Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Titanicin hylylle sukeltanut sukellusvene on POHJASSA! Ei ole noussut vieläkään ylös ja kyydissä on rikkaita turisteja. Mitä ihmettä siellä oikein on tapahtunut? :(

Mayday mayday
20.06.2023 |

Vettä on 3,8 kilometriä.

Tuliko ruumiita?

Kommentit (2201)

Vierailija
1341/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että se ovi pultataan ulkopuolelta kiinni ois riittänyt mulle kyllä. Ei helv.

Miksi se ovi pitää pultata ulkopuolelta kiinni? Eikö olisi parempi, että sen pystyisi avaamaan sisäpuolelta?

Vierailija
1342/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän kuuma siellä pienessä putkessa on kun 5 ihmistä hengittää ja kaasuttelee? Jos ovat siis jotenkin tajuissaan vielä (epäilen).

Ja haju?

Jossain sanottiin, että aluksen WC tä ei suositella käytettäväksi.

Niin, onkohan siellä improvisoitu joku tarpeentekonurkkaus? Jotain vaatteita kasassa ettei lainehdi ympäriinsä. Jännä miettiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä palstalla on sairaita ihmisiä. Ihan kuin rikkaus olisi rikos, voisi luulla että suurinpiirtein jostain murhaajista puhutaan, kun sellaista katkeraa haukkumista ja vahingoniloa täällä. Kerrotaan nauttivansa ja iloitsevansa toisen ihmisen hirvittävästä kuolemasta.

Köyhyys ei kyllä ainakaan jalosta luonnetta, sen voi täältä päätellä. Noin vihamielistä ja iljettävää suhtautumista kanssaihmisiin en ole vielä muualta tavannut.

Mistä päättelet, että ivaajat on köyhiä? Tutkitusti hyväosaiset on epäempaattisempia kuin pienituloisemmat.

Tässä on aika suuri varianssi eli minusta ei voida tehdä noin suoraviivaisia päätelmiä.

Etenkin ääripää, jossa yhdistyy matala kognitiivinen kyvykkyys, päihde- tai mt-ongelmat ja köyhyys, edustaa populaatiota, jossa myös väkivalta, rikollisuus, toisten hyväksikäyttö ja voimakas katkeruus kukoistaa.

Empatia ei kehity jos sitä ei saa itse osakseen jo aivan pienenä.

Moniongelmaisessa kasvuympäristössä, jossa köyhyyskin on läsnä, ei empatiallekaan ole kasvualustaa.

Minä oletan, että ivaajat täällä ovat tavallista keskivertokansalaista vaikeammista lähtökohdista eivätkä koe kovin vahvaa osallisuutta tässä yhteiskunnassa.

En ole köyhä.

ÄO korkeampi kuin yli 95 % väestöstä.

T: Vihaan kyrpiä, mulkkuja.

Vapotapa yrttiä hyvä ystävä. Rauhoitut. Joku tosi tuhti indica, tunnistaa pulleista nupuista.

Vierailija
1344/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän kuuma siellä pienessä putkessa on kun 5 ihmistä hengittää ja kaasuttelee? Jos ovat siis jotenkin tajuissaan vielä (epäilen).

Ja haju?

Jossain sanottiin, että aluksen WC tä ei suositella käytettäväksi.

Niin, onkohan siellä improvisoitu joku tarpeentekonurkkaus? Jotain vaatteita kasassa ettei lainehdi ympäriinsä. Jännä miettiä!

Hyi. Ajattele jos siellä on joku paniikki meneillään? Pieni alus , ahdasta ja lisäksi virtsan, oksennuksen ja ulosteen hajua. Ei houkuttele matkustamaan.

Vierailija
1345/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että se ovi pultataan ulkopuolelta kiinni ois riittänyt mulle kyllä. Ei helv.

Miksi se ovi pitää pultata ulkopuolelta kiinni? Eikö olisi parempi, että sen pystyisi avaamaan sisäpuolelta?

Koska on semmoinen DIY Lidl-sukellusvene.

Vierailija
1346/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on käynyt nopeasti, ei uhrit ole ehtinyt edes tajuamaan mitä on käynyt.

