Kunnollisen ja mukavan 37v miehen juhannus: yksin vain kerrostalokaksiossa
Ei tyttöystävää, ei perhettä, ei kutsua minnekään....enpä olisi arvannut että näin tämä elämä menee.
Olen surullinen
Kommentit (107)
Monilla voi mennä juhannuskin suorittamiseksi. Ite päivystän töissä juhannuksen, sääennuste lupailee sadetta. Juhannus on joka vuosi, antaa sen mennä omalla painollaan
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys ei läheskään aina tarkoita että on tehny väärin tai olisi jotain vikaa. Ilkeitä ihmisiä täällä
Jep. Jos yksinäisyys johtuisi ilkeydestä tai muuten "viallisuudesta" niin silloinhan nämä ilkeilijät olisi yksinäisiä.
Sama, N36, mutta oon helpottunut, että saan olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, monella naisella alkaa toinen kierros joten kannattaa valmistautua nappaamaan hyvä nainen itselle.
Monelle naiselle ei kelpaa mies joka ei ole edes pitänyt naista kädestä, lähinnä nauravat tämän miehen pois.
Et kai sä nyt tota erikseen raportoi naiselle. Sen kun nappaat kädestä, se ei harjoittelua vaadi.
Se on elämää.Et ole ainoa.On paljon kunnolisia miehiä /naisia eri ikäisiä.Eri kaupungit yksin juhanuksena :pienissä vuokra asunoissa.silti valittamatta tänne. Kun ne kemiat ei kohtaa ulkona.Kaikki kun ei some hae seuraa.Eivätkä ole F.B/ instagram päivitämässä muokatuja kuvia,suodatimen läpi.Hyvää juhanusta vaan Helsingin lähiöstä .
Sama täällä.
0 tyttöystävää
0 ystävää
0 kaveria
Menee tämäkin juhannut animen ja mangan parissa. M28
Jotenkin näissä tällaisissa aloituksissa tulee mieleen, että ihminen on tajunnut että ihmissuhteet (niin kaveri-, perhe- kuin parisuhteetkin) ovat vastavuoroisia.
Aloittaja kirjoittaa "kukaan ei kutsu mihinkään". En minä ole ollut koskaan minkään ihmissuhteeni kanssa sellaisessa tilanteessa, että joku kutsuisi minut juhannuksenvieton kaltaiseen tilaisuuteen. Asiat on aina suunniteltu ja sovittu yhdessä kavereiden kanssa ja myöhemmin sitten miesystävän.
Onko aloittaja ollut aina yhteisissä asioissa passiivinen peesaaja? Harva meistä on niin mukava, että toistuvasti kutsutaan ja osallistetaan toimintaan, jos itse ei tee vetoakaan sen eteen. Jos omassa porukassa on henkilö, joka ei ole koskaan aloitteellinen, teen siitä johtopäätöksen että hän haluaa olla mieluummin yksin. Jossain vaiheessa tuollaisen kaverin kutsuminen sitten loppuu ja jos hän ei siinäkään kohdassa osoita mitään aloitteellisuuttaan, tulkitsen johtopäätökseni olleen oikea.
Cleantok ukolle sateli treffipyyntöjä. Tiktokissa vierailee paljon 18+ naisia. Loppupeleissä tie naisten sydämiin käy suht helposti. Cleantokki ukko kuvaa pelkästään käsiään.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin näissä tällaisissa aloituksissa tulee mieleen, että ihminen on tajunnut että ihmissuhteet (niin kaveri-, perhe- kuin parisuhteetkin) ovat vastavuoroisia.
Aloittaja kirjoittaa "kukaan ei kutsu mihinkään". En minä ole ollut koskaan minkään ihmissuhteeni kanssa sellaisessa tilanteessa, että joku kutsuisi minut juhannuksenvieton kaltaiseen tilaisuuteen. Asiat on aina suunniteltu ja sovittu yhdessä kavereiden kanssa ja myöhemmin sitten miesystävän.
Onko aloittaja ollut aina yhteisissä asioissa passiivinen peesaaja? Harva meistä on niin mukava, että toistuvasti kutsutaan ja osallistetaan toimintaan, jos itse ei tee vetoakaan sen eteen. Jos omassa porukassa on henkilö, joka ei ole koskaan aloitteellinen, teen siitä johtopäätöksen että hän haluaa olla mieluummin yksin. Jossain vaiheessa tuollaisen kaverin kutsuminen sitten loppuu ja jos hän ei siinäkään kohdassa osoita mitään aloitteellisuuttaan, tulkitsen johtopäätökseni olleen oikea.
minä opin jo nuorena ettei pidä tuppautua muiden mukaan,kyllä ne kutsuu mukaan jos yleensä haluavat. Eikä parisuhteessa olevien mukaan sovi edes pyytää he viihtyy ihan keskenänsä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vastaavassa tilanteessa oleva mies. Olen ollut asiasta onneton, mutta nyt olen onnellinen. Huomasin, että ei tämä tilanteeni tehnyt minua surulliseksi, koska se ei ole muuttunut mihinkään. Surullisuus vaihtui hyvään oloon, koska sain terveyteni paremmaksi. Touhuan omien projektien parissa ja pidän siitä että saan käyttää kaiken vapaa-aikani niiden parissa, kun ei ole ketään viemässä aikaani. Kyllä tyttöystävä ja perhekin kelpaisi, mutta silloin pitäisi luopua osittain muista suunnitelmista. Joten kaikessa on puolensa.
