Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille huudettu, kun olette satuttaneet lapsena itsenne?

Vierailija
18.06.2023 |

Mulle aina raivottiin, jos aiheutin vanhemmille ylimääräistä työtä kaatumalla pyörällä tms. Lääkäriin ei myöskään toisten vaivoiksi koskaan viety vaikka olisi ollut ompelua tai ammattilaisten puhdistamista vaativia haavoja. Huudettiin ja sätittiin vaan, että miksi nyt tuolla tavalla taas piti kaatuilla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Oltiin menossa kirkkoon isosiskon konfirmaatioon, mulla oli ihan upouusi mekko päällä ja uudet kengät ja äiti oli sanonut minulle että niiden kanssa ei saa juosta. Menin kuitenkin ja juoksentelin matkalla kirkkoon ja kiipeilin penkeille yms(olin 5v ja hyvin vilkas lapsi) no huonostihan siinä lopulta kävi ja muksahdin jotenkin huonosti maahan ja loukkasin itseni, samalla mekko hieman repesi. Äiti alkoi huutamaan naama punaisena.

Vierailija
22/23 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran. Oltiin menossa kirkkoon isosiskon konfirmaatioon, mulla oli ihan upouusi mekko päällä ja uudet kengät ja äiti oli sanonut minulle että niiden kanssa ei saa juosta. Menin kuitenkin ja juoksentelin matkalla kirkkoon ja kiipeilin penkeille yms(olin 5v ja hyvin vilkas lapsi) no huonostihan siinä lopulta kävi ja muksahdin jotenkin huonosti maahan ja loukkasin itseni, samalla mekko hieman repesi. Äiti alkoi huutamaan naama punaisena.

On kyllä jännä miten joillain hiton rievuilla oli niin suuri merkitys, helpompi se mekko on korjata kuin luunmurtuma.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali reaktio vähän huutaa kun säikähtää, jos on käynyt pahasti. Vaikka ei tietenkään pitäisi.