Ihana Riikka A-studiossa 21:05
Ihana Riika pistää jauhot suuhun oppositiolle suorassa tv-lähetyksessä. Tätä onnen päivää!
Kommentit (406)
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin miten vihervassarit ulisee ja parkuu täällä palstalla oikeisto hallitusta 🥰 menee näköjään pahasti tunteisiin 😁 Terv. Enemmän kuin tarpeeksi hyvin toimeen tuleva yrittäjä 🥰 haiskaa pa sk alle sossupummit ja vasuri pa skat! Nyt saatte sitä mitä teille oikeasti kuuluu! 🤗😚
Yhdyn sinun riemuun, koska poikani ja tyttäreni ovat yrittäjiä. Vaikeaa oli Marinin hallituksen aikana, mutta he nousevat taas jaloilleen. Paskat viheriät ja vasurit. Äitinä olen nähnyt, miten oli lapsilla vaikeaa yrittäjinä, mutta niin työ antoi voimaa.
Repikää tuosta te kateelliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme henkilöä joita en pysty katsomaan ollenkaan: Orpo, Purra ja Valtonen. Jos joku noista on mukana, jätän koko ohjelman väliin.
Mulle Valtonen on noista pahin. Uskottava ja täysin vakuuttunut oikeassa olemisestaan - siksi ihmiset äänestävät häntä kerta toisensa jälkeen. Olen itse täysin eri linjoilla poliittisista kysymyksistä, ja jotakin muutakin ko. henkilössä hiertää - ehkä hän muistuttaa jotakin aiemmin tapaamaani henkilöä, joka kohteli minua huonosti.
Sinulle saattaa tulla yllätyksenä mutta on paljon äänestäjiä jotka ajattelevat kuten Valtonen. He kyllä tietävät miksi ovat Valtosta äänestäneet ja nyt voivat tyytyväisiä kun hän on ministerinä. Itse pidän useimpia Kokoomuslaisia vaaleansinisinä demareina ja toivon että puolueessa otettaisiin vähän selvempi linja oikealle. Nytkin Orpo lupaa tuloveronalennuksia duunareille vaikka ei ne tähän mennessäkään ole paljoa veroa maksaneet.
Tulihan sinne tuloveroale myös hyvätuloisille 7000-12000e/kk välille suurin piirtein. "Solidaarisuusveron" alaraja nimittäin nostettiin 150000e/vuosi tasolle. Tuosta nyt ei vain pahemmin ole mediassa pidetty ääntä.
En viitsinyt tappaa itseäni kahlaamalla kymmeniä niin onnettoman latteita juttuja vaan katsoin parit ja kyllä melkein itketti, mutta sitten nauroin...
Li Andersson häpäisi itsensä. Ajatukset Stalinilta ja käytös apinalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä melkoinen teurastus. Veikkaan että orpo ja purreli korkkaa ekat ministeriviinat tänään.
Niinkö te kuvittelette? Ei se kommunismi silti tuu suomessa menestymään. Erkki Tuomioja, Pentti Arajärvi ja Paavo Arhinmäki oli vastustanu Lenininpuiston uudelleennimeämistä niin pitää kysyä et mitä ihmettä teidän punasten pääkopassa oikein liikkuu.
Sä olet melko keskinkertainen trolli. Hyvä yrkkä, mut ei ihan riitä kuitenkaan. Mut niinhän se Petterilläkin menee. Kovin poika yrittää, mutta lopputulos heikonlainen. :D
Se voi olla että 4 vuoden päästä on aika mielenkiintoinen vaalitulos olettaen että tämä uusi hallitus 4 vuotta istuu... Se voi olla että politiikka keikahtaa taas ihan eri suuntaan.. En nyt tiedä onko sekään hyvä että politiikka keikahtelee 4 vuoden välein äärilaidasta toiseen sitten..
Vierailija kirjoitti:
Petteri änkyttää joka puheenvuorossa.
Ja tuollainen puhevikainen sitten maailmalle Suomen pääministerinä. Saa hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaisella muka köyhiä ,anna mun nauraa.Porrastus on ihan oikein.
Minä olen köyhä ansioidonnaista saava. Ei kaikki saa suurta ansiosidonnaista. Minä tein pienipalkkaista osapäivätyötä, joten minun ansiosidonnainen on vain hieman enemmän kuiin työmarkkinatuki
Li Anderssonille nyt äkkiä Suomenlahden kokoinen piikki pyllyyn, että rauhoittuu nukkumaan.
Petteri Orpon jämäkkä olemus vetosi varmasti jälleen kansaan. Ei ihme, että voitti vaalit.
Vierailija kirjoitti:
Li Andersson on älykkäämpi kuin Orpo ja Purra, nämä kuunteli ihan hämmentyneinä kun Li yritti näille tomppeleille selittää. Ei mennyt perille.
Andersson puhui asiaa ja tiesi mistä puhui. Toisin kuin Orpo ja Purra.
Ihmisen pitäisi ennemmin valita työ kuin tuet,sitähän tässä varmaan haetaan.Kannustin loukut on purettava,keksikää parempi ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Persufanien räpiköinti on huvittavaa luettavaa. Perhe on kohta kadulla, mutta onneksi saadaan näennäisiä rajoituksia vielä köyhempien ja huonommassa asemassa olevien m a a h a ntuloon. Halvalla meni elämä.
Kukaan ei oo joutumassa kadulle vaan tuo on tuota vasemmistolaisten surkuttelua ja itsesääliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme henkilöä joita en pysty katsomaan ollenkaan: Orpo, Purra ja Valtonen. Jos joku noista on mukana, jätän koko ohjelman väliin.
Mulle Valtonen on noista pahin. Uskottava ja täysin vakuuttunut oikeassa olemisestaan - siksi ihmiset äänestävät häntä kerta toisensa jälkeen. Olen itse täysin eri linjoilla poliittisista kysymyksistä, ja jotakin muutakin ko. henkilössä hiertää - ehkä hän muistuttaa jotakin aiemmin tapaamaani henkilöä, joka kohteli minua huonosti.
Sinulle saattaa tulla yllätyksenä mutta on paljon äänestäjiä jotka ajattelevat kuten Valtonen. He kyllä tietävät miksi ovat Valtosta äänestäneet ja nyt voivat tyytyväisiä kun hän on ministerinä. Itse pidän useimpia Kokoomuslaisia vaaleansinisinä demareina ja toivon että puolueessa otettaisiin vähän selvempi linja oikealle. Nytkin Orpo lupaa tuloveronalennuksia duunareille vaikka ei ne tähän mennessäkään ole paljoa veroa maksaneet.
Valtonen on ulkoministeri koska hänestä pedataan seuraavaa Kok puheenjohtajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen pitäisi ennemmin valita työ kuin tuet,sitähän tässä varmaan haetaan.Kannustin loukut on purettava,keksikää parempi ratkaisu.
Parempi ratkaisu olisi tosiaan työnteko. Mistä työttömille työpaikat? 250000 työtöntä odottaa työnantajia.
Orpo ja Purra tykittivät tosiasioita. Andersson jatkoi samaa räksytystä, jolla jo hävisi vaalit.
Sanna ei halua että häneen yksityiselämään enää kajota. juu ei. Viisikko syömässä tänään, Sannan instassa ja kuvat vielä.
Vierailija kirjoitti:
Orpo ja Purra tykittivät tosiasioita. Andersson jatkoi samaa räksytystä, jolla jo hävisi vaalit.
Vasemmistoliiton epäisänmaallisuudesta kertoo et ne vastusti Helsingin kaupunginvaltuustossa Lenininpuiston uudelleennimeämistä.
Uskon enemmän Annamajaan kun Lilliin opetusministerinä.
kuka Tommosta naurettavuutta, sivuseikkaa en ajattelisi, ihan sama.
PS on SUOMALAISTEN puolella, ettei tämä alennettu, päähän potkittu asema omassa maassamme mat uihin verrattuna jatkuisi. Tämä epäoikeudenmukaisuus on jo alkanut syödä kansan moraalia.
Kaikki alkoi Tony Halmeesta kauan sitten, äänestin ja minua pilkattiin. Tajusin jo siloin PS:n lujan oikeutuksen ja kansan syvien rivien katkerana kytevän raivon.
Nyt sitten ollaan HALLITUKSESSA.
Mestari paalutti älylliset pyykit tontille, loppu on historiaa.
Tony raivasi tietä.