Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään muuta kilttiä tyttöä, joka haluaa yhtäkkiä olla tuhma?

Vierailija
08.12.2006 |

Minä olen perinteisesti ollut erittäin kunnollinen, sovinnainen ja perusarvoja kunnioittava. Viime aikoina olen tullut " murkkuikään" , eli tekisi mieli elää aivan toisin kuin ennen. Ikää on 30+. Olen täysin kyllästynyt kaikkiin pitäisi ja täytyisi -vaatimuksiin, joiden mukaan olen ennen elänyt ja vieläpä oikein tyytyväisenä. Tunnen olevani sidottu ja kahlehdittu tähänastiseen ajatteluuni ja elämäntapaani.

Tuntuu että haluaisin laittaa elämäni täysin ranttaliksi. Varmaan olisin jo laittanutkin ellei minulla olisi perhettä, jonka etua minun täytyy ajatella. Tekisi mm. mieli paneskella ympäriinsä niin paljon kuin sielu sietää ja muutenkin olla " ei-niin-kiltti" . Kyllähän järkeni sanoo ettei se varmasti kannattaisi, mutta siltä tuntuu. Tiedän myös että monet ihailevat, jopa kadehtivat kunnollisuuttani. Itselläni vain olisi hirveä tarve päästää kerrankin irti ja antaa palaa.

Kun nämä ajatukseni ovat kuitenkin toteuttamiskelvottomia, niin mistä löytäisin tyydyttäviä sijaiskokemuksia halulleni laittaa ranttaliksi? Miten voisin irrotella pilaamatta omaa ja läheisteni elämää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/3 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en pistänyt ranttaliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin palata teinivuosiin hakemalla näin ekax lävistyksen alapäähän, sitä ei ainakaan muut huomaa ja bailaamalla (mieheni luvalla) vähän villimmän puoleisesti, kuitenkaan pettämättä toisessa kaupungissa.. :) katsoo sitten, kestääkö kantti muuhun..