Titanicin hylylle sukeltanut sukellusvene on POHJASSA! Ei ole noussut vieläkään ylös ja kyydissä on rikkaita turisteja. Mitä ihmettä siellä oikein on tapahtunut? :(
Kommentit (2201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että se ovi pultataan ulkopuolelta kiinni ois riittänyt mulle kyllä. Ei helv.
Miksi se ovi pitää pultata ulkopuolelta kiinni? Eikö olisi parempi, että sen pystyisi avaamaan sisäpuolelta?
No just siks ettei sitä avata sisäpuolelta. Se purkki kestää paremmin painetta kun se pultataan ulkopuolelta ja pienempi riski pulttien pettämiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että se ovi pultataan ulkopuolelta kiinni ois riittänyt mulle kyllä. Ei helv.
Miksi se ovi pitää pultata ulkopuolelta kiinni? Eikö olisi parempi, että sen pystyisi avaamaan sisäpuolelta?
Naisten logiikka: miksei ne vaan avaa ovea ja ui pinnalle😆
Miehen logiikkaa: tehdään halvalla. Jos sukellusvene on noussut puntaa jossain kauempana,niin nyt sitä ei saa sisältä itse auki.
Tämä. Kuten miehen logiikalla suunniteltu Apollo 1-siinäkäån luukkua ei saanut sisältä auki,ja astronautit paloivat moduulin sisälle,kun siellä syttyi tulipalo,ja eivät päässeet ulos.
Onneksi te naiset olette suunnitelleet astiankuivaustelineen😆
Ja jeesusteipin ja ydinfission.
siellä oli mukana myös yhtiön ceo:n (muistaakseni oli yhtiön ceo) vaimo, joka oli titanicilla olleen lapsenlapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen panikoiva olisi avannut luukun merenpohjassa. Olisihan se ollut nopeampi loppu tietenkin.
Saittekohan aikanaan fysiikasta ehdot koulussa?
Ehkä hän ajattelee, että luukku on sellainen,joka aukeaa sisäänpäin. Tuolloinhan sen aukaiseminen periaatteessa olisi mahdollista merenpohjassa.
Miksei se titanic rusennu yhtään siellä paineessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen panikoiva olisi avannut luukun merenpohjassa. Olisihan se ollut nopeampi loppu tietenkin.
Saittekohan aikanaan fysiikasta ehdot koulussa?
Ai että paine estäisi luukun avaamisen? No saattaisihan vettä alkaa tihkua sisään vai onko se edelleen tiivis vaikka pultit auki?
Vierailija kirjoitti:
Onko se sun mielestä ehjä?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettå enää vajaa tunti niin juhannusjuhlat pääsee alkamaan eli otsikko
MITÄÄN TOIVOA PELASTUMISESTA EI ENÄÄ OLE
tulee 🥂👏🏼👍🏼😆
Kaikki kuolemme joskus. Myös sinä.
Miksi vtussa ei käytetty eläimiä paikantamaan???????
Tuon sukelluspurtilon kehittäjä todennäköisesti ajoi itse rakentamallaan autolla, jonka ovet saa ajon loputtua auki vain ulkopuolelta jollain erikoistyökalulla, ja polkupyörällä jonka ohjaustankoon kädet kiinnitetään liimalla, ja jonka polkimet on siten kiinnitetty jalkineisiin ja jalkineet jalkaan että ulkopuolisen pitää ne irrottaa aina matkan päätteeksi.
Teidän akkojen kannattaa tutustua vaikka aluksi sukeltajantautiin:
Siis ihan oikeastiko te tädit kuvittelette että sen luukun voisi vaan avata hätätilassa meren pohjassa ja sitten ne ukot sukeltaisivat sieltä pintaan elävänä????
Ajatuksena oli varmaan, että mitä jos paatti kelluukin nyt jossain pinnalla?
Vierailija kirjoitti:
NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣
Et ole väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Merivesi on päässyt sen sisälle ja sen sisällä on tasan yhtä suuri paine.
Iltalehtipaska "yhden sukellusveneessä olevan vaimo on Titanicin uhrien jälkeläinen".
Coming soon to the movietheatres "The Curse of Titanic" thrilling story of the ancient curse. Ihan kauhuleffakamaa.
Kohta loppuu happi, Suomen aikaa n klo 14. Ikävää.
Vierailija kirjoitti:
NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣 NEkusipäätONkuolleet🤣
Mistä löytyy kymmenen ylänuolen painajaa noin lapselliselle jutulle? Grow up.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten logiikka: miksei ne vaan avaa ovea ja ui pinnalle😆
Miehen logiikkaa: tehdään halvalla. Jos sukellusvene on noussut puntaa jossain kauempana,niin nyt sitä ei saa sisältä itse auki.
Tämä. Kuten miehen logiikalla suunniteltu Apollo 1-siinäkäån luukkua ei saanut sisältä auki,ja astronautit paloivat moduulin sisälle,kun siellä syttyi tulipalo,ja eivät päässeet ulos.
Onneksi te naiset olette suunnitelleet astiankuivaustelineen😆
onkin erinomainen jonne saa astiat
Voi hitsi! Olisimpa ollut tuossa purkissa!