Silja suite, ÄLÄ ikinä varaa!
Todella karmea kokemus. Maksat paljon eikä pysty yhtään nukkumaan. Koko hytti tärisee ja rytisee koko yön. Jos et halua nukkua ja kallis hytti kiinnostaa, niin toki silloin valintasi voi olla tämä.
Kommentit (4)
Silja ei ole enää Silja vaan pikemminkin Tallink. Viikkari aina kun mahdollista!
Olin juuri reissussa ja tulin Glorialla. Oli mukava.
Tätä tää on, rahalla pääsee vain rahastettavaksi. Itse kävin vkoloppuna Lemon Soft Stadionilla katsomassa NIgthwishia, 240 vip lippu oikeutti YHDEN ylimääräisen unisex-wctilan käyttöön ja mainostettu buffet oli tyyppiä verstaan lounasbuffet, numeroidusta katsomosta näki puolet esiintymislavasta. Onneksi sentään oli oma nurmialue, jossa oli tilaa katsoa bändiä. EI KOSKAAN ENÄÄ VAASAAN!
Vierailija kirjoitti:
Tätä tää on, rahalla pääsee vain rahastettavaksi. Itse kävin vkoloppuna Lemon Soft Stadionilla katsomassa NIgthwishia, 240 vip lippu oikeutti YHDEN ylimääräisen unisex-wctilan käyttöön ja mainostettu buffet oli tyyppiä verstaan lounasbuffet, numeroidusta katsomosta näki puolet esiintymislavasta. Onneksi sentään oli oma nurmialue, jossa oli tilaa katsoa bändiä. EI KOSKAAN ENÄÄ VAASAAN!
Ja tämä liittyi aiheeseen miten?
Sain tyrmäystipat Siljalla. En ole sen jälkeen mennyt laivoille.