Veljen vaimo kieltäytyy kaikista tapaamisista
Veljeni vaimo on jo pidemmän aikaa kieltäytynyt aina jollakin syyllä meidän suvun puoleisista tapahtumista. Niitä ei ole paljoa.
Vanhat vanhempani eivät tapaa lapsenlapsia, enkä minä. En tiedä mistä on kyse.
Mitään ei ilmeisesti ole tehtävissä. Hänellä valta siinä perheessä ja muiden on siihen tyytyminen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on veljen rooli? Eikö hän pärjää lasten kanssa ilman vaimoa?
Aloituksessa sanotaan, että perheessä valta on vaimolla. Eli toisin sanoen mies on taas oman elämänsä objekti, joka antaa iloisesti vallan muille, jotta itse ei tarvitse kantaa vastuuta omasta elämästään.
En minäkään jaksaisi ottaa kontoilleni ihmissuhteiden ylläpitoa miehen sukuun jos minulla olisi oikeiden lasten lisäksi tuollainen aikuisvauva huollettavana.
Entäpä jos se onkin mies joka ei halua pitää yhteyttä sukuunsa, vaimo vaan saa siitä syyt siitä niskaansa.
Helpompaa syyttää vaimoa niin ei joudu mies vastuuseen.
Enteilee eroa. Molempien veljieni vaimot alkoi jäämään pois matkasta kun veljet kävi lapsineen sukuloimassa ja alle vuodessa virallinen ero tuli. Ja nimenomaan emäntien tahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Enteilee eroa. Molempien veljieni vaimot alkoi jäämään pois matkasta kun veljet kävi lapsineen sukuloimassa ja alle vuodessa virallinen ero tuli. Ja nimenomaan emäntien tahdosta.
Tässähän ne veljet ja lapset ei käy.
Meillä syytetään minua miniää mutta kyllä se on ihan mieheni joka ei halua mennä eikä lapsiaan sinne viedä.
Olen täysin varma siitä että veljen vaimon tarina olisi erilainen.
Onneksi hänellä ei ole mitään velvollisuutta kuluttaa energiaa ja aikaa ihmisiin joista ei pidä.
Entäpä jos se onkin mies joka ei halua pitää yhteyttä sukuunsa, vaimo vaan saa siitä syyt siitä niskaansa.