Minkä takia en kelpaa kenellekään?
Olen parin viimeisen 2 vuoden aikana tavannut 3 miestä, joiden kanssa on ollut todella hyvä kemia. Ollaan tapailtu ja meillä on ollut todella mukavaa. Miehet ovat kaikki kertoneet kuinka tykkäävät minusta ja olen erilainen kuin kukaan muu. Seksikin ollut taivaallista näiden miesten kanssa.
Kuitenkin jokainen juttu on loppunu, koska eivät luota (kuulostaa korvaani tekosyyltä), tai koska minä kuulemma haluan vain seksiä. Mikä ei pidä paikkaansa, vaikka todella seksuaalinen olenkin.. Kuitenkaan täysin kukaan heistä ei ole lopettanut yhteydenpitoa ja yrittäneet tavata.
Kommentit (26)
Koska olet jakorasia etkä kelpuuta kunnollisia miehiä niin et kelpaa niille panomiehille muuten kuin patjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama.
Heitän arvauksia lonkalta:
-Oot 27-34v nainen
-Oot korkeakoulutettu
-Vaadit että kumppanikin on korkeakoulutettu tai parempi
-Vaadit että kumppani on isompi, vahvempi ja pidempi kuin sinä
-Vaadit että kumppani on hyvännäköinen ja fit
-Vaadit että kumppani on hyvätuloinen ja varakasTällä reseptillä saat:
-alle 5% miehistä osuu vaatimuksiisi
-Näillä miehillä on valtavasti valinnanvaraa
-Kilpailet lähes kaikkia naisia vastaan isossa ikähaarukassa
-Miehen, jolla riittää valikoimaa, ei yksinkertaisesti kannata sitoutuaKorjaat sitoutumattomuusongelman:
-Parannat itseäsi (harmiksi, et voi enää nuorentua)
-Madalla vaatimuksiasiSuomi on täpötäynnä miehiä, jotka haluaa sitoutua ja perheen. Et vain näe niitä.
Et edes lukenut aloitusta.
Hänellä on ollut jo 3 mieleistä miestä.
Itse et lukenut aloitusta etkä tuota viestiä. Ongelma ei oo kumppanit vaan se etteivät he sitoudu.
Tarkoittaa että tapailee miehiä jotka eivät halua sitoutua.
Miehille naisia on kahta sorttia: hupikäyttöön ja vaimomatsku. AP ei taida olla vaimomatskuu.
Kylläpäs on hyvää hupia, kun ei seksi Apn kanssa edes luonnistu sillä Ap haluaa sitä liikaa.
Kiltti mies kirjoitti:
Koska olet jakorasia etkä kelpuuta kunnollisia miehiä niin et kelpaa niille panomiehille muuten kuin patjaksi.
Et tainnut lukea tekstiä. Ap haluaa seksiä, miehet haluavat tutustua häneen.
Ei pillua jakamalla saada miestä vaan pihtaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tosiaan viimeisin mies heistä jota tapailin, kertoi minulle ettei halua seksiä enää ennenkuin olemme tutustuneet kunnolla. Itsestäni tuntuu pahalta, sillä omaan korvaan tuo kuulostaa tekosyyltä. -ap
Naiselta se ei arvatenkaan kuulostaisi tekosyyltä, olettaako naiset että joka mies on joku panoautomaatti joka valehtelee ellei halua koko ajan panna?
Itse et lukenut aloitusta etkä tuota viestiä. Ongelma ei oo kumppanit vaan se etteivät he sitoudu.
Tarkoittaa että tapailee miehiä jotka eivät halua sitoutua.
Miehille naisia on kahta sorttia: hupikäyttöön ja vaimomatsku. AP ei taida olla vaimomatskuu.