Ihana Riikka A-studiossa 21:05
Ihana Riika pistää jauhot suuhun oppositiolle suorassa tv-lähetyksessä. Tätä onnen päivää!
Kommentit (406)
Purra on hauskan näköinen Ville Rannan pilapiirroksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun älykkäämpi Li servaa hallituksen idiootit 10-0
Surullista s eon. LI joutui Petterille selittämään, miten toimeentulotuki toimii.
Ei hemmetti?!? Voisnko uskoa silmiäni?!!? Tuli vassarilta kerrankin aivan pikkuriikkinen ripaus konkretiaa?????!!!!!
Olen ylpeä sinusta. Voisitko sinä tai joku muu nyt kuitenkin kertoa ihan konkreettisesti että mistä on kyse? Miten Li selitti sen Petteri Orpolle?
Purra oli hauska, kun sanoi, ettei tarvitse olla kummonenkaan palkka, kun pääsee suurituloiselsi eli tähän solidaarisuusveron piiriin. Eli persuille 100 tuhatta ei ole kummonenkaan palkka???
Mä olen ihmetellytkin ketkä heitä.äänestää. no tietysti nämä +100 tuhatta tienaavat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kauheeta katottavaa, miten ulkona näistä EK:n laatimista vähätuloisten leikkauslistoista tämä orpopoika ja vieressä istunut ihmisvihaaja ovat.
Vähän alkoi orpopojan ääni vapisemaan, kun Li antoi tulla totuuksia, mutta tämä vieressä istunut takinkääntäjä ei pystynyt edes peitteleen miten hän vihaa syvästi heidät hallitukseen äänestäneitä ihmisiä.Kyllä Purrakin punasteli, hän ei oikeasti ollut tajunnut, että ne heidän päättämänsä syojaosuuksien poistot rätarkoittaa, ettei osa-aikatöihin voi mennä.
NO SANO MIKSI EI VOI MENNÄ?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppositio servaa Riikat ja Petterit mennen tullen
Ja niinhän siinä kävi. Orpo ja Riikka kumpikin ihan pihalla. Ei mitään tietoa edes omista suunnitelmistaan. Jankkaavat samaa, mutta tietoa ei ole. Molemmat änkyttää ja punastelee häpeissään.
MIKSI OLIVAT PIHALLA???? Otan sanani kohta takaisin kun kehuin yhtä vassaria täällä kun kertoi edes ripauksen konkretiaa, mutta tällä viimeisellä sivulla taas jatkuu sama jankkaus ilman tietoa ja konkretiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme henkilöä joita en pysty katsomaan ollenkaan: Orpo, Purra ja Valtonen. Jos joku noista on mukana, jätän koko ohjelman väliin.
Mulle Valtonen on noista pahin. Uskottava ja täysin vakuuttunut oikeassa olemisestaan - siksi ihmiset äänestävät häntä kerta toisensa jälkeen. Olen itse täysin eri linjoilla poliittisista kysymyksistä, ja jotakin muutakin ko. henkilössä hiertää - ehkä hän muistuttaa jotakin aiemmin tapaamaani henkilöä, joka kohteli minua huonosti.
Sinulle saattaa tulla yllätyksenä mutta on paljon äänestäjiä jotka ajattelevat kuten Valtonen. He kyllä tietävät miksi ovat Valtosta äänestäneet ja nyt voivat tyytyväisiä kun hän on ministerinä. Itse pidän useimpia Kokoomuslaisia vaaleansinisinä demareina ja toivon että puolueessa otettaisiin vähän selvempi linja oikealle. Nytkin Orpo lupaa tuloveronalennuksia duunareille vaikka ei ne tähän mennessäkään ole paljoa veroa maksaneet.
Valtonen on ulkoministeri koska hänestä pedataan seuraavaa Kok puheenjohtajaa.
Kokoomuksessa ei ole ollut eikä tule ikinä olemaan nainen puheenjohtajana. Setämiesten puolueessa on vain hyväksikäytettyjä juoksutyttöjä, jotka tekee sen minkä setämiehet käskee.
Vierailija kirjoitti:
Sad.stinen tyyppi joka sanoi: "Empatia ei kuulu politiikkaan". Oma vika jos et työllisty, sinä yli 50-vuotias kroonisesti sairas.
Miksi valehtelet? "Empatia ei sovi politiikan OHJENUORAKSI" on aivan eri asia kuin mitä sinä väität Riikan sanoneen. Onko Riikka niin hyvä että hänestä ei löydy muuta kritisoitavaa niin pitää keksiä valheellisia väittämiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sad.stinen tyyppi joka sanoi: "Empatia ei kuulu politiikkaan". Oma vika jos et työllisty, sinä yli 50-vuotias kroonisesti sairas.
Miksi valehtelet? "Empatia ei sovi politiikan OHJENUORAKSI" on aivan eri asia kuin mitä sinä väität Riikan sanoneen. Onko Riikka niin hyvä että hänestä ei löydy muuta kritisoitavaa niin pitää keksiä valheellisia väittämiä?
Joo tosi hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Purra oli hauska, kun sanoi, ettei tarvitse olla kummonenkaan palkka, kun pääsee suurituloiselsi eli tähän solidaarisuusveron piiriin. Eli persuille 100 tuhatta ei ole kummonenkaan palkka???
Mä olen ihmetellytkin ketkä heitä.äänestää. no tietysti nämä +100 tuhatta tienaavat!
Riikka Purra ei puhunut solidaarisuusverosta, eikä suurituloisista.
