Mulla meni suunnitelmat taas piloille,
VARKAAN TAKIA.
Että sellainen tapaus. Nyt kun varas vei, niin pitää hankkia jostain uusi, siihen menee rahaa. Ne rahat joita olin ajatellut käyttää johonkin muuhun.
Ja tämä se on käsittämättömintä: VARKAAN TEKEMISIÄ jotkut vähättelevät. Se vähättelevyys on sama kuin salliminen, rikos on sallittua. Mun mielestä toisen omaa ei saa ilman lupaa tai oikeudetta ottaa. Joidenkuiden mielestä on ok, että ottaa.
Hah.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ja viety omaisuus on?
No mun hyydekaakkuni! Tajuatko yhtään kuinka paljon aikaa ja vaivaa käytin siihen?! En ehtinyt edes rääppimään sitä ja nyt pitäisi hakea uudet tarvikkeet kaupasta.
Pistää kyllä vihaksi tällainen varkaiden hyysääminen!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja viety omaisuus on?
No mun hyydekaakkuni! Tajuatko yhtään kuinka paljon aikaa ja vaivaa käytin siihen?! En ehtinyt edes rääppimään sitä ja nyt pitäisi hakea uudet tarvikkeet kaupasta.
Pistää kyllä vihaksi tällainen varkaiden hyysääminen!
-ap
Hyvä yritys. Mutta sinä et ole ap.
Ap:ltä vietiin matto matonpesupaikalta. Ja ap ei nyt kuitenkaan halua mitään sellaista ohutta läpyskää, vaan pitää olla edes hiukan parempi, joten hintaa tulee olemaan sitten ehkä enemmän kuin pari kymppiä. Se mikä vietiin, oli aikoinaan silloin kun Hobby Hall oli vielä kunnon kauppa, eikä muuten ollut vielä verkkokauppojakaan siihen aikaan, niin se tuli tilattua Hobby Hallin kuvastosta. Jouduttiin sitä toimitusta vielä odottamaan vähän tavallista pidempään, mutta saapui sitten lopulta ja hyvä matto olikin, mut se varas sen nyt sitten otti! Viedyn kaltaista ei mistään näinä päivinä saa!
Olisit pitänyt parempaa huolta siitä!! Valvominen unohtui!!
Öö miten maton vienti pilasi suunnitelmat?
Sitä paitsi, ootko ees varma että joku vei sun mattos? Nythän on tuullut aika tavalla. Kattelitko ojista, pusikoista ja pientareilta?
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi, ootko ees varma että joku vei sun mattos? Nythän on tuullut aika tavalla. Kattelitko ojista, pusikoista ja pientareilta?
No, mut siis hei, painava matto ei tuulen mukana lennä. Että sillä lailla. Eikä täällä meillä ole kyllä viime päivinä niin suurta hirmumyrskyä ollut, että olis lähtenyt. Ja jos oliskin, niin kyllä se maastossa olisi näkynyt.
Älä yritä.
Ei ap tajunnut katsoa ja nyt meukkaa täällä.
Joku saapi juhannukseks puhtaan maton lattialle. Mikäs siinä on tepastellessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mut siis hei, painava matto ei tuulen mukana lennä. Että sillä lailla. Eikä täällä meillä ole kyllä viime päivinä niin suurta hirmumyrskyä ollut, että olis lähtenyt. Ja jos oliskin, niin kyllä se maastossa olisi näkynyt.
Älä yritä.
Kyllä.
Aivan.
Jätit maton vain paikalle kuivumaan ilman vahtimista ja nyt olet yllättynyt, että se on kadonnut?
On se jännää miten elämä joskus toimii.
Vierailija kirjoitti:
Olisit pitänyt parempaa huolta siitä!! Valvominen unohtui!!
Jos joku on niin hävytön, että tulee yleiselle matonpesupaikalle viemään toisten omaisuutta, niin se on kyllä sitten se jota tässä pitää syyttää.
Siinä matonpesupaikalla on aina tähän kesään asti voinut huoletta antaa pestyjen mattojen kuivua. Jotkut matot seisovatkin siellä jopa päiväkausia... Mutta nyt on tilanne vähän muuttunut.
Ja oli siinä nytkin muitakin mattoja paikallaan, mut se mun matto oli lähtenyt varkaan matkaan. Oli vissiin niin hyvin pesty että piti ottaa.
Mutta se varkaus oli kyllä sen maton tarinan loppu muutenkin. Tuollainen tyyppi ei mistään pitä huolta, se käyttää sitä mattoa sen minkä käyttää, tallustelee vaikka kurasilla saappaillaan. Sitä mattoa ei enää matonpesupaikoille kukaan vie. Sen maton tarina päättyi siihen päivään kun se minulta vietiin!
Joku veikkaili viejäksi r-ttipäätä. Minä taas olen sitä mieltä, että sen vei joku paikallinen päihdetyyppi.
Sulle on sanottu tämä jo monta kertaa. Laita se hyydekakku vaikeasti avattavissa olevaan Tupperwaaran rasiaan ja munalukko jääkaapin oveen. Ei pääse mies rääppimään sitä vaivalla väännettyä kosteaa läjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä.
Kyllä.
Aivan.
Jätit maton vain paikalle kuivumaan ilman vahtimista ja nyt olet yllättynyt, että se on kadonnut?
On se jännää miten elämä joskus toimii.
Niin. Sulla on tuollainen käsitys. Mutta perinteisesti mattoja on voinut tälläkin paikalla kuivatella niin ettei tarvitse vieressä vahtia. Ja niin siinä jatkuu homma edelleen, mulla kävi vaan huono tuuri.
Eikä tuo ole mikään puolustus. Sillä se paikka on vuosikausia ollut yleinen matonpesupaikka. Vuosikausia siihen on voinut mattonsa jättää rauhassa kuivumaan. Mutta nyt on tullut jokin tietty muutos, joka tuo siihen sekalaista porukkaa.... joilla ei ole mitään tapoja.
Jokainen tajuaa, että ne matot ovat jonkun omaisuutta, ja jokainen normaali osaa antaa olla rauhassa. Mutta joku sairas ei! Ja sinäkin siinä nyt puolustelet sitä varasta!
Vierailija kirjoitti:
Eeppistä settiä. 🤣
Eiks o. Kommentoijat tuohon tyyliin, ovat niitä joilla juurikaan millään ei ole mitään arvoa.
Ai sä meinaat että no, se vei sen, ja mä voin nyt sitten olla vaikka ilman mattoa tässä. Täh! Että mitä välii.
Kakaroiden kanssa tässä taas keskustellaan.
Eeppinen suunsoittaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit 9pitänyt parempaa huolta siitä!! Valvominen unohtui!!
Jos joku on niin hävytön, että tulee yleiselle matonpesupaikalle viemään toisten omaisuutta, niin se on kyllä sitten se jota tässä pitää syyttää.
Siinä matonpesupaikalla on aina tähän kesään asti voinut huoletta antaa pestyjen mattojen kuivua. Jotkut matot seisovatkin siellä jopa päiväkausia... Mutta nyt on tilanne vähän muuttunut.
Ja oli siinä nytkin muitakin mattoja paikallaan, mut se mun matto oli lähtenyt varkaan matkaan. Oli vissiin niin hyvin pesty että piti ottaa.
Mutta se varkaus oli kyllä sen maton tarinan loppu muutenkin. Tuollainen tyyppi ei mistään pitä huolta, se käyttää sitä mattoa sen minkä käyttää, tallustelee vaikka kurasilla saappaillaan. Sitä mattoa ei enää matonpesupaikoille kukaan vie. Sen maton tarina päättyi siihen päivään kun se minulta vietiin!
Joku veikkaili viejäksi r-ttipäätä. Minä taas olen sitä mieltä, että sen vei joku paikallinen päihdetyyppi.
Mitä hlvt se päihdetyyppi sillä tekis?
Vierailija kirjoitti:
Popparit tulille. 🍿
Kakara se poppareita nauttii....
Ja viety omaisuus on?