Mistä löytää lapsettoman aikuisen miehen?
Kaikilla 40v+ tindermätseilläni näyttää olevan jo lapsia, vaikka tätä asiaa pyrkivät alussa piilottelemaan.
Mistä löytäisi freshejä miehiä, joita ei tarvitse jakaa menneisyyden riippakivien kanssa?
Kommentit (73)
En mä ainakaan roiku missään tinderissä enkä tee mitään profiilia minnekään.
Tavataan jos tavataan, kesäisin ulkosalla, tapahtumissa tms.
Itse olen lapsettomana naisena seurustellut miehen kanssa jolla oli lapsia. Kyllä ne lapset menee aina kaikessa miehellä ykköseksi ja se on ihan luonnollista. Siinä pyörii ex yms ja kokonaisuus on yhtä palapeliä, jossa lapseton nainen on aina viimeinen. Tämän takia, jos ei ole omia lapsia, on paljon helpompaa olla ihmisen kanssa, jolla ei myöskään ole lapsia. Tuo uusperhe kuvio, jossa vain toisella on, on älyttömän kuluttava lapsettomalle.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei kestä sitä jos se lapsi saa enemmän huomiota mieheltä joten siksi ei saa miehellä olla lapsia...? Nainen haluaa saada kaiken huomion mieheltä ja jos näin ei ole niin naisen itsetunto ei kestä sitä..?
Ei, vaan miehen elämää, ja sitä kautta myös miehen uuden kumppanin elämää yrittää pyörittää ne lapset ja niiden äiti. Jos en ole halunnut omiakaan lapsia elämääni hankaloittamaan, miksi haluaisin jonkun toisen lapsia?
Matchaa niitä miehiä joilla ei ole lapsia. Ainakin Helsingissä on lapsettomia miehiä vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei kestä sitä jos se lapsi saa enemmän huomiota mieheltä joten siksi ei saa miehellä olla lapsia...? Nainen haluaa saada kaiken huomion mieheltä ja jos näin ei ole niin naisen itsetunto ei kestä sitä..?
Ei, vaan miehen elämää, ja sitä kautta myös miehen uuden kumppanin elämää yrittää pyörittää ne lapset ja niiden äiti. Jos en ole halunnut omiakaan lapsia elämääni hankaloittamaan, miksi haluaisin jonkun toisen lapsia?
Miksi vihaat lapsia? Lapset ei ole tehny sinulle mitään pahaa.
Aika väsynyttä provoilua. En vihaa lapsia, en vain halua omia. En myöskään vihaa koiria, kaneja, omakotitaloja, kesämökkejä, helikoptereita tai sähköurkuja, vaikken mitään näistä itselleni haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos lapset on jo aikuisia ja asuvat omillaan?
T:M43
Huoh. Just tän takia en palaa enää deittailemaan vaan jään mieluummin yksin. Aina tulee näitä "Mulla on lapsia, mutta haittaako se koska....?" Haettiin LAPSETONTA MIESTÄ. Mitä siitä et ymmärrä?
Minuakin kiinnostaa ihan aidosti. Ymmärrän hyvin, jos joku ei koe lapsiperhe-elämää omakseen, mutta millä tavalla aikuiset lapset elelemässä jo omaa elämäänsä omissa kodeissaan vaikuttaa parisuhteeseen?
Aikuiset lapsetkin osaavat heittäytyä halutessaan todella lapsellisiksi ja inhottaviksikin, kun kyse on vanhempien uusista puolisoista. Samoin se lasten äitikin voi olla nenäänsä joka asiaan tunkeva bitch, vaikka erosta olisi jo 20 vuotta. Itseasiassa tällaisia on yllättävän paljonkin.
Kelpaisko lapseton varattu mies salasuhteeseen?
Jännä muuten, että tämäntyyppisiin ketjuihin tulee aina kommentteja heiltä, jotka eivät ole aloittajan kohdeyhmää. Mielestäni jokainen saa valita seuransa ja ap:n tapauksessa se tarkoittaa lapsetonta (ja sellaisena pysyvää) miestä. Ja mikäli sellaista ei ole saatavilla, niin todennäköisesti ap jättää pariutumatta, kuten itsekin aion tehdä.
Sillä jos ihminen osaa olla itsensä kanssa yksin, niin ei hänen tarvitse lähteä mihinkään puolivillaiseen suhteeseen vain sen takia, ettei olisi yksin. Elämä on ihanaa ja eläkää itseänne varten, eikä pelkästään toisten vuoksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutama kokemus lapsettomista keski-ikää lähestyvistä miehistä ja voin sanoa, että itsekkäämpiä miehiä saa etsiä.
ovat siis yhtä itsekkäitä kuin keskiverto nainen :)
Naisista en osaa sanoa, koska sellaista en ole tavannut. Mutta yleensä lapsettomat ovat varmaan keskimääräistä itsekkäämpiä ja lapsellisia, kun ei ole tarvinnut ajatella muita eikä ottaa vastuuta paljon mistään.
Sellaiset toksiset stereotypiat sitten lapsettomista.
