Hallintotieteiden maisterit! Missä työskentelette?
Olen pohtinut lisäkouluttautumista. Taustalta löytyy jo yksi maisteri mutta haluaisin kouluttautua nykyisen työn ohella lisää. Missä siis työskentelette te joilla hallintotieteiden tutkinto?
Kommentit (36)
Konsulttina. Aikomuksena hakea hyvinvointialueen erään projektin johtajaksi
Kunnanjohtajina, hallintojohtajina, talousjohtajina ym. tuollaisiin ammatteihin se kouluttaa melkein suoraan. Suoraan se kouluttaa tilintarkastajaksi, jos siis valitsee kyseisen linjan.
Valtiolla. Ei tosin liity tutkintoon, tein sen työn ohessa
Ap en todellakaan suosittele. Kysyn näin päin, että mitä haluaisit tehdä työksesi tuon jälkeen? Missä haluat tehdä työtä (työnantaja) ja missä asemassa? Entä mikä tutkinto sinulla jo on?
Vierailija kirjoitti:
Turha ammatti, työttömänä ollut pitkään.
Jokainen oikea hallintotieteiden maisteri tietää, ettei se ole ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Finland's ex prime minister
Heeh.
Julkisen sektorin suojatyöpaikassa kuten kaikki muutkin hallintotieteen maisterit.
Muakin kiinnostaa kyseinen tutkinto. Oon tällä hetkellä luokanopettaja ja haluan pois opetusalalta. Olen miettinyt eri hakuvaihtoehtoja, joihin hakea kevään yhteishaussa.
Mielenkiintoista. Tuntemani kyseisen tutkinnon käyneet eivät olleet yliopistolla juurikaan verkostoituneet, hyvin arvosanoin valmistuneet ja hakeneet ihan todistuksella töihin. Lisäksi jokaisella yliopistolla ei harjoitteluista edes kuulu tutkintoon muuta kuin vapaaehtoisena.