Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista
En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?
Kommentit (1091)
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko keskustelu on niin absurdi. Kerrotaan muka lasten sanomia kommentteja, joista on helppo päätellä, että kirjoittaja keksi ne itse. Jeesustellaan jostain pyllyreiän näkemisestä, joka kyllä vaatii jo aika tarkkaa katsomista ja pakaroiden levittelyä ennen kuin onnistuu muualla kuin Porvoossa. Verrataan pyllybikineitä seksuaaliseen ahdisteluun ja pakaroita sukupuolielimiin.
Mikä teitä kaikkia vaivaa?
Yleinen vajaaälyisyys ja rautakanki persiissähän näitä vaivaa. Niin kuin aina tällä vajakkien palstalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kuin kenenkään persvaot mua ihmetyttää uimarannalla maahanmuuttajaperheet eväsleireineen, naiset hunnutettuina pakertaa valtavat määrät eväitä esiin, lapset kieppuu ympärillä ja ukot tunkee ruokaa suuhun ja estottomasti kyyläävät uimaan menevien perseitä. Kuriin ne äijät ja eväsleirit kieltoon.
Älä tuijota niitä maahanmuuttajaperheiden eväitä, jos ne niin ahdistaa. Ei eväiden syönnissä ole mitään laitonta.
Miksi tullaan evästämään rannalle jos rantaelämästä ei muuten nauti? Hygieniakin voi olla hakusessa sitten.
Ööö, miten olisi noi käsipyyhkeet tai käsidesi? Ootko kuullut koskaan? Vaikkei ne ruokahalua enää pelasta jos puolen metrin päässä vilahtelee jonkun peräaukko....
En tiedä. Ulosteperäiset bakteerit ovat lisääntyneet. Ihmekö se kun vaipoissa uidaan ja vaippoja huuhdotaan. Ne paljaspeppuiset yleensä huolehtii hygieniastaan kun se ei ole hävettävä tabu.
Ei takapuolensa peseminen mikään tabu ole. Naisten exhibitionismi sen sijaan tuntuu olevan.
Naisten exhibitionismi on vielä aikamoinen tabu. Siitä ei puhuta, vaan käytetään kiertoilmaisuja "herättää ihailua" tai "olla vapaa". Naisten exhibitionismi on yhteiskunnassamme huomattavasti sallitumpaa kuin miesten. Nainen voi vähän vilauttaa vaginaa narubikineistään ja sen voi helposti kuitata "vahingoksi". Rannalla on helppo esitellä itseään (nuorille) miehille ja negatiivisia kommentteja saadessaan syyttää muita "katsomisesta".
Laardin määrlle ei ylärajaa, retongit saa vakoon survottua 😆🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan mitä sanotaan, mutta on erittäin rumat p.o. narubikinit. Ne eivät sovi kenellekään. On turhaa täällä herjata että älä mene rannalle tai että mitäs katsot. Ei kukaan mene kyttäämään takamuksia, mutta eihän niitä voi olla näkemättä.
Muuten, parasta kehopositiivisuutta on se, että kunnioittaa omaa kehoaan ja verhoaa sen sille sopivalla tavalla.
Itseään kunnioittavan ja itsevarman ihmisen ei tarvitse kerjätä huomiota tai seksuaalista kiihottumista paljastelemalla itseään. Tämä on selvää, kun vertaa rannoilla itseään paljastelevia naisia itsensä paljasteleviin miehiin, joita pidetään surkimuksina. Sama idea on taustalla, mutta vie yhtä pitkän ajan todeta asia seksuaaliseksi ahdisteluksi vieläpä paikoissa, joissa ovat liikkeellä yleensä perheet.
Tunteeko kukaan naista, joka menee rannalle vain tirkisteltäväksi saadakseen siitä, tai saa siitä seksuaalisen tyydytyksen? Ihailtavaksi ehkä, mutta niin nekin jotka haluaa ihailua sillä säädyllisellä esiintymisellään. Herrajestas näitä spekulaatioita.
Seksuaalisen kiihottumisen vuoksi. Naisten exhibiotismi ei ole tunnettu, mutta ei täysin tuntematonkaan käsite.
Vierailija kirjoitti:
"Miten olisi rantarauha ja toisten seksuaalisesti ahdistelematta jättäminen ?" kysyi teinini uimareissumme jälkeen? "Etkö äiti tiedä mitä tarkoittaa itsensä paljasteleminen" jatkoi 11-vuotias.
Lasten suusta se totuus tulee.
Älä viitsi jatkaa tuota trollausta. Se ei ikinä ollutkaan hauskaa. Kukaan ei ole siellä rannalla alasti.
Jos te ette kestä ihmisiä uima-asuissa, kannattaa teidän itsenne pysyä poissa uimarannoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi ruma vaatemuoti nyt muissakin vaatteissa vallalla...
Viime lauantaina kaupungilla kaikilla liikakilojaan peittelevillä naisilla päällään ylisuuria muodottomia säkkejä.
Siis voi.... Mikään ei kelpaa teille. On liian niukkaa tai sitten muka kaamea säkki päällä. Täytyy kai viettää kesä sisällä, jotta ei ällötä muita.
Vierailija kirjoitti:
Jos selluliitit ahdistaa niin kannattaa käydä vain Hietsun rannalla. Siellä on timmit ihmiset takapuoliaan esittelemässä.
Ei se ole timmiydestä kiinni. Minua, heteronaista, ällöttää nähdä toisten naisten paljaita p*rseitä rannalla. Ihan sama onko paljasteleva henkilö omasta mielestään timmi tai ei.
Ekshibitionismi tulee latinasta ja sillä tarkoitetaan mm. "halua vetää huomio puoleensa, paljastaa omaa minäänsä tai ruumistaan".
Vierailija kirjoitti:
Ekshibitionismi tulee latinasta ja sillä tarkoitetaan mm. "halua vetää huomio puoleensa, paljastaa omaa minäänsä tai ruumistaan".
"Olla ihailun kohteena, ihailtavana" Kuinka moni oikeasti voi myöntää tulevansa rannalle tämän takia eikä uimaan tai viettämään aikaa ystävien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos selluliitit ahdistaa niin kannattaa käydä vain Hietsun rannalla. Siellä on timmit ihmiset takapuoliaan esittelemässä.
Ei se ole timmiydestä kiinni. Minua, heteronaista, ällöttää nähdä toisten naisten paljaita p*rseitä rannalla. Ihan sama onko paljasteleva henkilö omasta mielestään timmi tai ei.
Miksi se ällöttää ja miksi kiinnität siihen niin paljon huomiota? Itse en edes huomaa millaiset uikkarit muilla on. Keskityn niihin ihmisiin joiden kanssa olen siellä rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko keskustelu on niin absurdi. Kerrotaan muka lasten sanomia kommentteja, joista on helppo päätellä, että kirjoittaja keksi ne itse. Jeesustellaan jostain pyllyreiän näkemisestä, joka kyllä vaatii jo aika tarkkaa katsomista ja pakaroiden levittelyä ennen kuin onnistuu muualla kuin Porvoossa. Verrataan pyllybikineitä seksuaaliseen ahdisteluun ja pakaroita sukupuolielimiin.
Joku voimaantunut itsensäpaljastelija stringiperse uhoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On uusi normi. Valtavat, valkoiset persepuolikkaat paljaana heilutaan. Kangas survotaan vakoon
Se menee sinne survomattakin, koska nykyuikkarimuoti on sellaista, että pakaroita ei piiloon saa jos ei pukeudu burkhaan. Ehkä kokouimapukuja vielä löytyy, jotka peittää enemmänkin, mutta bikineitä ei ellei erikseen lähde netistä etsimään ja tilaamaan.
Joten minunkin valkoiset pakarani vilkkuvat biitsillä.
t. mamma 33v
Täältä löytyy
Tuollaiset sporttimalliset pöksyt on hienot.
Sama se on urheilussa. Osalla on peittävät housut ja osalla vilkkuu pakarat. En halua nähdä pakaraa
Sama. Olen lopettanut yleisurheilun katsomisen, koska osa naisista näyttelee pakaroitaan. Miehillä ne housut eivät tunnu olevan tiellä vaikka suoritukset parempia. Kumma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ällöttää ja miksi kiinnität siihen niin paljon huomiota? Itse en edes huomaa millaiset uikkarit muilla on. Keskityn niihin ihmisiin joiden kanssa olen siellä rannalla.
En kiinnitä huomiota, mutta tiedät hyvin itsekin, että paljas takalisto on (onneksi) vielä niin harvinainen asia julkisella paikalla, että herättäähän se huomiota, jos sellaisia näkee rannalla. Se osa kehoa ei ole edes erityisen kaunis - ja joka tapauksessa kyseessä on intiimialue, joka kuuluu peittää. Sitä paitsi ne naiset, jotka epämukaviin stringibikineihin pukeutuvat, juuri haluavatkin herättää huomiota. Ne päällä keikistellään kaikkien edessä ja oikein tungetaan sitä takamusta esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voimaantunut itsensäpaljastelija stringiperse uhoaa.
Uhoaa? Lähinnä ihmettelin tätä keskustelua. Ja jos yhtään helpottaa, niin en käytä julkisesti stringibikineitä. Parit sellaiset on, mutta en tunne oloani mukavaksi ne päällä. Mutta en silti näe mitään pahaa siinä, että joku muu niitä käyttää. Eivät paljasta liikaa eivätkä ainakaan reikiä tai sukupuolielimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ällöttää siksikin kun tietää mitä sieltä tulee.
Tästä käytiin jo keskustelu vuonna 2020, ihan täälläkin.
Keskustelun lähteenä toimi: https://www.iltalehti.fi/muoti/a/a4f3d342-dda4-4f00-9b45-9b346da47a8d
Itse keskustelua en jaksa etsiä.
Mutta tämä jo todistanee, että keskustelu on käyty, eikä uudelle spämmille ole tarvetta, varsinkaan noin vihamieliselle.
Ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne ihmiset, joiden kanssa olen rannalla, istuvat omilla pyyhkeillään yhtä kaukana minusta, kuin joka ikinen kerta viereen tunkeva takapuoltaan meidän suuntaamme pyllistelevä ekshibitionisti, jolla joka kerta vilahtaa naruista vähän muutakin näkyviin. Porukkamme huokaisee ja sanomme ääneen ekshibitionisti taas. Oletko se ollut sinä?
Selvästi on olemassa perskannikka ja selluliittifobiaa.