Miksi miehet eivät enää käytä speedoja?
Vaan sellaisia kamalia isoja uimashortseja. Eikö sellaisilla ole muutenkin todella vaikea uida
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt itsekin. Minun nuoruudessa 80-luvulla aivan kaikki miehet vauvasta vaariin käytti speedoja. Mikä on muuttunut?
Minä käytän edelleen normaaleja uimahousuja mennessäni veteen. Speedo muuten valmistaa myös uimashortseja, joten siinä mielessä on harhaanjohtavaa puhua speedoista vain uimahousuina.
https://www.intersport.fi/fi/tuotemerkit/speedo/uima-asut/uimashortsit/
Tuntuisi lähinnä oudolta uida lahkeellisissa housuissa, joita voi käyttää kylläkin shortseina. Olen tehnyt usein niin että heitän ne uimashortsit pois, sillä niiden alla ovat ne varsinaiset uimahousut ja silloin ei tarvitse erikseen vaihtaa vaatteita uimarannalla.
Miksi miten miesten uima-asuista ei tehdä koskaan mitään muotiuutisia verrattuna siihen millaisia bikinejä naiset minäkin kesänä suosivat?
Tuommoista komistusta katsoo mielellään. Nam.
https://www.intersport.fi/fi/tuote/speedo-essentials-16--watershort-m-u…
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on yleistynyt niin eivät enää kehtaa käyttää niin paljastavia vaatteita
Yleensä ne speedojen käyttäjät on niitä kaikista ylipainoisimpia ainakin oman kokemuksen mukaan. Ei tavallisella miehellä pitäisi olla mitään syytä hävetä niiden käyttämistä, teinipojilla vielä ymmärrän etteivät halua niitä kaikista paljastavimpia housuja käyttää
Olen laiha tyyppi kemellä on roikkuvat ja isot kivekset sekä löysänä noin 12cm paksu penis. Jos laitan speedot päälle niin näytän pervolta joka on laittanut sukan yms speedoihin.
Kertoo kyllä vakavista itsetunto-ongelmista jos ei mies kehtaa niitä käyttää
Vierailija kirjoitti:
Penikset ovat pienempiä kuin ennen ja ylipaino on yleistynyt. Sen takia kukaan ei enää kehtaa käyttää
Itseasiassa penikset ovat keskimäärin suurempia kuin koskaan. Ihmisten keskipituus kasvaa paremman ravinnon ja ravinteiden myötä koko ajan. Näin on myös penisten koon osalta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt itsekin. Minun nuoruudessa 80-luvulla aivan kaikki miehet vauvasta vaariin käytti speedoja. Mikä on muuttunut?
Naisten päänaukomisen määrä. Auta armias, jos et ole sopivassa kunnossa ja sovan kokoisella värkillä varustettu ja vedän pienet speedot jalkaan. Tälläkin palstalla on useita ketjuja ollut missä miehet haukutaan maanrakoon ulkonäkönsä vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun varustus mahdu mihinkään speedoihin niin on pakko käyttää shortseja! Ja vaikka mahtuisikin niin speedot vain puristaisivat ikävästi
Höpö höpö. Speedojakin on eri kokoisia ja ne on yleensä kaikista mukavin vaihtoehto. Pysyy kaikki napakasti paikallaan eikä roiku vapaana kuten shortseissa
Vierailija kirjoitti:
Eihän nainenkaan enää esittele kamelinvarvasta. Uskon että mies haluaa uidessaan keskittyä muuhun kun itsensä esittelyyn, ikasvaako koko vai ei. Hei, on monia muita mahdollisuuksia kuin uimahalli tai rannat kytätä miehiä, antakaa heidän edes uida rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei isomunaisilla on mitään ongelmaa käyttää, meidän perheessä käyttää mies ja 14 ja 16-vuotiaat pojat. Mutta meidän perheen miehet on kaikki sen verran hyvin varustettuja, ettei tarvitse hävetä
Siis sinä olet ylpeä teini-ikäisten poikiesi varustuksesta? O-uuuuu-kei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallien ei pitäisi joustaa yhtään näistä säännöistä! Sellaiset shortsit on kauhean rumat ja likaiset. Lahkeettomien speedojen pitäisi olla ainoa hyväksytty uima-asu miehille
Pienten bikinien pitäisi olla ainoa hyväksytty uima-asu naisille!
