Miksi miehet eivät enää käytä speedoja?
Vaan sellaisia kamalia isoja uimashortseja. Eikö sellaisilla ole muutenkin todella vaikea uida
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jokainen ei vain saa käyttää mitä housuja haluaa? Miksi tällaisia asioita täytyy puida palstalla
Miehellä uimahousut tuovat esiiin kaiken, isoko vai eikö, samoin naisen housut joissa kamelin varvas näkyy, se koko,. Kaikki me olemme samanlaisia😜 🤪😜 🤪😜 🤪😜 🤪
Käytän aina niitä, olen speedofiili.
Koska miehet pukeutuvat itseään varten. Ei naisten sairaiden fetissien mukaan. M28
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi tällaisia ongelmia jos kaikki vain uisivat alasti. Uimavaatteet ovat hyvin uusi keksintö. Ihmiset ovat satoja tuhansia vuosia uineet ilman rihman kiertämää, siihen voitaisiin palata
Varmaankin useimmat suomalaiset uivat edelleen alasti kun kyse on rantasaunasta ja laiturista omassa kesämökkirannassa. Vai pelkäävätkö jotkut että mökkinaapurit yrittäisivät tirkistellä?
Vierailija kirjoitti:
Koska ne paljastaa munan koon kaikille
Ai, sinäkö vertaile omaa vehjettäsi kavereittesi vehkeisiin ollessa uimarannalla? Taidat olla kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet pukeutuvat itseään varten. Ei naisten sairaiden fetissien mukaan. M28
Todellisuudessa naisia ei voisi vähempää kiinnostaa miesten pukeutuminen. Naiset eivät ole eläimiä, jotka ajattelevat seksiä kaikkialla
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan koittanut änkeä koripalloa avaimenreikään?
Liittyi aiheeseen miten?
Käsitääkseni mies pukeutuu uimalliin mennessään muitia kuin naisia varten. Naiset taas kyttäänävät munaa ja sen kokoa
Miksi kaikki naiset ei ole laihoja ja kauniita?
Hyvä niin. Ei jäänyt speedoja ikävä
Minulle uimashortseista tulee mieleen aikuinen joka hädin tuskin pysyy pinnalla.
Shortsimiehet ovat luusereita. On ilmeisesti jotain hävettävää. Speedot ovat parhaat. T. sporttinainen
Sen tuotemerkin uikkarit eivät koskaan ole olleet hyviä.
Olen 35 vuotias mies ja noin viitisen vuotta käyttänyt yksinomaan lahkeettomia speedomallisia uikkareita sekä rannalla että uimahalleissa ja kylpylöissä. Nuorempana parikymppisenä en tuollaisia kehdannut käyttää mutta nykyisin olen paremmin hyväksynyt itseni ja mielestäni tuollaiset on kaikkein mukavimmat päällä. Luulen että moni muukin mies jättää käyttämättä koska ei kehtaa vaikka haluaisi koska pelätään jos vaikka joku ei tykkää näkemästään. Mutta mitä väliä jos ei tykkää kunhan itsellä on hyvä fiilis. Niin ja lisään vielä että en ole todellakaan urheilullinen vaan tyypillinen faijavartalo mahoineen.
Pienimunaiset ei uskalla pitää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Pienimunaiset ei uskalla pitää niitä.
Joo, ja kovin ollaan herkiksiä täällä taas. Oikea mies ei häpeile varustustaan, oli se mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan koittanut änkeä koripalloa avaimenreikään?
Tämän kirjoittaja luuli olevansa vitsikäs, mutta unohti millä palstalla on. Tämä on VAUVA-palsta. Oletko sinä koskaan miettinyt, mistä vauvat tulevat?
Sitä vaan, että tuollainen vitsi ei oikein äiti-ihmisiin tee vaikutusta....
Speedohan on merkki? Mullakin on Speedon kokouikkarit. Miehellä on Speedon tavalliset bokserimalliset uimahousut, inhoaa niitä löysiä pitkiä shortseja kun liimautuu märkänä jalkoihin.