Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääkaappi tyhjä ja rahat melkein loppu, joten paastoan tänä juhannuksena

Vierailija
21.06.2023 |

Ei mahda mitään.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä pastaa, siitä saa nykyään hyvin rautaakin.

Vierailija
42/51 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on valintoja kirjoitti:

Ite käyn tänään kaupassa. 4 litraa jäätelöä, yli kilo lihaa, ym. kivaa loppuviikoksi.

Käytkö kaupassa tavallisina viikonloppuina? Meidän perhe syö jäätelöä ja muuta ja kivaakin, vaikka ei olisi juhannus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkinä voi kesällä mainita luonnon antimet.voikukka ja lehdet on syötäviä.kerää autiolta paikalta jossa ei likaa.pese hyvin esim etikka hävittää ötökät.voit valmistaa salaattia. netissä ohjeita esim.englannin kielellä.dandelion muistaakseni how to use dandelion tms.otsikolla youtubesta löytyy ohjeita. ketunleipä ja muut kasvit ,on syötäviä suomen luonnossa esim.nokkonen keittöryöppäys ja lehdet voi käyttää pinaatin tapaan jos kotoa löytyy aineksia keittoon.

mato ongella voi saada kalaa saaliiksi. ym.köyhyys on kamala ongelma varsinkin yksin asujalle ei saa tukia eikä apua useinkaan.

etsi villikasvi oppaita ja nettiohjeita.saat ehkä salaatin kokoon jos asut luonnon lähistöllä.muuten suosittelen et menet kyläileen ja kerrot ruokapulasta.

Vierailija
44/51 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet esimerkki muille köyhille. Pian muut seuraavat perässä. Talous nousuun! Hyvää Jussia, t. Petteri.

Vierailija
45/51 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kauppaan 27e. Varhaiskaali, tomaatteja ja kesäsipulia salaattiin. Porsaan sisäfile, pieni sillipurkki, uudet perunat ja vielä kissanruokaa 4 pussia. Voipaketti ja salaatinkastike oli valmiina jääkaapissa ja mies oli ostanut paketin grillimakkaraa ja jäätelöä. 

Ei kovin kallista meidän juhannuksen vietto. Aamiaiset on kaurapuuroa, kananmunia ja kahvia. Nämäkin löytyi jo valmiiksi kotoa. Jälkiruokia ei harrasteta. 

Voi olla että jotkut viinerit ostetaan joku päivä iltapäiväkahville, täällä kaupat auki koko juhannuksen. 

Vierailija
46/51 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jääkaappi ja pakastin niin täynnä, että melkein harmittaa. Olisin ostanut K-supparista jäätelötarjouksen Creamy 3kpl/10€, mutta kun pakastimeen ei enää mahdu 🤷 Jos ap olisi mun kaveri, niin tarjoaisin kyllä ruuat. Eikö sulla ole kavereita tai perhettä, jotka voisi auttaa?

Vierailija
47/51 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni kauppaan 27e. Varhaiskaali, tomaatteja ja kesäsipulia salaattiin. Porsaan sisäfile, pieni sillipurkki, uudet perunat ja vielä kissanruokaa 4 pussia. Voipaketti ja salaatinkastike oli valmiina jääkaapissa ja mies oli ostanut paketin grillimakkaraa ja jäätelöä. 

Ei kovin kallista meidän juhannuksen vietto. Aamiaiset on kaurapuuroa, kananmunia ja kahvia. Nämäkin löytyi jo valmiiksi kotoa. Jälkiruokia ei harrasteta. 

Voi olla että jotkut viinerit ostetaan joku päivä iltapäiväkahville, täällä kaupat auki koko juhannuksen. 

Oletko sä kirjolla vai muuten vain hidas? Sun teksti on kuin alakoululaisen kirjoittamaa.

Vierailija
48/51 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä kirjolla vai muuten vain hidas? Sun teksti on kuin alakoululaisen kirjoittamaa.

Ehkä mä olen sitten hidas kun en tietääkseni ole millään "kirjolla" :D. Oletko sä kännissä vai huumeissa?

Vierailija
49/51 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikea kristillinen tapa. Juhannus on Johannes Kastajan muistelupäivä ja sitä edeltää paastoaika. Juhannuspäivänä ehtoollisen jälkeen voit syödä. Aatto on aina paastoaikaa.

Vierailija
50/51 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat mammat on niin laiskoja etteivät pysty raahautumaan edes ruokakuponkeja hakemaan saati kantamaan hävikkiruokaa jonosta. Oma vika kärsikää.

Vierailija
51/51 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä mitään hävikkiruokaa saa.