Herran jumala! Mun sydän melkein pysähtyi, kun tänään tulee Salaisuus pinnan alla. Mun lempparielokuva!
Olen sen aikoinaan katsonut ensi-iltana elokuvissa,kun odotin kuopustani. Ihania muistoja, tosin elokuvan jälkeen alkoi supistamaan ja jalasta veti suonta. Mut muuten ihanaa aikaa. Appiukolle taivaaseen viestejä!
Kommentit (8)
Monelta? Mistä?
Nähnyt sen monta kertaa, mutta voisin katsoa uudelleenkin,nuhan huippu😍
Juu, ja onneksi, vaikka olen nähnyt ihan liian monta kertaa, tänään tulee myös muuta katsottavaa, kuten Alien.
No herran jumala sentään!!! Eihän tästä ole montakaan viikkoa kun se vasta tuli telkkarista, ihan ns. ilmaiskanavalta
Justhan se tuli, pari päivää sitten telkkarista. Ja monen monta kertaa sitä ennen. Mutta - se on yksi mun lemppareista enkä kyllästy siihen ikinä! Michelle Pfeiffer ja Harrison Ford niin ihanina yhdessä! (Ja kummitusjutut on parhaita.)
Tuo suomenkielinen nimi on kääntäjältä hyvä oivallus. Sekä englanniksi (What lies beneath) että suomeksi (Salaisuus pinnan alla) nimi antaa viitteitä mistä elokuvassa on kyse.
Pitäisi katsoa uudestaan nyt aikuisena, muistan kun kammoksuin tota lapsena ihan hitostee... Mut nykysin olen kauhufani <3