Vaimo vaatii että pitää grillata joka päivä eikä yhtään tajua että se grilli pitää putsata joka kerran
grillaaminen on siis minun homma, grilli minun maksama ja putsaan joka kerran. Mutta jos ehdotan että syödään välillä jotain muuta saan vaan vastuksen että hyvällä kelillä kuuluu grillata ja jo on kohta rehut ja makkarat kannettu grillin päälle odottamaan. Muia ei selvästi ymmärrä miten iso homma siinä on kun ei itse ole ikinä tehnyt. miten saisin ymmärätämään? älkää pakottako miehiä grillaamaan se on minun kesätoive!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Pyydä vaimoa kerrankin grillaamaan ja siivoamaan se grilli sen jälkeen.
Juuri näin. Vaimo varmasti suostuu kääntämään lerssiä grillissä ja putsaamaan grillin, kun sinä vuorostasi: 1) suunnittelet ruokalistan, 2) kipaiset kaupassa, 3) peset perunat, 4) teet salaatit, 5) varrastat kasvikset, 6) marinoit lihan, 7)keität perunat, 8) leikkaat leivät, 9) katat pöydän, 10) tiskaat astiat.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna periksi! Vaimon estelyistä huolimatta marssit vaan keittiöön ja vaadit saada tehdä ruoan liedellä.
Onhan se sulle niin paljon helpompaa putsata liesi, padat ja pannut!
Ääliö. Miksi keksit ongelmia, joita ei ole? Liesi ei likaannu, jos osaa tehdä ruokaa, kone pesee muut ja jos jotain pitää vähän käsin pestä, siinä menee 20 sekuntia. Tollo, laiska mätisäkki olet.
Ja taas naisia kuvataan lapsen tasolle typistettyinä viattomina uhreina jotka ovat nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa.
Ei ne teidän miehet yksin parisuhteessa ole. Miehillä on kiva siisti koti, ruokaa, puhtaat vaatteet ja mahdollisesti sitä seksiäkin. Miksi he ponnistelisivat yhtään enempää kun se pöytä on valmiiksi katettu?
Sitä niittää mitä kylvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä vaimoa kerrankin grillaamaan ja siivoamaan se grilli sen jälkeen.
Juuri näin. Vaimo varmasti suostuu kääntämään lerssiä grillissä ja putsaamaan grillin, kun sinä vuorostasi: 1) suunnittelet ruokalistan, 2) kipaiset kaupassa, 3) peset perunat, 4) teet salaatit, 5) varrastat kasvikset, 6) marinoit lihan, 7)keität perunat, 8) leikkaat leivät, 9) katat pöydän, 10) tiskaat astiat.
Ainiin, unohdin yhden: kiikutat kaiken vaimolle grillin eteen valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivaastako ap ne ruuat tippuu sinne grillin viereen? Kerrohan mitä vaimo tekee aterian eteen? Ruuat pitää myös suunnitella, hakea kaupasta, valmistella, kattaa pöytä ja siivota ruuan jälkeen, ja herran tähden, varmaan putsatakin!
+metatyö
Vähintään viikko pitää suunnitella mitä syödään seuraavan viikon keskiviikkona.
Sanoo ihminen joka ei siihen kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä anna periksi! Vaimon estelyistä huolimatta marssit vaan keittiöön ja vaadit saada tehdä ruoan liedellä.
Onhan se sulle niin paljon helpompaa putsata liesi, padat ja pannut!
Ääliö. Miksi keksit ongelmia, joita ei ole? Liesi ei likaannu, jos osaa tehdä ruokaa, kone pesee muut ja jos jotain pitää vähän käsin pestä, siinä menee 20 sekuntia. Tollo, laiska mätisäkki olet.
Et siis viitsi pestä paistinpannua kunnolla. Hellalle kyllä räiskyy rasvaa, kun pannulla paistaa lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivaastako ap ne ruuat tippuu sinne grillin viereen? Kerrohan mitä vaimo tekee aterian eteen? Ruuat pitää myös suunnitella, hakea kaupasta, valmistella, kattaa pöytä ja siivota ruuan jälkeen, ja herran tähden, varmaan putsatakin!
+metatyö
Vähintään viikko pitää suunnitella mitä syödään seuraavan viikon keskiviikkona.Sanoo ihminen joka ei siihen kykene.
Olen oikeassa. Pyrin välttämään tätä uhriutumisenkulttuuria kaiken tämän nykyisen helppouden ja hyvinvoinnin keskellä.
Kuin lihava vaimosi on? Sano että grilli meni rikki.