Kadonnut naisellisuus
Oonkohan mä syntynyt väärään maahan vai väärälle vuosisadalle kun kaipaisin pikkuisen lisää yksityisyyttä yksityisille asioille. En pidä voimauttavana alastomana tai vähissä vaatteissa poseerausta ja kuvien jakamista, en julkista tissihiestä tai itsetyydytyksestä keskustelua enkä kirkkoveneheijastimia.
Hiippailen siis kukkamekossani ja mummoudun nelikymppisenä, eipä tässä 😅
Kommentit (28)
No kuule ap kun se naisellisuus ja muu hömppä ei meitä nelikymppisiä enää koske. Me ollaan väistyviä ruhoja ja ketään ei kiinnosta vaikka päällä olisi jätesäkki. Joten ole miten lystäät
Naisellisuuden katoaminen on ollut ihmiskunnassa kriisi jo vuosituhansia vanhojen kirjoitusten ja dokumenttien mukaan joten ei mitään uutta
Vierailija kirjoitti:
Ap on ihan järkevällä asialla. Minustakin kannattaa hiukan varjella yksityisyyttään eikä levittää ihan kaikkea nettiin. Sinne kun jotain laitat niin se on pois kontrollista ja leviää ties minne. En paheksu niitä jotka puhuvat avoimesti kaikesta yksityisasioista ja levittävät alastonkuviaan. Ihan vapaasti, mutta sen verran varoittaisin, että ne voi tulla silmille vielä vuosikymmenienkin kuluttua kun maailma on toisenlainen.
Sitä voi olla avoin, alasti ja kertoa henkilökohtaisista asioista ihan ilman sähköisiä härpäkkeitäkin.
Vierailija kirjoitti:
No kuule ap kun se naisellisuus ja muu hömppä ei meitä nelikymppisiä enää koske. Me ollaan väistyviä ruhoja ja ketään ei kiinnosta vaikka päällä olisi jätesäkki. Joten ole miten lystäät
Mua itseäni kiinnostaa kovasti miltä näytän. Esteetikkona pukeudun kauniisti kotonakin.
Enää ei ole glamouria! Mä joskus mietin, millaista olisi ollut jos Marilyn Monroen aikaan olisi ollut Instagam...
Kukkamekossaan kesäinen meikitön puhdas ja jokseenkin siveellinen naisellinen nainen on miljoona kertaa upeampi näky, kuin joku ympäritatuoitu onlyfans pyllyheruttelija pakarapöksyissään ja naamana kun maalikaupan testiseinä kumihuulineen ja tekoripsineen.
Pidä kiinni klassisesta naisellisuudesta, se on arvokasta ja harvinaista.
T: m35
Vierailija kirjoitti:
Kukkamekossaan kesäinen meikitön puhdas ja jokseenkin siveellinen naisellinen nainen on miljoona kertaa upeampi näky, kuin joku ympäritatuoitu onlyfans pyllyheruttelija pakarapöksyissään ja naamana kun maalikaupan testiseinä kumihuulineen ja tekoripsineen.
Pidä kiinni klassisesta naisellisuudesta, se on arvokasta ja harvinaista.
T: m35
Makuasioita ovat nämä. Itse olen white trash estetiikan arvostaja, joten tatuoidut pyllytytöt on just mun juttu.
Harva siitä katsomisesta hernettä nenään vetää. Tuijottamisesta kyllä. Mulle on opetettu lapsena, että tuijottaminen on epäkohteliasta.