Yölliset pärisijät
V*tuttaa. TAAS tämä jokakesäinen mopoilijoitten melusaasta alkoi. Mulla joka aamu herätys neljältä, enkä ole nukkunut kolmeen yöhön paria tuntia enempää.
Laittaisin korvatulpat, jos ei tarviis kuulla herätyskelloa. Vinkkejä, millä päästä eroon melusta? Pitääkö mun käydä särkemässä kaikki lähialueen mopot?
Kommentit (44)
Kaikki moottoriajoneuvot pitäisi kieltää alle 18-vuotiailta ja niiltä 18-vuotta täyttäneiltä, jotka ajelevat yöt läpeensä häiriköimässä viattomia ihmisiä, pitäisi ottaa kortti kuivumaan .
Vierailija kirjoitti:
Heillä on rahaa polttaa savuna ilmaan.
Mamma betalar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa korvatulpat. Antaa nuorten olla. Eläävät viimeistä tai viimeisiä kesiä vapaana. Kyllähän mekin nuorina mentiin kesäöissä.
Minulla ON korvatulpat, mutta jos laitan ne, niin en kuule herätyskelloa.
Osta sellaiset vahakorvatulpat, joita ei työnnetä korvakäytävän sisälle. Eristävät mopon pärinät, mutta kuulet kyllä herätyskellon.
Tuollaiset eivät kyllä mopon pärinää vaimenna valitettavasti. Kunnon korvatulpat auttavat, ja heräät kyllä varmasti kelloon niidenkin kanssa.
Ei mulla ainakaan kuulu ulkoa äänet kun on tuollaiset päässä, enpä niitä muuten olisi suositellut. Tai joskus jotain lokkien kirkunaa hyvin vaimeasti, mutta ei liikenteen mekkalaa kyllä yhtään. Olen ottanut tavaksi pyöritellä korvatulpista vähän isommat leikkaamalla yhden kahtia ja lisäämällä sen puolikkaat kahteen kokonaiseen. Olen todella herkkä äänille nukkuessa, ja nuo on suunnilleen ainoat mitä pystyn pidemmän aikaa käyttämään, korvat kipeytyy sisään laitettavista liikaa. Olen kokeillut myös silikonisia uimakorvatulppia, jotka myös laitetaan korvakäytävän suulle, ne olivat todella isot ja niiden kanssa en kyllä kuullut mitään. Ovat vain hyvin hintavia, joten niitä ei tule juuri käytettyä.
Heillä on rahaa polttaa savuna ilmaan.