Mutta jos siellä todella ollaan tajuissaan niin tilanne aivan hirveä. Mitähän siinä ajattelee

Vierailija
1347/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AiVITTUmä nautin tästä saagasta. Kusipää-miljardöörit kokee helvetin merenpohjassa ennen joutumistaan helvettiin😆🤣

Joo ollaan huomattu moneen kertaan että nautit

Vierailija
1348/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 20 pulttia jotka vedetään momenttiin. Ei ole järkevää ottaa momenttiavainta mukaan kun tilaa muutenkin vähän. Jos aukeaisi vain sisäpuolelta niin luukun pitäisi kestää enemmän painetta kun ei ole tukireunuksia ja esim. pelastajat eivät pääsisi sisään.

Vierailija
1349/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen panikoiva olisi avannut luukun merenpohjassa. Olisihan se ollut nopeampi loppu tietenkin.

Vierailija
1350/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AiVITTUmä nautin tästä saagasta. Kusipää-miljardöörit kokee helvetin merenpohjassa ennen joutumistaan helvettiin😆🤣

Ruikutas vajakkiāmmã vähän lisää😆

Vierailija
1351/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelastajat pelastaa, koska se on niiden työtä. Pelastavat tuon rllin lapsenkin jo typeryyttään kiipeää katolle ja putoaa. Eivät kysy pankkitilin suuruutta.

Vierailija
1352/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäisen pojan äitinä on kyllä todettava, että olisin tehnyt kaiken taustatyön kyseisestä purtilosta ja heti ensimmäisen ongelman havaittuani olisin pojan matkan tyrmännyt. Olisi isä voinut mennä tuon kokemaan ihan itsekseen, jos moinen vimma ahtautua silkkaan hulluuteen. Miten ihmisten päässä ei liiku mitään, eikä mitään kyseenalaisteta!

Vierailija
1353/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki on käynyt nopeasti, ei uhrit ole ehtinyt edes tajuamaan mitä on käynyt.

Mutta jos siellä todella ollaan tajuissaan niin tilanne aivan hirveä. Mitähän siinä ajattelee

Tietysti, kun CEO on tottunut rikkomaan sääntöjä, niin voihan siellä olla mukana sellaiset pillerit, joilla saa tajun halutessaan kankaalle. Ehkä jopa hengen pois etuajassa.

Vierailija
1354/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten logiikka: miksei ne vaan avaa ovea ja ui pinnalle😆

Miehen logiikkaa: tehdään halvalla. Jos sukellusvene on noussut puntaa jossain kauempana,niin nyt sitä ei saa sisältä itse auki.

Vierailija
1355/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen panikoiva olisi avannut luukun merenpohjassa. Olisihan se ollut nopeampi loppu tietenkin.

Saittekohan aikanaan fysiikasta ehdot koulussa?

Vierailija
1356/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen logiikkaa: tehdään halvalla. Jos sukellusvene on noussut puntaa jossain kauempana,niin nyt sitä ei saa sisältä itse auki.

Tämä. Kuten miehen logiikalla suunniteltu Apollo 1-siinäkäån luukkua ei saanut sisältä auki,ja astronautit paloivat moduulin sisälle,kun siellä syttyi tulipalo,ja eivät päässeet ulos.

Vierailija
1357/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako jumbojettiä on paine/paino tuolla 4 km:ssä? joku 10?

Vierailija
1358/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettå enää vajaa tunti niin juhannusjuhlat pääsee alkamaan eli otsikko

MITÄÄN TOIVOA PELASTUMISESTA EI ENÄÄ OLE

tulee 🥂👏🏼👍🏼😆

Vierailija
1359/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kuten miehen logiikalla suunniteltu Apollo 1-siinäkäån luukkua ei saanut sisältä auki,ja astronautit paloivat moduulin sisälle,kun siellä syttyi tulipalo,ja eivät päässeet ulos.

Ja siellä avaruudessa olisi se pelastus ollut? Huoh.

Vierailija
1360/2201 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi te naiset olette suunnitelleet astiankuivaustelineen😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme