Yölliset pärisijät
V*tuttaa. TAAS tämä jokakesäinen mopoilijoitten melusaasta alkoi. Mulla joka aamu herätys neljältä, enkä ole nukkunut kolmeen yöhön paria tuntia enempää.
Laittaisin korvatulpat, jos ei tarviis kuulla herätyskelloa. Vinkkejä, millä päästä eroon melusta? Pitääkö mun käydä särkemässä kaikki lähialueen mopot?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän vastamelukuulokkeita ja hälytys niihin tulee puhelimesta. nukun kuin tukki.
Just niin varmaan nukut. Mä viritän joku yö tuonne jonkun vaijerin niin loppuu se pärinä.
Vankilassa saat nukkua rauhassa kunhan totut siihen tupakanhajuun mikä siellä on ilmassa 24/7
Osa vankiloista on savuttomia.
Joo, savuttomia tosiaan. Tupakanhaju vaan silti leijailee vahvasti. Luuletko että vartijoilla on aikaa jokaista salatupakoitsijaa alkaa jahtaamaan? Siellä on kuules muutakin tekemistä henkilökunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän vastamelukuulokkeita ja hälytys niihin tulee puhelimesta. nukun kuin tukki.
Just niin varmaan nukut. Mä viritän joku yö tuonne jonkun vaijerin niin loppuu se pärinä.
Vankilassa saat nukkua rauhassa kunhan totut siihen tupakanhajuun mikä siellä on ilmassa 24/7
Osa vankiloista on savuttomia.
Oletko koskaan käynyt niissä vankiloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti kasvatetun pärinäveetin mamma triggeröityi? Olisit kasvattanut pershedelmäsi paremmin. Opettanut käytöstapoja ja että toiset käyvät töissä, vaikka teillä ei niin tehdäkään.
Sinä ainakin triggeröidyit kovasti. Varo ettei katkea verisuoni päästä, se käy aika äkkiä teillä lihavilla mummoilla kun kiihdytte liikaa.
Plösömummoa triggeröi niin kovasti että kävi alapeukuttamassa. Ota nyt tosissasi että sinun iässäsi ja painoluokassasi ei pitäisi hermostua.
Miten ne alaikäiset aamuyöllä on liikkeellä? Soita poliisit niin käy ratsaamassa ne mopot jne.
Muuta Helsinkiin, en ole ikinä nähnyt enkä kuullut yhtäkään mopoa
Pienet maalaispitäjät ja pikkukaupungit on pahimpia paikkoja. Majoitusliikkeet ja asumukset keskittyy niiden parin tien varteen joita mopot pärrää kaikki yöt. Syrjemmällä olevat majoitukset taas toimii näille kääntöympyränä jonne pitää mennä pärräämään.
Voin sanoa että v*tutti aika rankasti ajaa Lappiin asti Ylläksen maisemiin ja kuunnella miten PÄRRRRRRRRRRRR raikaa kuulaassa kesäyössä kymmenien kilometrien päähän, kun siinä tien varressa on ilmeisesti se kyläkeskus kauppoineen. Siinä sitä luonnonrauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova gimma olet uhoamaan netissä. Oikeasti et uskalla tehdä yhtään mitään muuta kuin rutista palstalle.
Puita on molemmin puolin tietä. Kameroita ei ole. Muuten ei ole vilkasta. Ei ole hankalaa
Vierailija kirjoitti:
Tyhjennä bensatankit. Laita jotain kivaa pakoputkeen. Ota selvää omistajasta ja sitten vain huoli-ilmoituksia ihan sikana. Piikkimatto. Istuimeen voi liimata kaktuksia.
Ja hei, kuka nyt unta tarvii?
Ai niin, Jussina puhko niitten kumit. Koliikkivauva on teinivanhemmalle sama kuin mitä hapantunut maito kahville.
Hyviä vinkkejä, lisää. Miten on kätevintä hajottaa koko kone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova gimma olet uhoamaan netissä. Oikeasti et uskalla tehdä yhtään mitään muuta kuin rutista palstalle.
Puita on molemmin puolin tietä. Kameroita ei ole. Muuten ei ole vilkasta. Ei ole hankalaa
Silikonikorvatulpat blokkaavat pahimman melun mutta herätyskellon kuulee silti hyvin.
Eukon perse alkaa päristä kun se nukahtaa.
Varmaan nahka kireällä, kun silmät sulkee niin hanuri aukeaa.
Kyllä minä olen aina herännyt herätyskelloon, vaikka korvatulpat on joka yö. Onko äänenvoimakkuus täysillä?
Ikävä tilanne kyllä.
Hommaa älykello mikä surisee ranteessa kun herätyskello soi puhelimessa. Ei tarvitse kuulla sitä kelloa. Siihen rannesurinaan kyllä herää. Näin nukun itse ja siis tulpat korvissa.
Löysin pari lasipurkkia. Taidan kokeilla, osuisinko parvekkeelta johonkin jonneen...
Ärtynyt kirjoitti:
Löysin pari lasipurkkia. Taidan kokeilla, osuisinko parvekkeelta johonkin jonneen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa korvatulpat. Antaa nuorten olla. Eläävät viimeistä tai viimeisiä kesiä vapaana. Kyllähän mekin nuorina mentiin kesäöissä.
Minulla ON korvatulpat, mutta jos laitan ne, niin en kuule herätyskelloa.
Osta sellaiset vahakorvatulpat, joita ei työnnetä korvakäytävän sisälle. Eristävät mopon pärinät, mutta kuulet kyllä herätyskellon.
Vierailija kirjoitti:
Pienet maalaispitäjät ja pikkukaupungit on pahimpia paikkoja. Majoitusliikkeet ja asumukset keskittyy niiden parin tien varteen joita mopot pärrää kaikki yöt. Syrjemmällä olevat majoitukset taas toimii näille kääntöympyränä jonne pitää mennä pärräämään.
Voin sanoa että v*tutti aika rankasti ajaa Lappiin asti Ylläksen maisemiin ja kuunnella miten PÄRRRRRRRRRRRR raikaa kuulaassa kesäyössä kymmenien kilometrien päähän, kun siinä tien varressa on ilmeisesti se kyläkeskus kauppoineen. Siinä sitä luonnonrauhaa.
Kyllä tuota päristelyä joutuu eteläisessä Espoossakin kuuntelemaan ihan Tapiolan alueellakin. Ja kyse ei ole muutamasta kymmenestä moposta vaan varmaan 3-numeroinen määrä idioottiteinejä ajaa jotain sellaista kierrosta, jossa saa kerran 20 minuutissa kuunnella 5 minuuttia pärinää. Mäkin oon pohtinut yön tunteina ties minkälaisia sabotointivaihtoehtoja noille pikkupaskiaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa korvatulpat. Antaa nuorten olla. Eläävät viimeistä tai viimeisiä kesiä vapaana. Kyllähän mekin nuorina mentiin kesäöissä.
Minulla ON korvatulpat, mutta jos laitan ne, niin en kuule herätyskelloa.
Osta sellaiset vahakorvatulpat, joita ei työnnetä korvakäytävän sisälle. Eristävät mopon pärinät, mutta kuulet kyllä herätyskellon.
Tuollaiset eivät kyllä mopon pärinää vaimenna valitettavasti. Kunnon korvatulpat auttavat, ja heräät kyllä varmasti kelloon niidenkin kanssa.
Käsittämätöntä, kuinka rumasti vastaatte ihmiselle, joka ei saakotonaan nukuttua turhan yöllisen moporallin vuoksi.
Ei ole oikein, että pitäisi lotona nukkua vastamelukuulokkeet korvilla, älytön ehdotus. Yörauha pitää olla kaikille mahdollista.
Sinä ainakin triggeröidyit kovasti. Varo ettei katkea verisuoni päästä, se käy aika äkkiä teillä lihavilla mummoilla kun kiihdytte liikaa.