Mitä outoja parisuhde tapoja teillä on?
Kommentit (376)
Tehdään tietotestejä netissä ja lähetetään tulos toiselle. Toinen tekee saman ja lähettää oman tuloksensa vastauksena. Iltasanomista löytyvät "Tunnistatko kaikki uhanalaiset lajit" -tyyppiset testit tehdään meillä lähes aina 😃
Ollaan oltu yhdessä 4,5 vuotta ja kihloissa. En ole koskaan tavannut miehen sukua, paitsi hänen lastaan. Kerran kävin miehen työpaikan virkistysillassa. Tämä siksi, koska olen introvertti, enkä jaksa sosiaalisia tilaisuuksia ja jännitän uusia ihmisiä. Mies on tavannut kyllä minun sukuani aktiivisesti. Hän on sosiaalisempi.
Vierailija kirjoitti:
Meil puoliso herää yleensä aiemmin. Keittää kahvia 2mukia +lirrikan. Sit teen voikkaleivät ja meen sänkyyn juomaan kaffet. Mies tuo kohta lirrikan. Sit puhutaan päivän to do lista.
Mikä on lirrikka?!
No ilmeisesti se, että kun toinen aikoo tehdä jotain ilman toista, niin kysyy toiselta, onko se ok.
Jos aion vaikka mennä ystäväni kanssa konserttiin, kysyn mieheltä, että käykö se. En tietenkään mitään lupaa itse tekemiseen tarvitse, mutta tarkistan, että mies ei ole suunnitellut jotain muuta perheelle ja aiemmin piti tietysti kommunikoida sitäkin varten, kun lapset oli pienempiä ja jomman kumman piti olla kotona.
Ja olen huomannut, että sekin on ilmeisesti outo parisuhdetapa, että meistä se maksaa ja tekee, jolla on rahaa tai aikaa. Niin monissa perheissä tuntuu olevan viivottimella jaettu vuorot, kuka vie roskat, kuka laittaa lapset nukkumaan, ja että toisen pitää vielä lainata rahaa toiselta, jos omat on loppu, toinen ei vain anna sitä.
Vierailija kirjoitti:
Me ns. matomoikkaillaan aina, kun toinen on lähdössä töihin yms. Jäänyt mukava tapa <3 Aina mennessä autoon ja autosta poistuttaessa annamme pusut. Puhumme paljon kaksimielisiä juttuja keskenämme. :)
mikä on matomoikkailu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meil puoliso herää yleensä aiemmin. Keittää kahvia 2mukia +lirrikan. Sit teen voikkaleivät ja meen sänkyyn juomaan kaffet. Mies tuo kohta lirrikan. Sit puhutaan päivän to do lista.
Mikä on lirrikka?!
Pieni liru ylimääräistä kahvia sen 2 mukin päälle🙃
Miksiköhän tälle tuli monta alapeukkua?
En ymmärrä miten kaksi homomiestä voi nukkua niin, että pippeli pepussa ja toisella myös. Ei riitä mielikuvitus. Ellei sitten orihevosista kyse.
Virvatuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piereskellään vapaasti, ei ujostella, vaan annetaan paukkua, jos ja kun pierettää.
Eiköhän toi ole aika normaalia pitemmissä suhteissa.
Suhteissa olisi varmaan enemmän romantiikkaa, jos tällainen ei olisi niin kovin normaalia...
Haluaisitko kaverin tai työtoverin pierevän vieressäsi estoitta? Aivan, miksi sitten kumppanilta sellaista toivoo...
Lähes 17 v yhdessä, eikä pierrä kuin vessassa ovi kiinni.
Teillä on hyvät vatsat. Ei sitä nyt kukaan varmaan toivo mutta aika mahdottomaksi menee jos on ilmavaivoja ja koko perhe joutuu jokaisen pierun takia ramppaamaan vessaan. Ei niistä pieruista tarvi numeroa tehdä mutta aika luonnollisiahan ne on.
Omat makuuhuoneet olisi unelma, mutta ei ole tässä asunnossa mahdollista. Nukun korvatulpat päässä joka yö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut lapsesta asti välillä tosi kovia migreenejä, en näe selvästi ja tuntuu että käsi turpoaa. Mieheni lukee minulle silloin Neiti Etsiviä ja piirtää selkääni ihan kuin äitini teki kun olin lapsi. Naurettavaa mutta siinä tilanteessa se jotenkin rauhoittaa ja nukahdan helpommin.
Ihana mies <3
Neiti Etsivää? Wtf? Oletteko kuusivuotiata?
Ollaan nelikymppisiä. Sen takia vastasin tähän aloitukseen kuinka hölmö tapa toi on mieheltäni rauhoittaa minua.
No rauhoittaako se sinua?
Ei me nyt muuten mitään Neiti Etsiviä lueta mutta olen säästänyt ne kirjat lapsuudesta. Migreenikohtauksessa missä menee näkö auttaa että tuttu ja turvallinen ääni puhuu rauhoittavasti, silittää selkää ja pitää hiuksista kiinni kun oksennat. Taluttaa takaisin sänkyyn. Itsellä migreeni loppuu aina oksentamiseen.
En vieläkään ymmärrä miksi niiden pitää olla jotain lastenkirjoja mitä hän lukee sinulle kun olet kipeä? Luulisi että se tuttu ja turvallinen ääni rauhoittaisi vaikka lukisi ihan jotain sivistävääkin.
Ei ollut tarkoitus ärsyttää ketään, vastasin vaan mitä outoja juttuja meillä on. Toi tuli ekana mieleen.
