Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunnollisen ja mukavan 37v miehen juhannus: yksin vain kerrostalokaksiossa

Vierailija
21.06.2023 |

Ei tyttöystävää, ei perhettä, ei kutsua minnekään....enpä olisi arvannut että näin tämä elämä menee.

Olen surullinen

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kans kaksiossa mutta olen mielummin yksin. Juhannus on ihan samaa vanhaa tuubaa kuin kaikki muutkin kulahtaneet juhlat.

M36

Vierailija
102/107 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei hae kotoa. Täällä heseissä suuntaisin kaivariin tai seurasaareen, molemmista saa selvinpäin naisseuraa vaikkei haluaisikaan, känniset muijat uivat housuihin. Nähty ja kokeiltu.

Eiköhän tuossakin miehen pidä ottaa kontakti ensin. Ei kukaan ui housuihin, jos istut yksin nurmikolla ja katsot hiljaa, kun muut ovat kavereidensa kanssa. Ellet sitten ole kalsarimallin näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain että klo 18 kahvila Ursulan vieressä Helsingissä on yksinäisten tapaaminen. Tietääkö joku enemmän tästä jutusta?

Näen sieluni silmin kuinka siellä tosiaan on yksinäisen tapaaminen ja joku seisoo siellä huomenna ypösen yksin klo 18..

Vierailija
104/107 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellä on juhannuksena ja jouluna yksinäisten kokoontuminen, mutta se nyt tietty vaatii sitä, että on kavereita. Itse olemme kyllä pariskunta, mutta kaveripiirissä on paljon yksinäisiä miehiä sekä naisia - hauskoja, normaaleita jne. mutta vain yksin syystä tai toisesta. Joku ei ole koskaan löytänyt sitä oikeaa, osalla jo puoliso kuollut tms. 

Jotkut pelkäävät näitä tyyppejä, mutta meillä on aina kivaa yhdessä. Mutta kyllähän tällaiset kokoontumiset vaativat viitseliäisyyttä ja rahaa, vaikka nyyttäreillä tätäkin osittain hoidetaan. Joskin kaikille annetaan lista mitä pitää tuoda - rahaa kun ei ole mutta tilaa pihalla ja talossa on. Kukaan ei ole valittanut vaan ilolla tuonut mitä on pyydetty (ei siis mitään mahdottomia - vaikka vihersalaattiainekset yhdeltä tms.)

Itse olin pitkään yksinäinen ja kärsin varsinkin juhlapyhinä ja siksi ajattelin, että nyt ei ainakaan kenenkään kaverin tarvitse kärvistellä yksin, jos ei niin halua. Tämä ei nyt tietty aloittajaa lohduta, mutta voisi itse kukin miettiä kaveripiirissään näitäkin tyyppejä...

Vierailija
105/107 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, monella naisella alkaa toinen kierros joten kannattaa valmistautua nappaamaan hyvä nainen itselle.

Monelle naiselle ei kelpaa mies joka ei ole edes pitänyt naista kädestä, lähinnä nauravat tämän miehen pois.

Et kai sä nyt tota erikseen raportoi naiselle. Sen kun nappaat kädestä, se ei harjoittelua vaadi.

Kyllä naiset näkee jo olemuksesta jos jännittää ja on epävarma, takeltelee puheissa ym. Ei siinä tarvitse edes sanoa mitään naiselle kun se huomaa että on totaalikokematon jolloin koko homma kuivuu kasaan. Eikä tarvitse edes iskemismielessä olla kun vaikka yrittäisi muuten jutella naisille mutta on kömpelö ja he poistuvat paikalta tai antavat "häivy siitä" katseen.

Lähestyt selkeästi vain sellaisia "mean girl"-tyyppisiä naisia tai sitten olet aivan liian päihtynyt.

Suomessa nykyään kaikilla on niin hapan naama kokoajan ettei siinä osaa sanoa kuka on ilkeä ja kuka ei.

Vierailija
106/107 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain tapojesi vastaista - mene vaikka baariin. Sieltä voit löytää

ystäviä ja naisiakin on.

Vierailija
107/107 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Allu huoli, on meitä muitakin surullisia. Kuten minä- juhannus henkisesti erittäin väkivaltaisen mieheni kanssa. Niin paljon paljon mielummin olisin yksin.