Miksi miehet eivät enää käytä speedoja?
Vaan sellaisia kamalia isoja uimashortseja. Eikö sellaisilla ole muutenkin todella vaikea uida
Kommentit (139)
Koska se on niin karsean näköistä. Muistan, kun joskus ysärillä näki näitä miehiä, joilla oli speedot ja siistimättömät paikat. Aivan karsean näköistä, kun speedojen etumuksen reunojen yli tursusi hirveät puskat. Hyi s*atana.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on yleistynyt niin eivät enää kehtaa käyttää niin paljastavia vaatteita
Mutta naiset kehtaavat juuri samasta syystä?
Sais tulla muotiin ja stringimallina niin kaikki olis rannoilla perseet paljaana eikä vaan naiset.
Uimahallien ei pitäisi joustaa yhtään näistä säännöistä! Sellaiset shortsit on kauhean rumat ja likaiset. Lahkeettomien speedojen pitäisi olla ainoa hyväksytty uima-asu miehille
Ei minun varustus mahdu mihinkään speedoihin niin on pakko käyttää shortseja! Ja vaikka mahtuisikin niin speedot vain puristaisivat ikävästi
Monet shortsit hiertää munia, eikä näytä hyviltä alle 180 senttisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on yleistynyt niin eivät enää kehtaa käyttää niin paljastavia vaatteita
Mutta naiset kehtaavat juuri samasta syystä?
Kehopositiivisuus koskee vain naisia
Vierailija kirjoitti:
Pienimunaiset häpeävät varustustaan
Miksi tuhdit mammat tunkevat itsensä bikineihin niin että kaikki tursuaa?
Huomaatko, ei ole yhtään kiva kysymys kun vaihdetaan osapuolet.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on niin karsean näköistä. Muistan, kun joskus ysärillä näki näitä miehiä, joilla oli speedot ja siistimättömät paikat. Aivan karsean näköistä, kun speedojen etumuksen reunojen yli tursusi hirveät puskat. Hyi s*atana.
Minäkin muistan ysäriltä ajan kun naiset olivat vielä kauniita ja luonnollisia eivätkä kekkaloineet byllybiksuissa. Reidet ja perse olivat puolet kooltaan mitä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallien ei pitäisi joustaa yhtään näistä säännöistä! Sellaiset shortsit on kauhean rumat ja likaiset. Lahkeettomien speedojen pitäisi olla ainoa hyväksytty uima-asu miehille
Pienten bikinien pitäisi olla ainoa hyväksytty uima-asu naisille!
Oletan speedoja käyttävät automaattisesti pervoiksi ukoiksi, jotka ovat tulleet uimahalliin vain katselemaan naisia ja seisottamaan kaluaan. Ei noita kukaan normaali mies enää käytä
Penikset ovat pienempiä kuin ennen ja ylipaino on yleistynyt. Sen takia kukaan ei enää kehtaa käyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienten bikinien pitäisi olla ainoa hyväksytty uima-asu naisille!
Yksiosainen uimapuku on kaikin puolin parempi ja omasta mielestäni kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne paljastaa munan koon kaikille
Mitäpä sitten? Ei se löysä koko kerro mitään mistään ja harva kulkee uimassa erektio päällä
Todella harvalla isovehkeisellä on löysänä pieni.
Ns grower on pikemminkin myytti.
Näkee kyllä selvästi, että on naiset kommentoimassa. Miehiltä saadaan vaatia vaikka minkälaista pukeutumista, mutta naisilta ei mitään😂
Kyllä mun mies ainakin käyttää speedoja sisäuima-altailla. Rannalla käyttää sitten shortseja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin muistan ysäriltä ajan kun naiset olivat vielä kauniita ja luonnollisia eivätkä kekkaloineet byllybiksuissa. Reidet ja perse olivat puolet kooltaan mitä nykyään.
Pyllybiksuja on käytetty kaikkialla 1970 luvulta asti.
Ainoastaan junttilassa ne herättävät ihmetystä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt itsekin. Minun nuoruudessa 80-luvulla aivan kaikki miehet vauvasta vaariin käytti speedoja. Mikä on muuttunut?
Minä käytän edelleen normaaleja uimahousuja mennessäni veteen. Speedo muuten valmistaa myös uimashortseja, joten siinä mielessä on harhaanjohtavaa puhua speedoista vain uimahousuina.
https://www.intersport.fi/fi/tuotemerkit/speedo/uima-asut/uimashortsit/
Tuntuisi lähinnä oudolta uida lahkeellisissa housuissa, joita voi käyttää kylläkin shortseina. Olen tehnyt usein niin että heitän ne uimashortsit pois, sillä niiden alla ovat ne varsinaiset uimahousut ja silloin ei tarvitse erikseen vaihtaa vaatteita uimarannalla.
Miksi miten miesten uima-asuista ei tehdä koskaan mitään muotiuutisia verrattuna siihen millaisia bikinejä naiset minäkin kesänä suosivat?
Miksei ole jotain välimallia. On ne shortsitkin jolla uidaan aika raskaan näköisiä.