Sanna Marin pyytää, ettei hänen yksityiselämäänsä käsiteltäisi julkisuudessa kohtuuttomasti
Ymmärrän tämän ja osa jutuista on ollut asiattomia, kuten sen biletysvideon vuotaminen julkisuuteen. Tosin sen teki joku hänen tuttunsa.
Ja fanitan Sannaa, mutta kyllä hän mielestäni ihan itse toi yksityiselämäänsä julkisuuteen ja osallistui innokkaasti esimerkiksi Maria Veitolan ohjelmaan ja postasi someen juttuja yksityiselämästään.
Ehkä puolue sitten painosti tekemään niin, tavoitteena nostaa suosiota.
Mutta toki asiallista nyt jättää hänet rauhaan ja kunnioittaa yksityisyyttään.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Sanna on rivikansanedustajanakin kiinnostavampi henkilö kuin Orpo pääministerinä.
Niin jonkun teinin mielestä joka selaa Sannan filtteröityjä ig kuvia. Jos se on mielestäsi hienoa, niin otan osaa. Kyllä se Orpon feissi tulee näkymään 50 kertaa enemmän mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri äsken mietin, että eipä juurikaan ole enää ollut juttua Sannasta lehdissä. Kiinnostus on selkeästi vähentynyt. Taitaa vain haluta pysyä puheenaiheena, kun tällaisia höpöttelee. Kiinnostushan on nyt ollut ihan muissa asioissa, kun uusi hallitusohjelma julkistettiin. Rivikansanedustaja oppositiopuolueessa ei kiinnosta enää, ellei toki taas ala hulluna sekoilla.
Ulkomaiden vasemmistolehdetkin kääntävät katseensa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Vanhasen uran jälkeen kaikki rieposteltiin. Ihan kaikki ja kirjoitettiin kirjakin. Että varmaan sama kohtelu sukupuolesta riippumatta? Hä?
Mitäs se dokkari Sannasta (ja toki muistakin) on? Yksityishakuisuuttako?
Se on dokumentti Suomen hallituksesta.
Eiköhän Sanna yritä edelleen pysytellä julkisuuden valokeilassa, insta-sometuskin varmaankin jatkuu.
Ihan oikeasti tässä maassa on toimittajien päässä vikaa kun edes ruokakaupassa ei saa käydä rauhassa.
Mitens Purran keskenmenot ja alkkisperhetausta?
Kun on julkisuuden valinnut niin.
Vieläkö toi Sanna jaksaa muistuttaa olemassa olostaan. Ei olee pääministeri. Heipat hänelle, ja hyvää matkaa sinne Keski-Eurooppaan! Viihtyisi siellä nyt hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Mitens Purran keskenmenot ja alkkisperhetausta?
Kun on julkisuuden valinnut niin.
Purrasta tai Orposta ei tule Marinin kaltaista sometyrkkyä.
Kohtuullinen pyyntö, jos hän kerta on vetäytymässä politiikan valokeilasta. Kannattaa pistää myös insta kiinni, koska media käyttää sitä tietolähteenä.
Se on semmoista, että kun itse päättää alkaa esitellä itseään julkisuudessa ja heruttaa, niin välttämättä ei ole sitten enää paljoa sanomista, jos semmoisista asioista päätyy otsikoihin myös silloin, kun ei itse ole tehnyt postausta. Eli ei voi saada vain rusinoita pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on rivikansanedustajanakin kiinnostavampi henkilö kuin Orpo pääministerinä.
Sanna ja Viisikko iltateellä äsken. On se Sanna söpö. Ja Conner lähetellyt tähänkin kuvaan sydämiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta puhuu. Medilla meni yli ja "lihaa" tarvitaan uutismyllyyn, mutta rajansa kaikella. Pysytään virka-asioissa eikä mennä henkilökohtaisuuksiin!
Onko pääministerin soveliasta olla humalassa virka-aikana? Entä järjestää huumebileitä virka-asunnolla?
Vapaa viikonloppu ei ole virka-aikaa. KUkaan ei ole mitään huumeita käyttänyt niissä bileissä. LOpeta saastan levittäminen.
26: Ruokakauppa on julkinen paikka, jossa saa kuvata vapaasti.
Ei halua julkisuuteen - postaa pärstänsä someen harva se päivä (ja julkiset kohuthan on kaikille tuttuja, kuten naistenlehdissä poseeraus sekä tositv).
Vähän kuin fanilaumansa joka muutaman vuoden kehuessaan muisti aina mainita hänen jumalaisen kauneutensa, tyylitajunsa sekä sen että on nuori nainen. Viis politiikasta kunhan näyttää hyvälle. Ja sitten mietitään kaikki porukalla miksi fokus pysyy noissa em. asioissa. Tuntui saavan paljon anteeksikin noilla ansioilla.
Ihana Sanna, upea ilmestys jne.
Ja nyt jos jatkossa politiikassa puhuttaisiin vain politiikasta ja annettaisiin ulkoisten seikkojen olla.
Marin kierteli asiakysymykset taidokkaasti ja etenkin talousasioihin hän ei halunnut sanoa mitään. Myi yksityisyytensä jotta saisi tunnettuutta ja saikin maailmanlaajuisesti. Nyt sitten yrittää vielä uhriutua: "Miksei lehdet kirjoita asialinjalla?" -- No koska itse aloitit asiattoman linjan!!
Vierailija kirjoitti:
Jollakin joku pakkomielle Sannasta.
Oletko kirjoittanut kommenttia Juha Sipilästä vuosina 2019-2023? Tai Halla-ahosta vieläkin vuonna 2023?
Vastaan jo sinun puolestasi, että olet.
Vierailija kirjoitti:
Sanna olisi voinut viettää häänsä kutsumatta mediaa paikalle.
Hän pyytää ettei hänen yksityiselämäänsä vainottaisi TÄSTÄ ETEENPÄIN KUN HÄN EI OLE ENÄÄ PÄÄMINISTERI.
Onko sillä tylsää kun väkisin piti taas yrittää päästä puheenaiheeksi?
Meillä on nyt kiinnostavampia aiheita 😂 kuten Orpo, Purra ja vaikka supersöpö Häkkänen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta puhuu. Medilla meni yli ja "lihaa" tarvitaan uutismyllyyn, mutta rajansa kaikella. Pysytään virka-asioissa eikä mennä henkilökohtaisuuksiin!
Onko pääministerin soveliasta olla humalassa virka-aikana? Entä järjestää huumebileitä virka-asunnolla?
Vapaa viikonloppu ei ole virka-aikaa. KUkaan ei ole mitään huumeita käyttänyt niissä bileissä. LOpeta saastan levittäminen.
Sanna nimenomaan oli töissä. Oli itse itsensä ilmoittanut työvuoroon. Muu jauhojengi ei vissiin ollut. Ja ihan itse kutsuivat itseään jauhojengi nimellä. Ja Marin tanssi seksitanssinsa ihan itse kameralle.
Kun ei perseile ei tule julkisuuttakaan