Ilmatäytteinen poreamme
Onko hyvä?
Haluaisin ostaa juhannukseksi. Mies ei innostu. Mutta minä sen maksaisin :D
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monilla on nykyään näitä. Varmaan se hinta ratkaisee. Verrattuna sellaiseen oikeaan poreammeeseen.
Varmaan fiksu vekotin verrattuna "oikeaan". Helpompi hävittää kun kyllästyy.
Meillä oli palju ehkä 8 vuotta vaan ei ole enää. Oli hankala saunan viereltä kyytiin nostaa myydessä.
No jep. Mä kans oikeasti olen kallistumassa tähän ilmatäytteiseen. Juuri siksi, että voisi rauhassa katsoa onko vain yhden hetken ihme. Naapurilla on jatkuvasti jotain ongelmaa oman jacuzzinsa kanssa ollut...
Mä en pidä näitä ilmatäytteisiä kyllä mitenkään pöljän näköisinä. Niissäkin on paljon valinnan varaa ulkonäön kanssa.
Kaverin luona pihasaunasta tälläseen. Upea keksintö
Meillä oli semmonen muutama vuosi sitten, ihan toimiva peli 👍🏻
Siinä oli mukana suodatin ja putsiaineet tms.
Oikein hyvin kesti pari kesää.
En tajua näitä wt kommentteja. Tuo on ihan hyvä ostos jos haluaa ensin kokeilla
Kyllä meille on kelvannut tälläinen ja vieraille myös
Meillä terassilla kolmatta kesää lazy s spa cancun.Aivan ihana ja joka pennin väärtti.
Hyvin toiminut ja helppo käyttää.Mies hoitaa kloorijutut ja vaihdetaan vesi n.parin viikon välein ja putsataan allas.Helppo homma sekin.
Käytetään helteillä viilennykseen,joten oikealleporealtaalle ei meillä tarvetta.
120 poresuutinta hieroo ja rentouttaa.Kun tilattiin allas oli hellekesä ja oli joka paikasta loppu.Meni 3 kk kunnes tuli.Kannattaa toimia nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ilmatäytteinen poreamme on niin täysin white trash kuin ikinä voi olla. Siinä kun imuttelee lonkeroa, miehen paistaessa kasleria kaasugrillissä ja lasten hyppiessä trampalla, voi todella tuntea itsensä elämän onnistujaksi.
Voi sua raukkaa.Ehkä sinäkin sellaisen joskus saat:(
Painaa täytettynä todella paljon ja kylpijöiden paino vielä sen päälle. Terassi voi olla kovilla, jos sen sinne laittaa.
Mun ystävällä on tollanen. Mun mielestä se on ruma ja vastenmielinen. Ei kyllä yhtään houkuttele menemään siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävällä on tollanen. Mun mielestä se on ruma ja vastenmielinen. Ei kyllä yhtään houkuttele menemään siihen.
Houkutteeko jacuzzi?
Vierailija kirjoitti:
https://www.suomela.fi/puhallettavissa-mspa-poreammeissa-sahkoiskun-vaa…
Uutinen vuodelta 2014?
Vierailija kirjoitti:
https://www.suomela.fi/puhallettavissa-mspa-poreammeissa-sahkoiskun-vaa…
Mikä lie mspa? En ole ikinä nähnyt.meillä lazy s spa.ukkosella en menisi kyllä ja johto pitää ottaakkin irti pistokkeesta ukkosella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmatäytteinen poreamme on niin täysin white trash kuin ikinä voi olla. Siinä kun imuttelee lonkeroa, miehen paistaessa kasleria kaasugrillissä ja lasten hyppiessä trampalla, voi todella tuntea itsensä elämän onnistujaksi.
Weeteillä ei kyllä tramppoja ja poreammeita ole. P.s. paras liha grilliin on kassler 😋🥩
Kasleri on weeteistä weeteintä mitä voi grillissä olla. Kunnon marmoroitunut sisäfilee on parasta grilliin.
Sisäfile on huonohampaisen nousukkaan juntin valinta - huomattavasti maukkaampia ruhon osia kun nääs on ;)
Vierailija kirjoitti:
Aika monilla on nykyään näitä. Varmaan se hinta ratkaisee. Verrattuna sellaiseen oikeaan poreammeeseen.
Hinta ja helppous. Ei tarvitse kiinteää asennusta, vie vähemmän tilaa, helppo tarvittaessa siirtää ja saa talveksi pois joten sähkönkulutuskin on vähäisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli palju ehkä 8 vuotta vaan ei ole enää. Oli hankala saunan viereltä kyytiin nostaa myydessä.No jep. Mä kans oikeasti olen kallistumassa tähän ilmatäytteiseen. Juuri siksi, että voisi rauhassa katsoa onko vain yhden hetken ihme. Naapurilla on jatkuvasti jotain ongelmaa oman jacuzzinsa kanssa ollut...
Mä en pidä näitä ilmatäytteisiä kyllä mitenkään pöljän näköisinä. Niissäkin on paljon valinnan varaa ulkonäön kanssa.
Joo tiedän joitain jotka on vaihtaneet ilmatäytteisen sitten oikeaan kun ovat innostuneet hommasta, ja niitä jotka on todenneet ettei olekaan oma juttu. Uskoisin että meilläkin on käyttöä niin vähän, ettei viitsi kunnon poreallasta hommata tilaa ja sähköä viemään, tää ilmaporeallas ois enemmänkin vaihtoehto lasten kahluualtaalle. Kesän huvitus jossa voisi itsekin lillua.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa itseasiassa tosi mukavalta. Tosin kasslerin sijaan grillattaisiin kanaa ja kasviksia ja lasten ollessa kotona ottaisin alkoholitonta olutta, mutta muuten. Ja kyllä kiitos, tunnen itseni elämässä onnistuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa itseasiassa tosi mukavalta. Tosin kasslerin sijaan grillattaisiin kanaa ja kasviksia ja lasten ollessa kotona ottaisin alkoholitonta olutta, mutta muuten. Ja kyllä kiitos, tunnen itseni elämässä onnistuneeksi.
Niinpä. Täälläkin juuri punnitaan vaihtoehtoja: tämä porehässäkkä vai ihan bestway suurempi uima-allas jossa voi uida . Kyllä oma piha on kiva!
Meillä oli palju ehkä 8 vuotta vaan ei ole enää. Oli hankala saunan viereltä kyytiin nostaa myydessä.