Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaunis nainen menee esim kassalle töihin, pitääkö vastailla kysymyksiin mitä miehet esittää asiakkaina?

Vierailija
19.06.2023 |

Kun olin nuorena tyttönä kassalla töissä ja miehet alkoi kysellä kaikenlaista kun oli "hiljaista". Vanhempana mietin nyt, jaksaisiko noihin kysymyksiin enää vastata vai kannattaako edes? Minähän olisin siellä vain töissä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillahdat itkuun vaan kun vanhoilla päivillä ei enää saakaan huomiota samaan malliin.

Vierailija
2/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse vastata. Ja isommissa marketeissa voi ja saa kutsua vartijan avuksi kun asiakas häiriköi.

Itse nuorena tyttönä kassalla laitoin sormukset nimettömään vaikka en ollut kihloissa saati sitten naimisissa, mutta sormuksilla sai osan miehistä pysymään loitommalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaille eivät tietenkään kuulu mitkään kassatyöntekijän yksityisasiat.

Vierailija
4/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä julkinen saalis se kassa olisi? Olen minäkin saanut aikoinani kassalla kuulla vaikka mitä, ja huumoria tarvittiin usein. Silti tiukka raja on vedettävä, ja sanottava, ettei tässä työaikana ehdi sen kummemmin jaaritella ja alkaa vaikka selailla jotain mappia tai tilauslistaa miettivän näköisenä, niin kyllä ne häipyy.

Vierailija
5/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on naisille vaikeaa elämä 🤣 joskus mietin että ovat kuin pieniä lapsia.

Vierailija
6/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan liittyviin kysymyksiin pitää vastata. Mies voi kassaneidiltä kysyä "onko kaupassa xl-kondomeja kun normit on liian pieniä?"

Vierailija
7/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....miehistä puhumattakaan, pikkasen aivastuttaa niin jo viikko pitää saada köhköhh saikkua gauhee duha...

Vierailija
8/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille elämä ole yhtään sen vaikeampaa kuin miehillekään, kun kunnioitetaan eri alojen ammattilaisia. Ei minulle ainakaan tulisi mieleen mennä kyselemään mitään yksityisiä keneltäkään. Komeita miehiä riittää, katsastusinssejä, hammaslääkäreitä, rautakaupoissa myyjinä jne jne. Mitähän nuokin tykkäisivät kun jäisi notkumaan ja kyselemään tyhmiä.

Olen sen verran näitä pieniä lapsia elämässäni tavannut, ja kyllähän ne miessukupuolta edustavat. Sellaisia juntteja, jotka jäävät kuin liima iholle. Kun torjuu, on kuin ottaisi tikkarin suusta.

Vierailija
9/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....miehistä puhumattakaan, pikkasen aivastuttaa niin jo viikko pitää saada köhköhh saikkua gauhee duha...

Ja kun ero tulee, niin mamin helmoihin uikuttamaan, vaikka on itse ensin esim. pettänyt. Sitten siitä vaan korkki auki ja elämä risaiseksi, lapset unohdetaan tyystin.

Vierailija
10/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastata? Jos ne kysymykset eivät liity työhön, niihin ei vastata.

Vierailija
11/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppaan liittyviin kysymyksiin pitää vastata. Mies voi kassaneidiltä kysyä "onko kaupassa xl-kondomeja kun normit on liian pieniä?"

Isoissa marketeissa ei kassat tiedä tuotevalikoimia, vaan pitää mennä osastovastaavalta kyselemään.

Tai mene vaikka infoon ja pyydä aspaa kuuluttamaan isompaa kokoa...

Vierailija
12/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on miehen kirjoittama trolli. 

Vierailija
13/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, muttei totta. Siinä sulle vastaus.

Vierailija
14/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille elämä ole yhtään sen vaikeampaa kuin miehillekään, kun kunnioitetaan eri alojen ammattilaisia. Ei minulle ainakaan tulisi mieleen mennä kyselemään mitään yksityisiä keneltäkään. Komeita miehiä riittää, katsastusinssejä, hammaslääkäreitä, rautakaupoissa myyjinä jne jne. Mitähän nuokin tykkäisivät kun jäisi notkumaan ja kyselemään tyhmiä.

Olen sen verran näitä pieniä lapsia elämässäni tavannut, ja kyllähän ne miessukupuolta edustavat. Sellaisia juntteja, jotka jäävät kuin liima iholle. Kun torjuu, on kuin ottaisi tikkarin suusta.

Tästä pitääkin ottaa koppi, seuraavan kerran kun käyn kodinkoneliikkeessä tai rautakaupassa, jäänkin tiskille flirttailemaan komealle nuorelle myyjälle. Mitenhän se reagoi? Lyön vetoa että sille tulee kiire mennä avustamaan jotain asiakasta joka tiirailee telkkareita tai tapetteja tai sillä alkaa just lounastauko. Eli toimii tasan kuten naispuolisetkin myyjät jotka haluaa epämukavasta tilanteesta pois.

Vierailija
15/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikuttaa siltä että mies on minusta kiinnostunut, vastaan yleensä lyhyesti, niin että mies hyvällä lykyllä ymmärtää, että on turha jatkaa. Henkilökohtaisiin kysymyksiin en yleensä kommentoi, esim. jos kysellään parisuhdestatusta. Näitäkin kyselijöitä on uskomattoman paljon.

Jos taas tulee juttelemaan ihan niitä näitä enkä aisti miehestä mitään taka-ajatuksia, saatan jutustella vapaammin.

Kassatyötä olen tehnyt lähes koko yliopisto-opintojeni ajan. N28

Vierailija
16/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse eikä kannata vastata yksityisasioita koskeviin kysymyksiin. Minultakin on kyselty vaikka mitä; nimeä, moneltako pääsen töistä, missä asun, mikä koulutus minulla on, tulenko yökylään jne. Olen opetellut sanomaan, että nämä ovat yksityisasioita enkä keskustele niistä asiakkaiden kanssa. Ihan sama minulle suuttuuko asiakas tästä vai ei. Minua vituttaa se asenne, että asiakas luulee olevansa ihmisenä jotenkin asiakaspalvelijan yläpuolella. Tietenkin varsinainen kaupankäyntitilanne hoidetaan asiallisesti, neuvotaan tuotteiden kanssa ja rahastetaan ja tehdään se mitä työhön kuuluu ja mistä palkka maksetaan, mutta ei muuta.

Vierailija
17/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen nais kassalta aina kaikenlaista. Ostan kalastusvälineitä ja kysyn saako jollain uistimella kalaa ja mitkä ovat siiman ominaisuudet. Kysyn myös että miten liha kannattaa maustaa.

Vierailija
18/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ilmapallot löytyvät paperiosastolta"

Vierailija
19/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyttiin lähinnä "tuliko bonus jo"? Vissiin en ole tarpeeksi kaunis, kun setämiehet eivät ole ehdotelleet.

Vierailija
20/22 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sellainen lappu, jossa lukee "olen oikeasti mies, vieläkö kiinnostaa?". Näytä sitä kun joku tulee sönköttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi