Hei te tietokone nerot!
Olen tekemässä siällysluettoloa (wordilla). Miten saan ne pikku pisteet sinne sivun toiseen reunaa, että sivunumeroja on helppo seurata?
Tässä havainollistettu esimerkki: Tiedotus.........................3
Kiitos jos joku voisi avittaa! Olen värkännyt sen kanssa niin, että nyt alkaan meneen jo hermot!
Kommentit (4)
Kun teen tuon, mitä kakkonen neuvoi tulee lukemaan seuraavaa: Virhe. Sisällysluettelon hakusanoja ei löytynyt. Pitääkö sitä toimintoa ennen tehdä jotain? Ei ymmärrä..
Eli se tehtäisiin näin: Muotoile - Tyylit ja muotoilut. Sivuun aukeaa osio, josta pystyy valitsemaan jonkun tietyn tyylin tekstilleen. Itse muotoilen otsikot tuolla Otsikko- tyylillä. Kun otsikot on muotoiltu tuon avulla, niin sisällysluettelo tunnistaa ne automaattisesti otsikoiksi ja osaa tehdä niistä luettelon.
Mutta jos et halua tehdä otsikoita noin, niin sis. luettelon teko onnistuu myös mutta on monimutkaisempaa (enkä kyllä nyt muista miten se menee.)
Nyt sain vihdoin sen tehtyä! Kyllä on helpottunut olo!
KIITOS!
Lisää-Viite-Hakemistot ja luettelot. Sieltä saat tehtyä helposti sisällysluettelon. Sisällysluettelo-välilehdellä voit valita täytemerkiksi nuo pisteet.