Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia joululahjoja olet saanut anopiltanne¨?

Vierailija
09.12.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anoppi tietää ihan hyvin, etten syö edes suklaata...

Lapset saa sitten aina liian suuret aluskalsarit. ei siinä mitään, mutta toiset lapsenlapset saa jotain ihan muuta. Onneksi kaksi lapsistamme on niin pieniä, etteivät vielä tajua sitä ja vanhin osaa niellä jo pettymyksensä.

Vierailija
22/29 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pörrösukat minäkin, eikä muuta. Omalta äidiltä sentään saan perheen lahjat rahana, tänä vuonna saadaan 10 euroa/perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa krittiikki olisi, etta kun ne keksiin jonkun mielestaan kivan, niin sitten sita samaa saa monta kertaa perakkain.

Ma haluaisin lopettaa koko lahjojen vaihtelun aikuisten kesken, koska se on valilla vahan rahan vaihtoa vaan. (" Sa olet mulle velkaa sinulta minulle ostamastani lahjasta niin ja niin paljon, ostit minulle muuten sen ja sen. Anna Shekki." ) Siina on joulun sanomat unohtunut matkalla jo kauan sitten.

Vierailija
24/29 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestään nokkelia lahjoja. Yhtenä vuonna saimme puisen häkkyrän jossa oli keppi ja sellaisia puusiivuja jotka piti saada heitettyä sinne kepin nokkaan. Jee:-) Viime vuonna saimme oopperatietokirjan joka on pysyväislainassa appiukolla. Monena vuonna olemme saaneet edellisvuoden Guinness-kirjan.

Vierailija
25/29 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anopin erikoisuuksiin kuuluu myös että antaa joka joulu lahjaksi kirjan jonka on selvästi itse lukenut sitä ennen...

Vierailija
26/29 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kyllä minun eli ei mieheni, mutta miehelleni lapsi on kyllä meidän perheen lapsi. Ja mieheni siis asuu lapseni kanssa ja kuten sanoin, niin lapsi vei " bonusmummolle" joululahjoja. Ei tuntunut edes hävettävän häntä.

seiska

Vierailija
27/29 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. viime vuoden Guiness-kirja.. mitä sitä uusinta kun vanhemman saa pljon halvemmalla?

Ollaanko mekin sitten " anoppeina" samanlaisia?

Vierailija
28/29 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on onneksi laittanut rahaa, joten ei tule ikäviä ylläreitä paketista.

Vierailija
29/29 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamana jouluna tuli keräämääni astiastoon ja lasisarjaan lisää osia ja joinakin on tullut pussilakanoita, pyyhkeitä tai peittoja. Mukavia käytännöllisiä lahjoja. Nyt taitaa mennä lahjarahat tytön tavaroihin ja kiva niin.

Appiukko osti mulle kerran Amarin sukkahousut ja piru että oli hyvännäköiset ja seksikkäät! Olin kyllä hieman hoo moilasena kun paketin avasin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi