Mistä löytää lapsettoman aikuisen miehen?
Kaikilla 40v+ tindermätseilläni näyttää olevan jo lapsia, vaikka tätä asiaa pyrkivät alussa piilottelemaan.
Mistä löytäisi freshejä miehiä, joita ei tarvitse jakaa menneisyyden riippakivien kanssa?
Kommentit (73)
Onko kokemuksia muista deittipalveluista, olisiko niissä toisenlainen tarjonta? OkCupid, Eliittikumppani, mitä näitä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Laitapa siihen profiiliisi, että etsit vain lapsettomia miehiä.
Ole hyvä, ratkaisin ongelmasi. Vai olikohan tämä kuitenkin vain provo?
Onpa aika optimistista olettaa, että ihmiset lukee ne profiilit ja uskoo lukemaansa tai on edes itse rehellisiä.
Noin 30 v. kaveri kirjoitti deittisovelluksen profiiliin, että haluaa vakavan suhteen, ei pelkkää seksiä. Valitsi itse tyyppejä, joiden profiileissa luki myös, että haluavat vakavan suhteen. Suurin osa matcheistä paljastui tyypeiksi, jotka ehdottelevat seksiä jo ennen tapaamista eivätkä ole just nyt valmiita vakavaan suhteeseen, koska edellinen ero, uusi työ, yleinen itsensä etsiminen jne. jne. Joku oli jopa suoraan myöntänyt, että kirjoitti profiiliin vakavan suhteen vain siksi, että saisi matcheja (ja sitä seksiä) helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemuksia muista deittipalveluista, olisiko niissä toisenlainen tarjonta? OkCupid, Eliittikumppani, mitä näitä nyt on?
Samat tyypit noissa on kun tinderissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa siihen profiiliisi, että etsit vain lapsettomia miehiä.
Ole hyvä, ratkaisin ongelmasi. Vai olikohan tämä kuitenkin vain provo?
Onpa aika optimistista olettaa, että ihmiset lukee ne profiilit ja uskoo lukemaansa tai on edes itse rehellisiä.
Noin 30 v. kaveri kirjoitti deittisovelluksen profiiliin, että haluaa vakavan suhteen, ei pelkkää seksiä. Valitsi itse tyyppejä, joiden profiileissa luki myös, että haluavat vakavan suhteen. Suurin osa matcheistä paljastui tyypeiksi, jotka ehdottelevat seksiä jo ennen tapaamista eivätkä ole just nyt valmiita vakavaan suhteeseen, koska edellinen ero, uusi työ, yleinen itsensä etsiminen jne. jne. Joku oli jopa suoraan myöntänyt, että kirjoitti profiiliin vakavan suhteen vain siksi, että saisi matcheja (ja sitä seksiä) helpommin.
Harrastiko kaverisi kenenkään heistä kanssa seksiä?
Omani löysin Facebookista. Yllättävää kyllä, tiedän useita naisia jotka onnistuneet löytämään lapsettoman ihan hyvän miehen vaikka itsekin joskus skeptisesti ajattelin ettei niitä ole. Suurin osa lapsettomista miehistä kun on juoppoja. Eli mies yleensä joko haluaa lapsia tai sitten chillata koko elämänsä ja tohon chillailuun kuuluu päihteet. Harva mies haluaa naisen ilman lapsia. Mieluummin rassaavat jotain romua autotallissa yksin juoden viinaa kuin kuuntelevat ajoittaista nalkutusta mitä siitä seuraa. Sitten on ryhmä, joita naiset ei halua koska mies ei ole hauska eikä hyvännäköinen eikä ole jännämies vaan hiljainen peräkammarin poika.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kelpuuttaisi lapsetonta nelikymppistä miestä. Täytyy olla jotain vikaa jos ei ole saanut perhettä aikaiseksi tohon mennessä.
Äitylit vauhdissa taas!
Mutta onneksi näille lapsettomille miehille on kyllä ottajia. Mikäs sen seksikkäämpää, kuin mies jolla on ollut resursseja luoda uraa, kasvattaa varallisuutta, matkustella (muualla kuin Puuhamaassa) ja muutenkin sivistää itseään.
Tästä! Olen 38 ja lapseton siksi, että olen halunnut panostaa uraani.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kelpuuttaisi lapsetonta nelikymppistä miestä. Täytyy olla jotain vikaa jos ei ole saanut perhettä aikaiseksi tohon mennessä.
Tämä on toinen kommentoijaryhmä, joka tulee näihin ketjuihin pätemään, on varmaan kommentoijakin (taas kerran) kyseessä. :) Että ihmisessä on automaattisesti jotain vikaa, kun ei ole HALUNNUT perustaa perhettä, vaan elää itselleen. Minkähänlainen ryhmäpaine lapsettomilla naisilla on, kun miehiäkin haukutaan tällä tavalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on toinen kommentoijaryhmä, joka tulee näihin ketjuihin pätemään, on varmaan kommentoijakin (taas kerran) kyseessä. :) Että ihmisessä on automaattisesti jotain vikaa, kun ei ole HALUNNUT perustaa perhettä, vaan elää itselleen. Minkähänlainen ryhmäpaine lapsettomilla naisilla on, kun miehiäkin haukutaan tällä tavalla..
No nämä rotan lailla sikiävät tuskin olisivat muutenkaan potentiaalisia pariutumiskumppaneita, ei kannata välittää.
40+ miehet lähtökohtaisesti ovat lapsellisia. Nekin joilla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos lapset on jo aikuisia ja asuvat omillaan?
T:M43
Huoh. Just tän takia en palaa enää deittailemaan vaan jään mieluummin yksin. Aina tulee näitä "Mulla on lapsia, mutta haittaako se koska....?" Haettiin LAPSETONTA MIESTÄ. Mitä siitä et ymmärrä?
No mutta kun minun terttupetterini on niin ihana lapsi että sinäkin varmasti ihastut häneen
Akateemiset +40 lapsettomat naiset vasta harvassa ovatkin.