On virhe ajatella, että surullisuus paranee saamalla tyttöystävän ja perheen, koska olotilasi tulee sinusta eikä ulkopuolelta. Jos saisit haluamasi voisit yllättyä ettei se ollutkaan ratkaisu ongelmiisi.
Jos ei itse osaa tehdä itseään onnelliseksi, niin miten toinen siihen kykenisi? Liian iso vastuu tyttöystävälle: tee minusta onnellinen! Kukaan ei siihen kykene. Ja sitten voisi syyttää tyttöystävää siitä, että ei olekaan onnellinen.
Mm. tämä asenne paistaa teistä ikisinkkumiehet, toinen on katkeruus ja viha naisia kohtaan.
Yksin mökillä, laitan vähän parempaa ruokaa. Yksi pihakoivu odottaa kaatamista ja tuumailin jos loppuviikosta kaataisin sen ja tekisin kunnon vihdan. Saunomista ja syömistä, omaa rantaa ei ole mutta lähistöllä on kirkasvetisiä järviä muutama, en ota kuppia joten uimaan voi mennä autolla. Kaipaan juhannukselta vain hiljaisuuden ja rauhan.
Jos olisit kunnollinen ja mukava, olisit tervetullut kenen hyvänsä ystäväsi juhannuksenviettoon mukaan.
Ja jos olisit mies, keksisit muutakin tekemistä kuin kykkiä kerrostalokaksiossa. Mene vaikka telttailemaan, retkeilyreiteillä on yllättävän paljon yksinäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä opin jo nuorena ettei pidä tuppautua muiden mukaan,kyllä ne kutsuu mukaan jos yleensä haluavat. Eikä parisuhteessa olevien mukaan sovi edes pyytää he viihtyy ihan keskenänsä.
Mitä tuppautumista se on, jos kaveriporukalla suunnittelette ja sovitte yhdessä juhannuksen vietosta? Tuntuisi tosi oudolta ajatukselta, että yksi porukasta vain odottaisi passiivisesti, että hänet kutsutaan mukaan.
Ei se yksinäisen elämä mitään herkkua ole, valehtelee joka muuta väittää. Jos on varakas niin toki se helpottaa. Raamatussakin sanotaan ettei ole ihmisen hyvä olla yksin eli se on tiedetty jo aikojen alusta.
Keksi jotain tekemistä. On tosi voimaannuttavaa tietää, että voi itse järjestää mukavaa tekemistä, että ei tarvitse odottaa muilta kutsuja. Voi vuokrata itse mökin (tietysti se täytyy tehdä hyvissä ajoin, ja maksaa), voi lähteä pitkälle viikonloppureissulle Lappiin. Itse vietän kaikki pyhät ja juhlat yksin, koska lapsuudenperheen kanssa on vaikeaa, ja kavereilla on omat perheet jne. Surun tunteet kannattaa itkeä pois tai kirjoittaa niistä, ettei ne jää vaivaamaan, mutta sitten vaan keksii jotain parempaa tekemistä. On paljon yksinasuvia ihmisiä, joilla on sama tilanne, ja vaikka joka paikassa näkyy vain sitä perinteistä kaverien kanssa ryyppäämistä tai perhejuhannuksia, niin on ok keksiä jotain omia perinteitä. Ei harmitella sitä, mitä muilla on ja meillä ei, vaan yritetään iloita siitä, mitä voidaan itse tehdä. Sitä kautta sitten joskus parisuhteessakin voidaan keksiä helpommin kivaa tekemistä, kun on ensin yksin kokeillut ja seikkaillut.
N30
Minä taas nautin kun ei tarvitse lähteä mihinkään muutamaan päivään.
En aio tehdä juurikaan muuta kuin rentoutua ja olla vaan.Se on luksusta.
n sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa johonkin yksinäisten kokoontumiseen, tarpeeksi muutenkin itsetunto alhaalla, niin ei todellakaan halua johonkin hukkapalojen kokoontumisajoihin.
Ja paha mennä yksin ihmisten ilmoille koska kaikki ovat porukoissa tai pareina, kaikki se vain lisää yksinäisyydentunnetta, mutta ei voi kai jäädä neljän seinän sisälle.
Paras katsoa jotakin avustusjärjestöä tms., ja mennä mukaan auttamaan Juhannuksen järjestämisessä muille, niin pystyy häivyttämään tilanteen ja sittenkin viettämään Juhannusta jossakin porukassa.
Jotkut ihmiset näkevät vain ongelmia.
Lukitsiko joku sinne kerrostaloyksiöön? Miksi edes asut sellaisessa, jollet tykkää siitä? Muuta vaikka rivitaloon.
Jollei joku nyt kämpän ovea ulkopuolelta lukinnut niin lähde pois sieltä. Rannalle kävelemään, johonkin kokkoa katsomaan, kesäteatteriin, jonkun bändin keikalle. Onhan maailmassa tekemistä, jos vain viitsii sellaista etsiä.
Jotenkin kuulostaa siltä, että odotat jonkun muun tekevän ja keksivän puolestasi kaiken.
tehkää jotain asian korjaamiseksi. Aktiivisuutta. Turha odottaa kotona ovikellonsoittoa.
Monelle naiselle ei kelpaa mies joka ei ole edes pitänyt naista kädestä, lähinnä nauravat tämän miehen pois.