Kerrankin kun vassarilta tulee jotain konkretiaa, se on täyttä paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun älykkäämpi Li servaa hallituksen idiootit 10-0
Surullista s eon. LI joutui Petterille selittämään, miten toimeentulotuki toimii.
Ei hemmetti?!? Voisnko uskoa silmiäni?!!? Tuli vassarilta kerrankin aivan pikkuriikkinen ripaus konkretiaa?????!!!!!
Olen ylpeä sinusta. Voisitko sinä tai joku muu nyt kuitenkin kertoa ihan konkreettisesti että mistä on kyse? Miten Li selitti sen Petteri Orpolle?
Kato Yle Areenasta eilinen A studio.
Vierailija kirjoitti:
Plus ne jotka kittaavat kaljaa tuilla ja luulevat, että maahanmuuttopolitiikasta kiristäminen siirtyy lisärahana heille suoraan.
Ilmankos kaljan hintaa alennettiin. Ilmeisesti se kalja on niin tuttu asia Pullopurralle taustastaan johtuen, että päätti vähän helpottaa kaltaisilleen sen saatavuutta entisestään hintaa alentamalla.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra osasi olla energinen menemättä vauhkon puolelle niin kuin Andersson.
Purrassa ei ole yhtään energiaa. Hän punastelee, änkyttää eikä sano mitään. Purran äänikin on kuin haudan takaa. Energiaa nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plus ne jotka kittaavat kaljaa tuilla ja luulevat, että maahanmuuttopolitiikasta kiristäminen siirtyy lisärahana heille suoraan.
Ilmankos kaljan hintaa alennettiin. Ilmeisesti se kalja on niin tuttu asia Pullopurralle taustastaan johtuen, että päätti vähän helpottaa kaltaisilleen sen saatavuutta entisestään hintaa alentamalla.
Sinäkö kuvittelet noin, vai sinun kaveripiirisi? Ei teitä ole monia. Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niinhän siinä kävi. Orpo ja Riikka kumpikin ihan pihalla. Ei mitään tietoa edes omista suunnitelmistaan. Jankkaavat samaa, mutta tietoa ei ole. Molemmat änkyttää ja punastelee häpeissään.
MIKSI OLIVAT PIHALLA???? Otan sanani kohta takaisin kun kehuin yhtä vassaria täällä kun kertoi edes ripauksen konkretiaa, mutta tällä viimeisellä sivulla taas jatkuu sama jankkaus ilman tietoa ja konkretiaa.
hehheh, pierupersu puhuu tiedosta ja konkretiasta. Fantasioi kuule vaan niistä pelottavista m a m u i sta ja jätä aikuisten asiat aikuisille.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra ei puhunut solidaarisuusverosta, eikä suurituloisista.
Kerrankin kun vassarilta tulee jotain konkretiaa, se on täyttä paskapuhetta.
Siitä juuri puhuttiin ja Riikka sano7, ettei tarvitse olla kummonenkaan palkka, että 9ääsee näihin huomattaviin veronkorotuksiin. Eihän 100 tuhatta ole paljon mitään Riikkalle. Pikkupaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, peräpersu syyttää muita valheista, vaikka heikäläiset eivät pysty yhden lauseen verran pysymään totuudessa. Eiköhän sun ole parempi mennä taas äipän nännille vähän rauhoittumaan. Vaikka parin vuoden päästä sitten uusi yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin siitä ulkomaan lehtijutusta Halla-ahosta... Häpeäksi Suomalaisille maailmalla. Moikka ei kirjoitellessaan tajua että niillä on kauaskantoiset vaikutukset. Oletteko perut ylpeitä siitä artikkelista. 😖
Sen höpöartikkelin kirjottaja David MacDougall on tuttu kaikille suomitwitteriä seuranneille.
Se on verrattavissa Johan Bäckmanin juttuihin
Sattuuko n a s upekan sieluun? Itkun kautta vähäksi aikaa äidin kainaloon vaikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hehheh, pierupersu puhuu tiedosta ja konkretiasta. Fantasioi kuule vaan niistä pelottavista m a m u i sta ja jätä aikuisten asiat aikuisille.
Eri
Vassarin aikuisuus tarkoittaa sitä että puhuu ympäripyöreitä ja kuinka ministerit änkyttävät ja punastelevat häpeissään.
Miten te vassarit voitte elää itsenne kanssa? Miten luulette että kukaan ottaa teitä tosissaan? Kohta varmaan alat taas haukkumaan huono-osaisia kuinka ovat juoppoja persuja niin kuin toverisi teki tuossa samalla sivulla. Tämä kaikki samalla kun kitisette kuinka nyt leikataaan huono-osaisilta. Olet aivan saatanan tyhmä ihminen.
Riikka tuskin sisimmässään hyväksyy sellaista leikkauspolitiikkaa ja vähäosaisten kiusaamista kuin on hallitusohjelmassa sitoutunut tekemään. Riikka taisi mennä helppoon. Keskittyi liikaa saamaan persujen tavoitteita läpi ja joten kuten siinä onnistuikin, mutta ei syystä tai toisesta huomannut, miten vastenmieliseen, älyttömään ja epähumaaniin Kokoomuksen ketkuiluun tuli suostuneeksi.
Totuus alkaa valjeta Riikalle pikku hiljaa. Persujen puoluevaltuusto hyväksyi hallitukseen lähtemisen, mutta härmän metsät ovat täynnä vähäosaisia persuja, jotka eivät menoa hyvällä katso.
Sannan isäkö? Jaa, en osaa sanoa kun en tiedä ryyppäsikö sen äiti odottaessaan Sannan isää.