Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei nähty miehen kanssa koko viikkoon ja sitten laittaa tänään tuntia aikaisemmin ettei jaksakaan tulla

Vierailija
18.06.2023 |

Ensin kyseli onko mun luona kuuma ja sitten ei jaksakaan tulla. Oli viikon lapsensa kanssa, eikä tämän takia voitu nähdä lainkaan eikä laitettu mitään viestiä koko viikon aikana. Yleensä on sitten tullut su illalla kun lapsi yleensä on ollut vain joka toisen vklopun miehen luona. Nyt kesällä joka toinen viikko, jonka ajan vietän erillään.

Olin koko päivän jo odottanut että nähdään. Sitten laittaa tuntia ennen ettei vaan jaksa. Olisi edes laittanut jo ajoissa päivällä ettei vaan jaksa nähdä ja että vaikka huomenna sitten. Mutta ei. Itkettänyt ja harmittaa. Miksi suostun tällaiseen toisen kaksois elämään, jossa itselläni ei ole selkeästi mitään todellista arvoa miehen ajatuksissa tai elämässä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten annat hänelle niin paljon arvoa kun et merkitse hänelle yhtään mitään? Eikö sinulla ole omaa elämää ja omanarvontuntoa?

Vierailija
2/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kovasti munankipeä? Voisiko se selittää tilannettasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole kumppani, vaan tarpeentyydyttäjä. Sinulle ei nyt tänään ollut tarvetta.

Vierailija
4/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti sentään ettet tarvinnut koko iltaa odotella ja huolestua. Jotkut ei osaa ajatella pitkällä tähtäimellä vaan elävät hetkessä. 

Vierailija
6/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen ja tämä mies käytännössä ainut elämässäni. Siksi olenkin täysin itsestään selvyys hänelle. Koko ajan mennään vain hänen ehdoillaan.

Vierailija
7/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän miestäsi. Viikko yksin lapsen kanssa voi olla niin intensiivistä, että sitä ei vaan jaksa muuta kuin koomata sen jälkeen.

Vierailija
8/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyse ei ole enää edes pienestä lapsesta. Eikä pointti ole se vaan että ei laittanut ajoissa viestiä niin olisin ollut tietoinen asiasta. On kuitenkin aina ollut tullut sunnuntaisin. Ja varmaankin juuri seksin takia. Ja nyt kun ei tee mieli koska kuuma niin ei tule eikä edes vaivaudu ajoissa ilmoittamaan asiasta. Koko viikkoon en ollut kuullut hänestä en sanallakaan.

Vierailija
9/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tarkoitat voisiko se selittää tilannettani ? Mitä tilannettani ??

Vierailija
10/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän miestäsi. Viikko yksin lapsen kanssa voi olla niin intensiivistä, että sitä ei vaan jaksa muuta kuin koomata sen jälkeen.

Minä olen myös varsin väsynyt kun olen ollut monta päivää lapsen kanssa. Silti en koskaan ole jättänyt ystäviä, sukulaisia, tapailukumppaneita tai edes ex-puolisoa ihmettelemään että olenkohan tulossa johonkin vai en. Niin intensiivistä päivää ei ole, etteikö toisia ihmisiä voi huomioida edes kertomalla onko tulossa vai ei. Kyllä kyse on täydellisestä välinpitämättömyydestä.

Vierailija
11/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo "mies" ole mikään ap:n mies. Se on pelkkä säätö ja ap on pelkkä pahan sään pano, ainakin niin pitkään kun suostuu olemaan sellainen.

Vierailija
12/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole kumppani, vaan tarpeentyydyttäjä. Sinulle ei nyt tänään ollut tarvetta.

Ei, vaan se mies on tarpeentyydyttäjä. Nyt täytyy vaihtaa uudet paristot  sauvaan.

Vierailija
13/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa tulla, koska tuli jo moneen kertaan nuoren rakastajattarensa kanssa :)

Vierailija
14/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun varamuna?

Vierailija
15/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa haluaa omaa aikaa?

Vierailija
16/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut tulla sun luo koska teillä on kuuma, sä olet lihava ja hikoilet.

Mies veti kotona handuun ja pelaa loppuillan wowia. Ei tarvetta naiselle tänään.

Vierailija
17/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen ja tämä mies käytännössä ainut elämässäni. Siksi olenkin täysin itsestään selvyys hänelle. Koko ajan mennään vain hänen ehdoillaan.

Parempi se on yksinkin kuin koko ajan joutua pettyä toiseen ihmiseen. 

Vierailija
18/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat niin rasittavalta takertujalta että en ihmettele yhtään.

Vierailija
19/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä syystä en seurustelisi yh-isän kanssa.

Vierailija
20/30 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuus on luonnollinen tarve - se si siis ole saatanan keksintö kuten Raamatun tulkitsija-kirkkoisät ovat meille opettaneet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän