Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonnut naisellisuus

Vierailija
20.06.2023 |

Oonkohan mä syntynyt väärään maahan vai väärälle vuosisadalle kun kaipaisin pikkuisen lisää yksityisyyttä yksityisille asioille. En pidä voimauttavana alastomana tai vähissä vaatteissa poseerausta ja kuvien jakamista, en julkista tissihiestä tai itsetyydytyksestä keskustelua enkä kirkkoveneheijastimia.

Hiippailen siis kukkamekossani ja mummoudun nelikymppisenä, eipä tässä 😅

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Vieläkö tollaisia hienopieruja on. Hyvää matkaa 50-luvulle.

Vierailija
2/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi noita juttuja ei ole kenenkään pakko katsella tai lukea, jos ei siltä tunnu. Yksi tapa pitää noita esillä, on nostaa niistä jatkuvaa keskustelua, vaikka teemana olisikin "en ole yksi muista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miten samaan aikaan voimaannutaan vähillä vaatteilla ja onlyfansilla, mutta samalla vedetään palkokasvit nenään, jos joku katsoo. Mä olen ihan heteronainen, mutta kyllä mullakin katse hakeutuu tiukoissa pöksyissä oleviin takamuksiin tai puolittain näkyviin tisseihin.

Vierailija
4/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, miten samaan aikaan voimaannutaan vähillä vaatteilla ja onlyfansilla, mutta samalla vedetään palkokasvit nenään, jos joku katsoo. Mä olen ihan heteronainen, mutta kyllä mullakin katse hakeutuu tiukoissa pöksyissä oleviin takamuksiin tai puolittain näkyviin tisseihin.

Niin kyllähän siitä helposti tulee mielikuva, että hakevat huomiota, ihailua tai jopa rahaa. Vai haluaako joku reidet ja tissit levällään internetissä poseeraava itse kertoa, mitä tarkalleen ottaen olettaa saavansa...?

Mahtaako palkokasvit tarkoittaa, että huomiota tulee vääriltä henkilöiltä tai väärällä tavalla. Osa kommenteista varmaan onkin törkeitä ja junttimaisia, voin kuvitella helposti näin, mutta kyllä osa poseerauksistakin lienee sitä samaa.

Vierailija
5/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siitä nyt kukaan ole vetänyt mitään nenäänsä, että joku katsoo niitä OnlyFans tai insta-päivityksiä. Niissähän nainen on nimenomaa määritellyt sen, mikä on sopiva alusta katselulle. Sen alustan ulkopuolella naisellakin on oikeus olla joutumatta häiritsevän tuijottelun tai käytöksen kohteeksi, oli hänen ammattinsa mikä tahansa.

Ja täytyy myös muistaa, että tätäkään ei voi yleistää kaikkiin naisiin. Eli ne OF- ja instanaiset eivät välttämättä ole niitä naisia, joilla on tuijottelusta ne palkokasvit nenässä.

Vierailija
6/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap ihan oikeassa. Nykyajassa on paljon rasittavia puolia.

Mäkin olen etsinyt ja etsinyt nätyiä kukkamekkoa mutta ei löydy millään. Mistä sä ostat omasi?

Vierailija
7/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lukua haikailet taikaisin?

20-luvun suomessa oli hyvä meininki: Bordelleja oli useita ja apteekista sai ilman resptiä Kokaiinia, Amfetamiinia ja Heroiinia. 

Jos ei olisi tullut sotia, niin suomi saattaisi olla hieman erinäköinen jos 20-luvulla alkanut meno olisi saanut jatkua. Esim kokaiinin käyttö oli ihan normaalia ja täysin laillista upseerikerhoilla. Samat miehet olivat myös bordellien vakioasiakkaita.

Jos naisten pukeutumiseen aletaan puuttumaan, niin sitten pitää puuttua myös miesten: Ei kukaan halua nähdä kaljamahaa ilman paitaa.

Vierailija
8/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikealla asialla. Tähän naiseuden ongelmaan on ratkaisu keksitty, ja sitä voi käydä ihailemassa esim. Saudi-Arabiassa ja Afganistanissa.

Vierailija
9/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, millehän vuosisadalle tai mihin maahan aloittaja haluaisi siirtyä, jotta tuntisi olonsa sopivammaksi?

Itse elän ihan mielelläni tässä maassa ja ajassa, jossa minulla on esim. äänioikeus, oikeus tienata omat rahani ja elää näköistäni elämää, kukaan ei omista minua, eikä kukaan saa r*iskata minua avio-oikeuden nimissä. Itse arvostan näitä asioista niin suuresti, ettei muiden naisten someheruttelu jaksa ahdistaa.

Vierailija
10/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kukkahattu on vaihtunut kukkamekoksi?

Vierailija
11/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, millehän vuosisadalle tai mihin maahan aloittaja haluaisi siirtyä, jotta tuntisi olonsa sopivammaksi?

Itse elän ihan mielelläni tässä maassa ja ajassa, jossa minulla on esim. äänioikeus, oikeus tienata omat rahani ja elää näköistäni elämää, kukaan ei omista minua, eikä kukaan saa r*iskata minua avio-oikeuden nimissä. Itse arvostan näitä asioista niin suuresti, ettei muiden naisten someheruttelu jaksa ahdistaa.

No joo, hyvä pointti. Ehkä tällä suht tasa-arvoisella vuosikymmenellä on tilaa myös kukkamekkonaisille.

ap

Vierailija
12/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lukua haikailet taikaisin?

20-luvun suomessa oli hyvä meininki: Bordelleja oli useita ja apteekista sai ilman resptiä Kokaiinia, Amfetamiinia ja Heroiinia. 

Jos ei olisi tullut sotia, niin suomi saattaisi olla hieman erinäköinen jos 20-luvulla alkanut meno olisi saanut jatkua. Esim kokaiinin käyttö oli ihan normaalia ja täysin laillista upseerikerhoilla. Samat miehet olivat myös bordellien vakioasiakkaita.

Jos naisten pukeutumiseen aletaan puuttumaan, niin sitten pitää puuttua myös miesten: Ei kukaan halua nähdä kaljamahaa ilman paitaa.

Sulla on nyt kyllä vähän harhainen kuva maamme historiasta!

Vierailija
13/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siitä nyt kukaan ole vetänyt mitään nenäänsä, että joku katsoo niitä OnlyFans tai insta-päivityksiä. Niissähän nainen on nimenomaa määritellyt sen, mikä on sopiva alusta katselulle. Sen alustan ulkopuolella naisellakin on oikeus olla joutumatta häiritsevän tuijottelun tai käytöksen kohteeksi, oli hänen ammattinsa mikä tahansa.

Ja täytyy myös muistaa, että tätäkään ei voi yleistää kaikkiin naisiin. Eli ne OF- ja instanaiset eivät välttämättä ole niitä naisia, joilla on tuijottelusta ne palkokasvit nenässä.

Miten ihmisiä voi kieltää tai estää katselemasta toisia ihmisiä julkisilla paikoilla? Mä voin ymmärtää, jos joku tulee naama suurin piirtein kiinni tisseihin tuijottamaan rintavakoa, mutta jotain ohi kävelevää tai bussia odottelevaa ihmistä saa tuijottaa ihan niin paljon kuin haluaa, koska siinä ei ole mitään rikollista. Ihmisethän istuu terasseillakin juomassa olutta tai jotain ja katselemassa ihmisiä.

Vierailija
14/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumihiutale olet

Vierailija
15/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisiä voi kieltää tai estää katselemasta toisia ihmisiä julkisilla paikoilla? Mä voin ymmärtää, jos joku tulee naama suurin piirtein kiinni tisseihin tuijottamaan rintavakoa, mutta jotain ohi kävelevää tai bussia odottelevaa ihmistä saa tuijottaa ihan niin paljon kuin haluaa, koska siinä ei ole mitään rikollista. Ihmisethän istuu terasseillakin juomassa olutta tai jotain ja katselemassa ihmisiä.

Laki ja hyvät käytöstavat ovat kaksi eri asiaa. Ei kukaan ole mitään kieltämässä, mutta häiritsevä tuijottaminen on yksiselitteisesti huonoa käytöstä.

Tämä on jännä asia, että naiset ovat kerta toisensa jälkeen vapaata riistaa tässä asiassa ja heitä vastuutetaan siitä, että joku toljottaa julkisella paikalla. Ihmisillä on hyvin salliva suhtautuminen asiaan verrattuna siihen, että esimerkiksi kaikille on selvää, ettei ole soveliasta tuijotella henkilöä jolla on esim. näkyvä arpi tai syntymämerkki kasvoissa, henkilö on kehitysvammainen tai hänessä on jokin muu ulkoinen huomiota kiinnittävä ominaisuus.

Toki tässä voi vedota aina asenteellisesti siihen, että "itsepähän kerjäävät". Totuus on kuitenkin se, että hyväkroppainen, kaunisnainen kerää katseita vaikka olisi pukeutunut miten tahansa. Tai ehkä jokin tiettyyn uskontoon kuuluva vaatetus voisi auttaa, mutta sitäkö me haluamme?

Lisäksi, kaikki varmasti ymmärtävät mitä eroa on terassilta ohikulkijoiden katselussa verrattuna esim. kuntosalilla toisen treenaamisen intensiivinen kyylääminen.

Vierailija
16/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllähän siitä helposti tulee mielikuva, että hakevat huomiota, ihailua tai jopa rahaa. Vai haluaako joku reidet ja tissit levällään internetissä poseeraava itse kertoa, mitä tarkalleen ottaen olettaa saavansa...?

Mahtaako palkokasvit tarkoittaa, että huomiota tulee vääriltä henkilöiltä tai väärällä tavalla. Osa kommenteista varmaan onkin törkeitä ja junttimaisia, voin kuvitella helposti näin, mutta kyllä osa poseerauksistakin lienee sitä samaa.

OnlyFansia sen kummemmin kommentoimatta, mutta yleisesti: usein flirtin ja ahdistelun erottava tekijä on se keneltä huomio tulee. sivusta

Vierailija
17/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan mihinkään onlyfanseihin ja tissihikikeskisteluihin törmää paitsi täällä salaisessa paheessani AV:lla, luen kaunokirjallisuutta ja sanomalehtiä ja vietän aikaa kaltaisteni parissa.

Ehkä AP sinun kannattaa vaihtaa kahvipöytää ja lukea vähemmän keltaista lehdistöä?

T. Myöskin nelikymppinen kukkamekossa

Vierailija
18/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän "perinteinen" nainen pukee ylleen vyåmulkun ja penetroi miehen peräsuolen kunnes mies saa eturåuhås-orgåsmin!

Vierailija
19/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä en tajua, miten samaan aikaan voimaannutaan vähillä vaatteilla ja onlyfansilla, mutta samalla vedetään palkokasvit nenään, jos joku katsoo"

Tämä itseänikin hämmentää aivan valtavasti. Yksi esimerkki on pukeutuminen kuntosaleilla: omalla salillani näen viikottain nuoria naisia, joiden housut ovat niin tiukat että me muut kävijät näemme kamelinvarpaan.

Mitä järkeä tuollaisessa pukeutumisessa on? Onko tuossa kohtaa enää mitään järkeä valittaa siitä että miehet tuijottavat? Totta kai he tuijottavat, sinähän kirjaimellisesti esittelet genitaalejasi julkisella paikalla.

Vierailija
20/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän "perinteinen" nainen pukee ylleen vyåmulkun ja penetroi miehen peräsuolen kunnes mies saa eturåuhås-orgåsmin!

Kyllä noita oli jo satoja vuosia sitten. Viktorian ajan Englanti oli oikea pervertikkojen temmellyskenttä vaikka  ulkokuori oli todella hillitty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän