Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kultainen Panssariketju miehellä?

Vierailija
18.06.2023 |

Miten arvioitte?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs. Osoittaa, että mies huolehtii itsestään ja ulkonäöstään. Voisin hyvinkin lähteä treffeille tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
22/31 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä vittumaisia ämmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash

Vierailija
24/31 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tacky.

Vierailija
25/31 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu, ho mo, sutenööri, naisten hakk aaja. Valitse noista. Voi olla kaikki

Työtäkarttaville vasemmistolaisille korvaa sen palestiinshaali ,muuhun kun ei ole varaa ,Yhtaikaa peittää kapeat mitättömät hartiat , jotka eivät valmiiksi muodostuneet. 

Vierailija
26/31 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin hommata tämmöisen ketjun, mutta nyt palstaa luettuani olen alkanut empimään. Onko tosiaan näin, että juntilta vaikuttaa vaikka tarkoitus olisi kohentaa ulkonäköä ja sonnustautua koruilla. Miksi naisten kultakäädyt eivät aiheuta samanlaisia reaktioita?

Vierailija
27/31 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse meinasin hommata tämmöisen ketjun, mutta nyt palstaa luettuani olen alkanut empimään. Onko tosiaan näin, että juntilta vaikuttaa vaikka tarkoitus olisi kohentaa ulkonäköä ja sonnustautua koruilla. Miksi naisten kultakäädyt eivät aiheuta samanlaisia reaktioita?

Toki aiheuttaa.

Mulla on timanttinapit korvissa ja kelta/valkokultainen kevyt mutta näyttävä kaulakoru, 1 timanttisormus sormessa. Kuitenkin hillitty ja kalliin näköinen setti

Jos mulla roikkuisi korvissa 50g blingblingiä (aitoa tai ei), isot renkaat tms härpäkkeet, kaulassa 3-4 erilaista kaulaketjua (vaikka suht ohuitakin) ja ranteet ja sormet täynnä kultaa se olisi WAU efektin sijaan noloa. Liikaa yritystä, liikaa kaikkea.

Jotenkin vaan miehellä 1 vihki- tms sormus ja tyylikäs kello on ihan riittävä esim puvun kanssa. Pidän myös nahkarannekkeista ennemmin kuin panssariketjuista. En ainakaan halua että omalla miehellä olisi kaulassa mitään (tai jos on se ei saa näkyä esim jos paidan nappi on auki)

Vierailija
28/31 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään mennyt kysymys hieman ohi kaikilta vastanneilta. Paha arvioida kun en tiedä ketjun painoa saati karaattimäärää, mutta jos näet itse ne merkinnät ja pystyt punnitsemaan niin netistä löytyy ihan kelpo laskureita joilla voit itse arvioida.

Vierailija
29/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meinannut hommata ketjun suomileijonan kera. Kiinnostaa vähän muidenkin mielipiteet. Muuten pukeudun hyvin ja omaan siistin ulkomuodon. Mutta eikai panssariketju pilaa ihmistä?

Vierailija
30/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille miehille sopii miehinen rannekoru. Nyt in maailmalla: timanttiranneke tai isot kivihelmet

Vierailija
31/31 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä vittumaisia ämmiä.

Täältä löytyi kultainen panssariketju:

BINGO 🤣🤣🤣🤣