Te, jotka olitte nuorena kauniita! Ovatko miehet yrittäneet käyttää teitä hyväksi?
Tai ovatko jopa onnistuneet siinä?
Kertokaa tapauksia. Miten vaikuttanut loppuelämään?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne miehet yrittävät huijata naiselta seksiä, eivätkä usein edes näe toiminnassaan mitään väärää. Nuoret naiset ovat usein helppoja kohteita, koska ovat vielä luottavaisia ja hyväuskoisia. Voi kun voisikin mennä ajassa taaksepäin ja suojella itseään kaikelta pahalta mitä on kokenut!
Mutta kyllä noihin törmää vielä keski-ikäisenäkin.
Mikä ihme siinä sitten niin pahaa on jos joku haluaa seksiä? Kai sitä nyt haluta saa, kunhan ei heittäydy törkeäksi. Olispa kiva kun joku joskus haluaisi minultakin seksiä. Ihme ruikutusta.
Empä tiedä hyväksikäyttöä, mutta klassista karkkipussitemppua kokeili yksi poika elokuvissa ts. Pussissa yllätys oli leikannut pohjaan reijän ja tunkenut kalunsa sisälle. Kyseli että ottaako neito namuja.
Olen ollut nuorena kaunis ja ystävällinen. Sain miehiltä kaiken mitä kehtasin pyytää ja vielä hyvää seksiä lisäksi. En pidä itseäni hyväksikaytettynä.
Olin kiusattu, epävarma ja aina jotenkin sisäisesti eksyksissä. Näin jälkeenpäin ymmärrän urheilijana olleeni todella kauniin tavallinen vartaloltani ja kun katson vanhoja nuoruuskuviani, näen sellaisen raikkaan viattoman kauneuden.
Muutamaa vuotta myöhemmin sairastuin anoreksiaan, en halunnut valokuviin ja elämä oli jotenkin jo menetettyä.
Siihen aikaan oli normaalia, että setämiehet lääppivät. Jouduin itse tähän 13 vuotiaana ja tänä päivänä se olisi täyttä seksuaalisen koskemattomuuden jyräämistä. Silloin piti vain hymyillä.
Reilu parikymppisenä olin ihan pihalla, mitä kuului hyväksyä ja mitä ei. Setämiehiä oli riittänyt ja aina sain ties mitä pervoja sipaisuja tai kosketuksia. Anoreksia oli uuvuttanut minut täysin.
Lopulta tapasin itseäni 10 vuotta vanhemman miehen, joka oli sukunsa palvoma ja muutkin ihastelivat hänen sulavaa käytöstään.
Hän raiskasi minut toistuvasti. Milloin sormin, milloin sitten ihan perinteisempään malliin. Ja minä tyhmä pidin itseäni syyllisenä. Aina.
Vasta nyt yli 50 vuotiaana olen varovaisesti alkanut käsitellä yksin asiaa. Tämä maa on siitä erikoinen, että vaikka olen veroni maksanut, työni tehnyt ja aina selvinnyt, en pääse kenenkään kanssa asiaa purkamaan.
Eli vastaus on ap:n kysymykseen iso kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne miehet yrittävät huijata naiselta seksiä, eivätkä usein edes näe toiminnassaan mitään väärää. Nuoret naiset ovat usein helppoja kohteita, koska ovat vielä luottavaisia ja hyväuskoisia. Voi kun voisikin mennä ajassa taaksepäin ja suojella itseään kaikelta pahalta mitä on kokenut!
Juuri tuollaiseen huijarimieheen törmäsin reilu parikymppisenä. Se oli ensimmäinen ja viimeinen mies jonka olen päästänyt niin lähelle. Ei tarvita kuin yksi tuollainen kokemus niin luottamus koko vastakkaiseen sukupuoleen voi mennä.