Ihme ettei laita Tenavia pyörimään ja paijaile sinua..
Ohis, mutta mikä ihme sun ongelma on?
Monet aikuiset katsoo vaikka niitä ysärin muumeja tai lastenelokuvia omasta lapsuudesta kipeänä. Ne helpottaa tunnetasolla ja tuo turvaa eikä sairaana jaksa muutenkaan mitään kovin syvällistä
Itse katson kipeänä aina vanhoja Aku Ankkoja ja kun on Disney+, niin sieltä mm.Kummikarhuja ja Ankronikkaa.
Virvatuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piereskellään vapaasti, ei ujostella, vaan annetaan paukkua, jos ja kun pierettää.
Suhteissa olisi varmaan enemmän romantiikkaa, jos tällainen ei olisi niin kovin normaalia...
Haluaisitko kaverin tai työtoverin pierevän vieressäsi estoitta? Aivan, miksi sitten kumppanilta sellaista toivoo...
Sama juttu. Reilu 5v yhteiseloa ja 2 lasta, ikinä ei piereskellä toistemme edessä, eikä muitakaan vessatoimituksia hoideta kuin yksin vessassa ja ovi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Virvatuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Reilu 5v yhteiseloa ja 2 lasta, ikinä ei piereskellä toistemme edessä, eikä muitakaan vessatoimituksia hoideta kuin yksin vessassa ja ovi kiinni.
Me ollaan oltu naimisissa kohta 20v, eikä piereskellä toistemme edessä koskaan. Ei mun lapsuudenkodissakaan ole niin tehty koskaan. Mulla ei tosin juuri koskaan ole ilmavaivojakaan, että edes pierettäisi.
Nukutaan aina alasti 120 cm leveässä sängyssä ja peittona yksi yhden hengen täkki.
Me pussaillaan monta kertaa päivässä ohimennen. Yhdessä 45 vuotta.
Emme suutele toisiamme suulle lainkaan. Vihkimisessä alttarilla vaihdettiin suudelmat ihan vain muiden ihmisten vuoksi, teatteria. Meistä kumpikaan ei nauti suutelemisesta, ei olla koskaan nautittu kenenkään kanssa. Seurustelun alkumetreillä oli suuri helpotus, kun mies häpeillen tunnusti että ei oikein tykkää pussailusta. Hyvä, en minäkään!
Läheisyyttä meillä toki on, annetaan päivittäin pusuja toisillemme poskille, ohimoille, suupieliin, hiuksiin ym. Mutta ei suulle.
Korona sulkujen aikana meille tuli tavaksi kerran viikossa viettää kotona treffi iltaa. Katettiin pöytä viimisen päälle ja pynttäydyttiin itse parhaimpiimme. Tilattiin hyvää ruokaa ja juotiin muutama lasi liikaa viiniä.Valitettavasti huomattiin että noi illat oli niin mukavia että nykyään lähdetään pitkin hampain istumaan iltaa ravintolaan mutta ei kai tässä voi ihan erakoksikaan ruveta:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut lapsesta asti välillä tosi kovia migreenejä, en näe selvästi ja tuntuu että käsi turpoaa. Mieheni lukee minulle silloin Neiti Etsiviä ja piirtää selkääni ihan kuin äitini teki kun olin lapsi. Naurettavaa mutta siinä tilanteessa se jotenkin rauhoittaa ja nukahdan helpommin.
Ihana mies <3
Neiti Etsivää? Wtf? Oletteko kuusivuotiata?
Ollaan nelikymppisiä. Sen takia vastasin tähän aloitukseen kuinka hölmö tapa toi on mieheltäni rauhoittaa minua.
No rauhoittaako se sinua?
Ei me nyt muuten mitään Neiti Etsiviä lueta mutta olen säästänyt ne kirjat lapsuudesta. Migreenikohtauksessa missä menee näkö auttaa että tuttu ja turvallinen ääni puhuu rauhoittavasti, silittää selkää ja pitää hiuksista kiinni kun oksennat. Taluttaa takaisin sänkyyn. Itsellä migreeni loppuu aina oksentamiseen.
En vieläkään ymmärrä miksi niiden pitää olla jotain lastenkirjoja mitä hän lukee sinulle kun olet kipeä? Luulisi että se tuttu ja turvallinen ääni rauhoittaisi vaikka lukisi ihan jotain sivistävääkin.
Ei ollut tarkoitus ärsyttää ketään, vastasin vaan mitä outoja juttuja meillä on. Toi tuli ekana mieleen.
Ihme ettei laita Tenavia pyörimään ja paijaile sinua..
Ohis, mutta mikä ihme sun ongelma on?
Monet aikuiset katsoo vaikka niitä ysärin muumeja tai lastenelokuvia omasta lapsuudesta kipeänä. Ne helpottaa tunnetasolla ja tuo turvaa eikä sairaana jaksa muutenkaan mitään kovin syvällistä
Itse katson kipeänä aina vanhoja Aku Ankkoja ja kun on Disney+, niin sieltä mm.Kummikarhuja ja Ankronikkaa.
Itse laitoin usein iltaisin Candy Candyn hiljaselle pyörimään kun olivat vielä youtubessa. Auttoi nukahtamaan.
Vietetään paljon "omaa laatuaikaa" harrastustemme parissa. Meil on kaksi asuntoa, toinen kaupungissa, toinen maalla. Surffaillaan näiden väliä välin yhdessäkin. Moni ihmettelee, kun emme ole aina yhdessä esim juhlissa, tapahtumissa, terassilla...