollenkaan: Orpo, Purra ja Valtonen. Jos joku noista on mukana, jätän koko ohjelman väliin.
Mulle Valtonen on noista pahin. Uskottava ja täysin vakuuttunut oikeassa olemisestaan - siksi ihmiset äänestävät häntä kerta toisensa jälkeen. Olen itse täysin eri linjoilla poliittisista kysymyksistä, ja jotakin muutakin ko. henkilössä hiertää - ehkä hän muistuttaa jotakin aiemmin tapaamaani henkilöä, joka kohteli minua huonosti.
Sinulle saattaa tulla yllätyksenä mutta on paljon äänestäjiä jotka ajattelevat kuten Valtonen. He kyllä tietävät miksi ovat Valtosta äänestäneet ja nyt voivat tyytyväisiä kun hän on ministerinä. Itse pidän useimpia Kokoomuslaisia vaaleansinisinä demareina ja toivon että puolueessa otettaisiin vähän selvempi linja oikealle. Nytkin Orpo lupaa tuloveronalennuksia duunareille vaikka ei ne tähän mennessäkään ole paljoa veroa maksaneet.
Turhaan hourii. Ei ole tarkoituskaan tulla veronalennusta 3500 € ansaitsevalle duunarille.
Vierailija kirjoitti:
Li on älykkäin ihminen Suomessa politiikassa. Ja minä äänestän kokoomusta.
Lorttopurralta meni heti hermot, eikä pysähtynyt toistamaan vaalislouganiaan, mahtaa vituttaa kun toimittaja pisti kovan eteen.
Petteri on puhuva pää, ei osaa perustella mitään hokee vaan samaa litaniaa, ja Li kumoaa heti Petterin lätinät. Petteri, tuo naaaatsien gullinlutkuttaja, veteraanit pyörii haudoissaan, niin että hautaausmaalla maa keinuu, he aikoinaan ajoivat naaaatsit pois Suomesta, nyt Petteri naaatsisika toi naatsisaastapersut hallitukseen.
Hävetkää naaaatsikokoomus, hävetkää.
Mä äänestän vasemmistoliittoa ja Li Andersson on ihan perseestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sad.stinen tyyppi joka sanoi: "Empatia ei kuulu politiikkaan". Oma vika jos et työllisty, sinä yli 50-vuotias kroonisesti sairas.
On kyllä vähän puolueellista että Riikalle tuosta hurrataan, mutta Kokkareiden Suski sai ikuiset vihat päälleen kun tokaisi pyörätuolissa istuvalle että "voi kuule, meillä kaikilla on rajoitteita".
Kokoomuslaiset ovat pahimillaan täysin tunnekylmiä androideja. Tämän vuoksi en voisi koskaan äänestää heitä.
Eipä tunteista mitään hyötyä oo. Miten tunteellisuus saa menestymään elämässä? Onko tunteellisuudesta nyt hyötyä ukrainalaisille miehille sodassa? Ei oo.
Veroja veroja lisää, lisää tukiaisia köyhille, lisää valtionvelkaa. Sama laulu jatkuu.
Tällä velkaantumistahdilla Suomi uppoaa 2030-luvulla ja silloin vasta köyhille koittaisi karut ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tunteista mitään hyötyä oo. Miten tunteellisuus saa menestymään elämässä? Onko tunteellisuudesta nyt hyötyä ukrainalaisille miehille sodassa? Ei oo.
Koska pitäisi osata elää omaa napaansa pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li on älykkäin ihminen Suomessa politiikassa. Ja minä äänestän kokoomusta.
Lorttopurralta meni heti hermot, eikä pysähtynyt toistamaan vaalislouganiaan, mahtaa vituttaa kun toimittaja pisti kovan eteen.
Petteri on puhuva pää, ei osaa perustella mitään hokee vaan samaa litaniaa, ja Li kumoaa heti Petterin lätinät. Petteri, tuo naaaatsien gullinlutkuttaja, veteraanit pyörii haudoissaan, niin että hautaausmaalla maa keinuu, he aikoinaan ajoivat naaaatsit pois Suomesta, nyt Petteri naaatsisika toi naatsisaastapersut hallitukseen.
Hävetkää naaaatsikokoomus, hävetkää.Tuolla tavalla mongertavan ihmisen voi kuvitella arvostavan Anderssonin sekavia sönkötyksiä.
Terve, mitäpä sun naatsipersusaasta juhannukseen kuuluu, toivottavasti hukut ja penikkasi juovat itsensä myrkytystilaan ja kuolevat siihen.
kerro olevasi vasemmistolainen kertomatta olevasi vasemmistolainen
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Revä-Riikan telttatalkoot jatkuvat vai jatkaako hän nyt persettään ministerimersun takapenkillä?
ILMIANNETTU.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan hourii. Ei ole tarkoituskaan tulla veronalennusta 3500 € ansaitsevalle duunarille.
En tarkoittanut 3500e/kk keskituloisia vaan sellaisia alle 2500e/kk tienaavia.
Opposition hirmuinen puudeli Andersson jatkaa puolueensa kannatuksen tuhoamista.