Peruskauraa joidenkin suppeassa maailmankuvassa. Olen myös kuullut useasti väittämän, että ainoat lapset ovat itsekkäitä, koska eivät kuulemma ole oppineet jakamaan. Eri
Se on kyllä hassu väite. Sanoisin että ikänsä resursseista keskenään tapelleet sisarukset voivat hyvinkin olla itsekkäämpiä kuin se ainut lapsi. Kannattaa seurata vierestä kun sisarukset saavat vaikka yhteisen karkkipussin jaettavakseen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos lapset on jo aikuisia ja asuvat omillaan?
T:M43
Huoh. Just tän takia en palaa enää deittailemaan vaan jään mieluummin yksin. Aina tulee näitä "Mulla on lapsia, mutta haittaako se koska....?" Haettiin LAPSETONTA MIESTÄ. Mitä siitä et ymmärrä?
Minuakin kiinnostaa ihan aidosti. Ymmärrän hyvin, jos joku ei koe lapsiperhe-elämää omakseen, mutta millä tavalla aikuiset lapset elelemässä jo omaa elämäänsä omissa kodeissaan vaikuttaa parisuhteeseen?
Ohis, mutta isämies itsessään on turn off. Isukki ei sytytä.
Toiseksi ne lapset ovat aina miehen mielessä ja puheissa vaikka aikuisia olisivatkin, tai ainakin jos mies on edes osittain terve päästään. Kolmanneksi ne lapset alkavat pian tuutata maailmaan lapsenlapsia, ja pappamies on, jos mahdollista, vielä suurempi turn off kuin isämies.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton,töissä käyvä,raitis ja ikisinkkumies.
En käytä deittisovelluksia ja kesäisin vietän aikaa paljon mökilläni.
Eikö deittisovellukset ole vähän jotenkin sellasta väkisin yrittämistä eikä yhtään luonnollista kanssakäymistä?
M32
Mökiltäkö pitäisi tulla hakemaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lapsettomana naisena seurustellut miehen kanssa jolla oli lapsia. Kyllä ne lapset menee aina kaikessa miehellä ykköseksi ja se on ihan luonnollista. Siinä pyörii ex yms ja kokonaisuus on yhtä palapeliä, jossa lapseton nainen on aina viimeinen. Tämän takia, jos ei ole omia lapsia, on paljon helpompaa olla ihmisen kanssa, jolla ei myöskään ole lapsia. Tuo uusperhe kuvio, jossa vain toisella on, on älyttömän kuluttava lapsettomalle.
Aamen tälle! En halua elämääni draamaa, ei siinä sen kummempaa.
Ja jos haluaisin muiden kakaroiden lastenvahdiksi, päiväkodissa siitä maksettaisiin edes palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisko lapseton varattu mies salasuhteeseen?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten, että tämäntyyppisiin ketjuihin tulee aina kommentteja heiltä, jotka eivät ole aloittajan kohdeyhmää. Mielestäni jokainen saa valita seuransa ja ap:n tapauksessa se tarkoittaa lapsetonta (ja sellaisena pysyvää) miestä. Ja mikäli sellaista ei ole saatavilla, niin todennäköisesti ap jättää pariutumatta, kuten itsekin aion tehdä.
Sillä jos ihminen osaa olla itsensä kanssa yksin, niin ei hänen tarvitse lähteä mihinkään puolivillaiseen suhteeseen vain sen takia, ettei olisi yksin. Elämä on ihanaa ja eläkää itseänne varten, eikä pelkästään toisten vuoksi. :)
Ap haluaa omia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vielä hankalampaa on löytää mies, jolla ei ole lapsia eikä niitä ikinä haluakaan.
Avaatteko hieman?
Pidän nykyaikana oudompana sitä, että mies haluaa lapsia kuin ettei haluaisi.
Itselläni ei ole lapsia enkä sellaisia halua, koska arvostan vapaa-aikaani, rahojani ja mukavuudenhalua enemmän kuin tarvetta lisääntyä.
Se on hienoa että tuntee itsensä ja omat rajansa. Itse käytin lähes 10 vuotta elämästäni parisuhteessa lapsettoman miehen kanssa, joka ilmeisesti alunperin ajatteli olevansa ok sen suhteen että mulla on lapsia, vaikkei se lopulta ollut ollenkaan ok. Ikävää molemmille hukata vuosikymmen sellaisessa suhteessa jolla ei ole tulevaisuutta, mitä kuitenkin molemmat oli hakemassa ja suunnittelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti sanottu!
Jos sopivaa miestä ei tule vastaan, niin sinkkunakin on hyvä olla. Perhe ja ystävät ovat kuitenkin elämässä mukana, omalla palkalla tulee toimeen, seksiä saa halutessaan ja lapsiakin voi hankkia ilman puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä hankalampaa on löytää mies, jolla ei ole lapsia eikä niitä ikinä haluakaan.
Avaatteko hieman?
Velamiehiä on 1 miljoonassa.
Ohis
Kiitos tästä elävästä esimerkistä josta juuri aiemmassa kommentissani kerroin: "miksi lapselliset miehet ei kelpaa?!? Mussun mussun".