Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua oon miesystävän sukumökillä ja täällä kaikki saunoo ja ui alasti keskenään!

Onko normaalia?
20.06.2023 |

Siis mun oikeasti oletetaan menevän appivanhempien ja miehen siskon perheen kanssa yhtäaikaa alasti saunaan ja uimaan. Mies meni jo, eikä ymmärtänyt yhtään, kun vastustelin. Meille tuli ihan riitaa. Olen kuulemma pikkusieluinen ja turhantärkeä. Kaikkihan saunoo aina keskenään, eikä siinä ole mitään outoa. Sen sijaan minä olen outo ja herätän käyrökselläni negatiivista huomiota. Mikä neuvoksi. Ollaan täällä koko juhannus. Kumpi meistä on oikeassa? En ole tottunut tällaiseen estottomuuteen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ihan hitsin pitkä juhannus, melkein viikko.

Vierailija
22/26 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ongelmaa; laitat uikkarit päälle kun menet uimaan ja saunassa ollaan alasti. Jos nyt todella häveliäs olet, niin saunassa laita pyyhe ympärillesi. Outoa sekin tosin on, olethan uimahallissakin alasti saunassa tuntemattomien kanssa.

Kaikki eivät käy uimahalleissa, kuntosaleilla yms. yleisissä saunoissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vielä joku teini, koska aloitat viestiti siis-sanalla ja sisältökin on täyttä roskaa? Voi kuulehan: elämässä tulee monen monta tilannetta, jolloin sinun ,,oletetaan,, mutta et halua. On opittava sanomaan EI KIITOS - niin muuten minäkin tuossa tilanteessa sanoisin - ja jos miehesi sanoo sinua pikkusieluksi, hän on sinulle VÄÄRÄ mies.

MITEN NIIN ROSKAA! Miksi haukut tuntematonta ihmistä, voi oikeasti olla vielä 18-20v ja sä haukut pikkusieluiseksi!

Oisitko itse mennyt sekasaunaan nuorena kun muutenkin sitä etsii itseään!

Vierailija
24/26 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpölöpö taas, ulkoilu, taikka töihin meneminen, voisi auttaa.

Vierailija
25/26 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi kyllä ihanaa, kunpa jollain mökeillä olisi vielä oikeasti noin. Alastomuuden seksualisointi on erittäin ällöttävää ja vastenmielistä ja häpeily tietenkin epäluonnollista.

Vierailija
26/26 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi kyllä ihanaa, kunpa jollain mökeillä olisi vielä oikeasti noin. Alastomuuden seksualisointi on erittäin ällöttävää ja vastenmielistä ja häpeily tietenkin epäluonnollista.

Kaikki eivät ole samanlaisia itsensä paljastelijoita kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi