Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonnut naisellisuus

Vierailija
20.06.2023 |

Oonkohan mä syntynyt väärään maahan vai väärälle vuosisadalle kun kaipaisin pikkuisen lisää yksityisyyttä yksityisille asioille. En pidä voimauttavana alastomana tai vähissä vaatteissa poseerausta ja kuvien jakamista, en julkista tissihiestä tai itsetyydytyksestä keskustelua enkä kirkkoveneheijastimia.

Hiippailen siis kukkamekossani ja mummoudun nelikymppisenä, eipä tässä 😅

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua, miten samaan aikaan voimaannutaan vähillä vaatteilla ja onlyfansilla, mutta samalla vedetään palkokasvit nenään, jos joku katsoo. Mä olen ihan heteronainen, mutta kyllä mullakin katse hakeutuu tiukoissa pöksyissä oleviin takamuksiin tai puolittain näkyviin tisseihin.

Harva siitä katsomisesta hernettä nenään vetää. Tuijottamisesta kyllä. Mulle on opetettu lapsena, että tuijottaminen on epäkohteliasta.

Vierailija
22/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ap kun se naisellisuus ja muu hömppä ei meitä nelikymppisiä enää koske. Me ollaan väistyviä ruhoja ja ketään ei kiinnosta vaikka päällä olisi jätesäkki. Joten ole miten lystäät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuuden katoaminen on ollut ihmiskunnassa kriisi jo vuosituhansia vanhojen kirjoitusten ja dokumenttien mukaan joten ei mitään uutta

Vierailija
24/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ihan järkevällä asialla. Minustakin kannattaa hiukan varjella yksityisyyttään eikä levittää ihan kaikkea nettiin. Sinne kun jotain laitat  niin se on pois kontrollista ja leviää ties minne. En paheksu niitä jotka puhuvat avoimesti kaikesta yksityisasioista ja levittävät alastonkuviaan. Ihan vapaasti, mutta sen verran varoittaisin, että ne voi tulla silmille vielä vuosikymmenienkin kuluttua kun maailma on toisenlainen. 

Sitä voi olla avoin, alasti ja kertoa henkilökohtaisista asioista ihan ilman sähköisiä härpäkkeitäkin. 

Vierailija
25/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule ap kun se naisellisuus ja muu hömppä ei meitä nelikymppisiä enää koske. Me ollaan väistyviä ruhoja ja ketään ei kiinnosta vaikka päällä olisi jätesäkki. Joten ole miten lystäät

Mua itseäni kiinnostaa kovasti miltä näytän. Esteetikkona pukeudun kauniisti kotonakin.

Vierailija
26/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei ole glamouria! Mä joskus mietin, millaista olisi ollut jos Marilyn Monroen aikaan olisi ollut Instagam...

Vierailija
27/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkamekossaan kesäinen meikitön puhdas ja jokseenkin siveellinen naisellinen nainen on miljoona kertaa upeampi näky, kuin joku ympäritatuoitu onlyfans pyllyheruttelija pakarapöksyissään ja naamana kun maalikaupan testiseinä kumihuulineen ja tekoripsineen.

Pidä kiinni klassisesta naisellisuudesta, se on arvokasta ja harvinaista.

T: m35

Vierailija
28/28 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkamekossaan kesäinen meikitön puhdas ja jokseenkin siveellinen naisellinen nainen on miljoona kertaa upeampi näky, kuin joku ympäritatuoitu onlyfans pyllyheruttelija pakarapöksyissään ja naamana kun maalikaupan testiseinä kumihuulineen ja tekoripsineen.

Pidä kiinni klassisesta naisellisuudesta, se on arvokasta ja harvinaista.

T: m35

Makuasioita ovat nämä. Itse olen white trash estetiikan arvostaja, joten tatuoidut pyllytytöt on just mun juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän