Työttömyyskorvauksen lapsikorotuksen poistaminen erittäin hyvä
Koska työttömyyskorvaus on korvaus omasta työttömyydestä eikä mikään perhe sidonnainen korvaus.
Eihän palkoissakaan ole mitään lapsikorotuksia.
Lasten tekeminen on ihan vapaaehtoista ja ne pitää itse kustantaa eikä veronmaksajien. Ei pidä tehdä lapsia jollei ole varaa itse niitä elättää. Eihän eläimiäkään oteta jos ei ole itse varaa niitä elättää ja maksaa sairauskulut.
Palkanmaksajia ei enää riitä kaikille ja ihan turhaa vaan itsekkäästi lisääntyä vedoten että köyhistä tulee uusia veronmaksajia. Ei niistä tule jos ne varsinkaan eivät näe työssäkäyvien vanhempien antamaa mallia.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Niin, eläimet on myös laitettava pois, kun työttömyyskorvauksia leikataan.
Höpöhöpö.
En todellakaan laita hevosia, kissoja ja koiria pois.
Vierailija kirjoitti:
Lapset klinikalle jälkiaborttiiin vai suoraan huostaan jos jää työttömäksi?
Perskokoomuslaisessa Suomessa tämä tulee olemaan vanhempien vastuulla hoitaa itse ja sitten itsensä. Tilanteen kehityksestä raportoidaan iltapäivälehtien lööpeissä versaalilla...
Olen samaa mieltä ap kanssasi. Siis jätän lapset tekemättä ja säästän muuten siinä 130 000€/lapsi. Nyt olemme molemmat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se työtön äiti ole yhtään työttömämpi kuin sinkku. Sama korvaus molemmille. Toimeentulotuella voidaan sitten autella lapsia tarvittaessa.
Joo mutta lapset tarvii ruokaa ja kattoa pään päälle. Susta ei oo niin väliä.
Uhriutuminen ja tyhmän esittäminen on ärsyttävää.
Lapsilta ei oteta mitään; aikuisille ei anneta jotain. Jos se aikuinen ihminen on lapsen tähän maailmaan tehnyt, tämä siitä myös vastuun kantaa. Jos lapsen vanhempi ei pysty huolehtimaan siitä, että lapsella on ruokaa ja katto pään päällä, yhteiskunta kyllä pystyy.
Lapset klinikalle jälkiaborttiiin vai suoraan huostaan jos jää työttömäksi?