Yksiosainen uimapuku on kaikin puolin parempi ja omasta mielestäni kauniimpi.
Kehorauha uimiseen! Kukin käyttää mitä käyttää eikä arvostella. Eikä tuijotella. Eihän muuallakaan tuijotella. Ei tämän pitäisi uusi ja yllättävä asia olla. Käyttäydytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penikset ovat pienempiä kuin ennen ja ylipaino on yleistynyt. Sen takia kukaan ei enää kehtaa käyttää
Itseasiassa penikset ovat keskimäärin suurempia kuin koskaan. Ihmisten keskipituus kasvaa paremman ravinnon ja ravinteiden myötä koko ajan. Näin on myös penisten koon osalta.
Heh heh... kasvu johtuu siitä että Euroopassa on nykyään enemmän mustaihoisia miehiä.
Esimerkiksi Kongossa peniksen keskipituus on 17cm ja suomessa noin 12,5cm.
Vierailija kirjoitti:
Ei isomunaisilla on mitään ongelmaa käyttää, meidän perheessä käyttää mies ja 14 ja 16-vuotiaat pojat. Mutta meidän perheen miehet on kaikki sen verran hyvin varustettuja, ettei tarvitse hävetä
Hyi! Insestiperverssi kommentoi omien poikiensa sukuelimiä🤢
Vaimo kielsi käyttämästä speedoja uimarannalla, koska en saanut niiden kanssa hetkeäkään rauhaa parikymppisiltä muijilta.
M45
Miksi ihmeessä pitäisi käyttää. Rannalla tuollaiset shortsit ovat paljon mukavammat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh... kasvu johtuu siitä että Euroopassa on nykyään enemmän mustaihoisia miehiä.
Esimerkiksi Kongossa peniksen keskipituus on 17cm ja suomessa noin 12,5cm.
Suomessa on lähes 14 cm ja oman kokemuksen mukaan nuorilla se on enemmänkin. Penikset suurenevat koko ajan ja hyvä niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä olet ylpeä teini-ikäisten poikiesi varustuksesta? O-uuuuu-kei.
Tuon kommentin kirjoittaja tuskin on nainen vaan joku palstapervo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne paljastaa munan koon kaikille
Mitäpä sitten? Ei se löysä koko kerro mitään mistään ja harva kulkee uimassa erektio päällä
Nykynuoriso taitaa olla pohjimmaltaan vähän kainoa. Puheiden tasolla jauhetaan sitä v-sanaa, mutta uimarannalla ei osata eikä uskalleta olla tavallisissa uimahousuissa. Ilmeisesti jotkut kuvittelevat että "nuo varmasti tuijottavat juuri minua."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten päänaukomisen määrä. Auta armias, jos et ole sopivassa kunnossa ja sovan kokoisella värkillä varustettu ja vedän pienet speedot jalkaan. Tälläkin palstalla on useita ketjuja ollut missä miehet haukutaan maanrakoon ulkonäkönsä vuoksi.
Joo, koska ne on juuri ne keski-ikäisten ja vanhempien naisten porukat, jotka huutelevat pojille ja nuorille miehille niiden ulkonäöstä niin, että ne ei kehtaa liikkua ihmisten ilmoilla, ainakaan rannoilla.
Juuuust.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on yleistynyt niin eivät enää kehtaa käyttää niin paljastavia vaatteita
Mutta naiset kehtaavat juuri samasta syystä?
Voimaantuminen, kehopositiivisuus...
Speedot on oksettavat