Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Hyvää viikonloppua Syysystävät 04**

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaameeta. Onkohan adoptiolla koeaikaa?

Olen ollut nettipimennossa, kiitos tökkivän yhteyden. Uusi liittymä alkaa tammikuussa, jolloin pitäisi yhteyksien toimia paremmin. Vieroitusoireet pukkaa jo.

En ole siis kerennyt lukea pinoja yhtään. Toivottavasti kaikilla arki rullaa. Flunssia on taas liikkeellä, mutta toivottavsti niiltä säästyttäisiin jokaikinen.

Palaan taas kunhan suinkin saan virtuaalisen yhteyden toimimaan. Meillä kaikki hyvin ja ennallaan.

Töks. Töks. Lyhyvesti nytten vaan. Son moro!

Vierailija
42/45 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh joskus toivoo omaavansa pienen pienen asunnon ja vain muutaman tavaran. Oon viidestä asti huhkinut mutta tulosta ei näy missään????!!! Tarttis saada lelut piiloon, tympii ainainen sotku vaan olipas karmeet hinnat Unipuun lelulaatikoilla (yksi vasta omataan sängyn alla) 66egee lähtöhinta per kipale! Ne ois siistein vaihtoehto kun sängytkin on sitä sarjaa molemilla ja yksimoinen laatikko on alkuaikoina sijoitettu vaan eipä sovi pörssille, muoviset oli olleet onnettoman pieniä ei siis vastaavaa hyötyä. Kirjat sain sentään kirjahyllyyn, ovat ollet sikin sokin laatikossa luetuimmat. Joskos se tästä pikkuhiljaa.

lahjoista: meillä enin osa Autot sarjaan liittyvää toivelistoilla, varmaan kaikki pikkuautot on, sitten on mummot ja kummit ostaneet sarjaan kirjaa, vaatetta, piirustusjuttuja, dvd suomenkielisenä (nyt imutettu enkkuversio) jne. Muut ei nyt kiinnosta ollenkaan, joten emme siis osta muuta. Sukset on isommalle toiveissa, mutta voipi olla että reippaampi Nyttynen hihtää ennen kuin velipoika :)) Pyörälläkin ois ajanut jos ois yltänyt kesällä. Miehelle on elokuvia, itse valitsi kun liittyi videokerhoon(oisin kyl ne just itekin ostanut). Itse tahdon mania, jotta saan sijoittaa uuteen toppapukuun tammikuussa. Kirjat on toki myös tervetulleita ja odotettuja poikasille... Sekavaa tekstiä, mutta mamma alkaa olla väsynyt.

Paah, saa nähdä nukutaanko ensi yönä, pienokainen valitteli muutaman kerran korvaansa, liekö tuo räkä sitten sinnekin pesänsä tehnyt. Onneksi mies vapaalla,saa käyttää aamulla jos vielä valittaa.

Nyt suihkuun, oon se ansainnut, mieskin tulee kohta.

Haleja ja paranemista sairastupiin

Tuttelistuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh joskus toivoo omaavansa pienen pienen asunnon ja vain muutaman tavaran. Oon viidestä asti huhkinut mutta tulosta ei näy missään????!!! Tarttis saada lelut piiloon, tympii ainainen sotku vaan olipas karmeet hinnat Unipuun lelulaatikoilla (yksi vasta omataan sängyn alla) 66egee lähtöhinta per kipale! Ne ois siistein vaihtoehto kun sängytkin on sitä sarjaa molemilla ja yksimoinen laatikko on alkuaikoina sijoitettu vaan eipä sovi pörssille, muoviset oli olleet onnettoman pieniä ei siis vastaavaa hyötyä. Kirjat sain sentään kirjahyllyyn, ovat ollet sikin sokin laatikossa luetuimmat. Joskos se tästä pikkuhiljaa.

lahjoista: meillä enin osa Autot sarjaan liittyvää toivelistoilla, varmaan kaikki pikkuautot on, sitten on mummot ja kummit ostaneet sarjaan kirjaa, vaatetta, piirustusjuttuja, dvd suomenkielisenä (nyt imutettu enkkuversio) jne. Muut ei nyt kiinnosta ollenkaan, joten emme siis osta muuta. Sukset on isommalle toiveissa, mutta voipi olla että reippaampi Nyttynen hihtää ennen kuin velipoika :)) Pyörälläkin ois ajanut jos ois yltänyt kesällä. Miehelle on elokuvia, itse valitsi kun liittyi videokerhoon(oisin kyl ne just itekin ostanut). Itse tahdon mania, jotta saan sijoittaa uuteen toppapukuun tammikuussa. Kirjat on toki myös tervetulleita ja odotettuja poikasille... Sekavaa tekstiä, mutta mamma alkaa olla väsynyt.

Paah, saa nähdä nukutaanko ensi yönä, pienokainen valitteli muutaman kerran korvaansa, liekö tuo räkä sitten sinnekin pesänsä tehnyt. Onneksi mies vapaalla,saa käyttää aamulla jos vielä valittaa.

Nyt suihkuun, oon se ansainnut, mieskin tulee kohta.

Haleja ja paranemista sairastupiin

Tuttelistuu

Vierailija
44/45 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissusta kotiuduttiin eilennä illalla. Kivaa oli ja lapsukaiset jaksoivat todella hienosti.

Venla oli ihan yhtä hymyä koko reissun ajan ja hurmaili laivalla mummoja ja pappoja. Veetillä oli tyypilliseen tapaansa vauhti päällä. Meno matkalla laivassa Veeti voi pahoin. LAiva keinui tosi paljon ja varmaan oli matkaa jännittänytkin tosi paljon. Ne varmaan sitten aiheuttivat pahoinvoinnin.

Eläintarhassa käytiin ja Veeti siellä onnessaan eläimiä katseli. Kamalan pienet häkit eläimillä vaan oli. Paljon shoppailtiin. Molemmat lapsukaiset saivat ihanat isot pehmolelut.

t@hdelle onnittelut tätiytymisestä.

Veeti kaatui tänään tosi pahasti. juoksenteli olkkarissa ja kaatoi sohvan kulmaa vasten. nyt on kamala mustelma poskessa.

Flunssa ei oo edelleenkään helpottanut, ihan kamala yskä. Lapset on onneksi nyt ihan terveitä.

Joululahjagee: Oon muutamia lahjoja hankkinut molemmille lapsukaisille. Veetille kirjoja, autoja, dvd.n. Venlalle muutamia leluja. Veetille ostan vielä lätkämailan, karvinen2 videon (rakastaa karvista yli kaiken, 1 videon on jo kuluttanut ihan loppuun) ja muutamia pikku juttuja Venlalle ostan vielä joitain vaatteita.Sukulaisilta tulee sitten vaatteita ja lisää leluja. Miehelle pitäis joku lahja ostaa, en vaan keksi mitä. Mummoille ja vaareille on kalenterit. Muille sukulaisille Veetistä ja Venlasta kehystetyt kuvat.

Huomenna onkin paljon tekemistä. Pitää joulukortit postittaa ja muutamat lahjat jotka lähtevät miehen sukulaisille lappiin.

Nyt tuli vaan omaa napaa.

Öttis, Veetu & Vempula

Vierailija
45/45 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti ei kovin paljoa pyydä saada telkkaria katsoa, eikä sitä kauan maltakkaan kattoa. Karvinen video on tosiaan ainoa jota katsoo. Sitä välillä pyytää päälle mutta riittää että sanotaan että ei nyt katsota.

Öttis jälleen.