Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnollisen ja mukavan 37v miehen juhannus: yksin vain kerrostalokaksiossa

Vierailija
21.06.2023 |

Ei tyttöystävää, ei perhettä, ei kutsua minnekään....enpä olisi arvannut että näin tämä elämä menee.

Olen surullinen

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perheetön ja miehetön nainen ja nautin, kun juhannuksena ei tarvitse lähteä mihinkään. Koko kesä on niin täyteen buukattu tapahtumia, että vapaa viikonloppu tekee ihan hyvää. Näihin tapahtumiin menen luonnollisesti yksin. Minulla ei vaan ole tapana istua kotona surkuttelemassa elämääni vaan mennä ja tehdä, vaikka sitten yksin.

Vierailija
22/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen perheetön ja miehetön nainen ja nautin, kun juhannuksena ei tarvitse lähteä mihinkään. Koko kesä on niin täyteen buukattu tapahtumia, että vapaa viikonloppu tekee ihan hyvää. Näihin tapahtumiin menen luonnollisesti yksin. Minulla ei vaan ole tapana istua kotona surkuttelemassa elämääni vaan mennä ja tehdä, vaikka sitten yksin.

Samoin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan ikinä kutsuta minnekään ja kavereita tasan 0.

Oon hyväksynyt sen, etten tule ikinä löytämään lojaaleja kavereita, jotka olisivat samalla aaltopituudella. Elämä on helpompaa, kun ei kaipaa jatkuvasti epärealistisia asioita

Vierailija
24/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita jollekin kaverille. Mene rannalle ja lyöttäydy jonkun porukan seuraan.

Kaverille?

Vierailija
25/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaavassa tilanteessa oleva mies. Olen ollut asiasta onneton, mutta nyt olen onnellinen. Huomasin, että ei tämä tilanteeni tehnyt minua surulliseksi, koska se ei ole muuttunut mihinkään. Surullisuus vaihtui hyvään oloon, koska sain terveyteni paremmaksi. Touhuan omien projektien parissa ja pidän siitä että saan käyttää kaiken vapaa-aikani niiden parissa, kun ei ole ketään viemässä aikaani. Kyllä tyttöystävä ja perhekin kelpaisi, mutta silloin pitäisi luopua osittain muista suunnitelmista. Joten kaikessa on puolensa.

On virhe ajatella, että surullisuus paranee saamalla tyttöystävän ja perheen, koska olotilasi tulee sinusta eikä ulkopuolelta. Jos saisit haluamasi voisit yllättyä ettei se ollutkaan ratkaisu ongelmiisi.

Vierailija
26/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joillakin ei ole mitään tapahtumia kalenteri täynnä vaan pelkkää tyhjää ja juhannus perinteisesti on kaveriporukoiden taivas ja yksinäisten helvetti. Sinulle voi olla luonnollista mennä tapahtumiin yksin mutta joillekin se tuntuu ikävältä ja pahalta kun näkee vain pariskuntia tai porukoita pitämässä hauskaa. Vaikka tästä lähtisi kotoa surkuttelemasta sinne ja tänne niin yksinäisen on todella vaikea nauttia tapahtumista yksin ja yksinäisiä harvoin hyväksytään muihin porukoihin, kokemusta on.

Vierailija
27/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella on juuri niin kivaa kuin itselleen järjestää.

Vierailija
28/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys ei läheskään aina tarkoita että on tehny väärin tai olisi jotain vikaa. Ilkeitä ihmisiä täällä

Tässä tapauksessa tarkoittaa. Tunnen aapeen. Löytyy samoilla myyntilauseilla myös tinderistä. Kannattaa pysyä kaukana, niin ex-vaimokin tekee.

Vierailija
29/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla nyt ainakin viinaa on?

Samalla tavallase perheellisenkin miehen juhannus eteneen

Vierailija
30/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistossa jonkun porukan luo vaan kysymään saako liittyä seuraan. Mekin ollaan porukalla Helsingissä puistossa viettämässä jussia ja jos joku random haluaa mukaan seuraan niin toki otetaan.

Vierailija
31/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen ja nautin joka hetkestä. Jos sää sallii, istun parvekkeella kirjan ja karkkipussin kanssa. Jääkaapissa on kylmää vissyä, aah.

Vierailija
32/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotakin tekemistä. Ala vaikka remontoimaan sitä kaksiota.

Vierailija
33/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voit joku päivä vielä tavata ihanan naisen ja vietätte loppuelämänne yhdessä.

Vierailija
34/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joillakin ei ole mitään tapahtumia kalenteri täynnä vaan pelkkää tyhjää ja juhannus perinteisesti on kaveriporukoiden taivas ja yksinäisten helvetti. Sinulle voi olla luonnollista mennä tapahtumiin yksin mutta joillekin se tuntuu ikävältä ja pahalta kun näkee vain pariskuntia tai porukoita pitämässä hauskaa. Vaikka tästä lähtisi kotoa surkuttelemasta sinne ja tänne niin yksinäisen on todella vaikea nauttia tapahtumista yksin ja yksinäisiä harvoin hyväksytään muihin porukoihin, kokemusta on.

Minä olen kyllä aina halutessani löytänyt seuraa tapahtumista, käyn näet aina niissä yksin. En toki tungekaan mihinkään isoon porukkaan mukaan, mutta aina niissä on muitakin yksinäisiä ja näiden kanssa on ihan hauska jutella. Toki joskus haluan nauttia musiikista vaan yksin enkä puhu kenellekään mitään, ettei mene keikkaelämys pilalle. Viime lauantaina olin yksin terassilla juomassa limua (en juo alkoholia lainkaan) ja sen jälkeen levyjulkkareissa klubilla, juttelin siellä yhdelle pariskunnalle ja yhdelle yksin tulleelle miehelle ja kivaa oli. Ensi viikolla sitten Tuskaan yksin kolmeksi päiväksi, tuskin ehdin kenellekään jutella kun pitää ehtiä näkemään niin monta bändiä. Mutta olen tottunut elämään yksin enkä kaipaa esim. parisuhdetta lainkaan, kokisin sen vain vaivalloiseksi ja rajoittavaksi. Näin meitä on erilaisia ja oma asenne vaikuttaa paljon.

Vierailija
35/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää oo Allu? Perspektiiviä tuonee asiaan että Allulls on vaikea persoonallisuushäiriö, lukihäiriö ja vihanhallintaongelmia. Allu kyllä on yrittänyt tilannetta parantaa mutta eihän se helppoa ole.

Vierailija
36/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun vanhemmat tekee? Mä meen vanhempani luo.

Vierailija
37/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, monella naisella alkaa toinen kierros joten kannattaa valmistautua nappaamaan hyvä nainen itselle.

Vierailija
38/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa johonkin yksinäisten kokoontumiseen, tarpeeksi muutenkin itsetunto alhaalla, niin ei todellakaan halua johonkin hukkapalojen kokoontumisajoihin.

Ja paha mennä yksin ihmisten ilmoille koska kaikki ovat porukoissa tai pareina, kaikki se vain lisää yksinäisyydentunnetta, mutta ei voi kai jäädä neljän seinän sisälle.

Paras katsoa jotakin avustusjärjestöä tms., ja mennä mukaan auttamaan Juhannuksen järjestämisessä muille, niin pystyy häivyttämään tilanteen ja sittenkin viettämään Juhannusta jossakin porukassa. 

Vierailija
39/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa johonkin yksinäisten kokoontumiseen, tarpeeksi muutenkin itsetunto alhaalla, niin ei todellakaan halua johonkin hukkapalojen kokoontumisajoihin.

Ja paha mennä yksin ihmisten ilmoille koska kaikki ovat porukoissa tai pareina, kaikki se vain lisää yksinäisyydentunnetta, mutta ei voi kai jäädä neljän seinän sisälle.

Paras katsoa jotakin avustusjärjestöä tms., ja mennä mukaan auttamaan Juhannuksen järjestämisessä muille, niin pystyy häivyttämään tilanteen ja sittenkin viettämään Juhannusta jossakin porukassa. 

Naisen saamisen eteen täytyy kyllä nähdä vaivaa, jos sellaisen haluaa.

Vierailija
40/107 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko museot auki? Ei taida olla? Olisin mennyt, koska niissä on Juhannuksena vain turisteja. 

Ei voi mennä minnekään jossa on perheitä tai porukoita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan