Lakkauttaako hallitus OIKEASTI kaikki tuet? Töissäkäyvänä palkansaajana mua huolestuttaa.
Voiko niin oikeasti toimia?
Kaikki eivät saa töitä. Taustalla voi olla fyysisen terveyden, mielenterveyden, pitkään jatkuneen työttömyyden tuomaa ongelmaa. Riittämätön koulutustaso, liikaa ikää työnantajan mielestä jne.
Entä jos itse joudun työttömäksi. Joudunko kadulla?
Onko tämä kostohallitus säästövimmassaan taannuttamassa Suomen joksikin turvattomaksi banaanivaltioksi?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kaikkia tukia olla lakkauttamassa, niitä ainoastaan järkiperäistetään.
Jos olet itse saanut kaikkia tukia (työttömyyskorvaus, asumistuki, toimeentulotuki...), niin oletko miettinyt, olisiko omassa toiminnassasi mitään muutettavaa? Nuo kaikki tuet on nimittäin tarkoitettu tilapäisiksi saajan kannalta. Kukaan ei synny toimeentulotukiasiakkaaksi.
Jos luit aloituksen, olen palkkatyössä itse. Mietin vain mitä tälle yhteiskunnalle käy? Miten ihmisille käy jos kaikki viedään.
Totta.
Onko enää kyseessä hyvinvointivaltio?!
Ihmisiltä viedään toivo.
Ei ole. Tärkeintä on, että ultrarikkaat rikastuvat lisää ja muutama kokkari lisää pääsee riistämään itsensä miljonääriksi. Raha omalla ja hyödyllisten kavereiden tilillä on Orpon ja kumppaneiden märkäuni. Pitäähän sitä pienuutta ja tyhjyyttä kompensoida jollain. Täytyy vaan toivoa, että sillekin alkaisi taas alkoholi maistumaan, niin josko siitäkin päästäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä ja olin aloittamassa kuntoutuspsykoterapiaa syksyllä, mutta nyt kun asumistuki poistuu niin ei mulla ole varaa. Varsinkin jos satun sairastelemaan ja menee päivän palkka.
Kärsin toistuvasta masennuksesta joka on uhannut viedä työkyvyn.Nämä muutokset tuskin ovat voimassa vielä syksyllä.
Aloita terapia. Se kannattaa aina ja voit saada apua nopeasti kun ajatuksesi selkiytyvät,
Harmi, että sua ei pysty auttamaan edes sillä.
Mikä on ainoa missä ei ole työvelvoitetta?
Ennakoin jo vuosia sitten miten tulee käymään työelämässä ennakoin myös koronan ja käynnissä olevan sodan joten hankin töissä ollessani 2019 kesällä piilopaikan korvesta puhtaan kalaisan järven rannalta missä voi tarvittaessa asua ympäri vuoden ja polttopuut omasta takaa jos tarvis vaatii.
Jäin eläkkeelle viimevuonna viisikymppisenä
Töitä voi painaa eläkkeen ohessa virallisesti niin paljon kuin sielu sietää oman ansiorajan puitteissa mulla ansioraja 2400e/kk
Pääomatulot tai muutkaan kuin työtulot ei vaikuta työeläkkeeseen eli voi hankkia vaikka miljoonan vuodessa.
Ei yt-valsseja tai muutostangoa tai te-toimisto pakkopullaa ja voi asua missäpäin maailmaa huvittaa, vapaus on se tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja köyhien lapset syödään.
Mennyjovittuun.
Ja sinä veetee Jonne takas laudalle muiden teinien joukkoon. Noin ei puhu kuin totaali va lko ro ska.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itse saanut kaikkia tukia (työttömyyskorvaus, asumistuki, toimeentulotuki...), niin oletko miettinyt, olisiko omassa toiminnassasi mitään muutettavaa? Nuo kaikki tuet on nimittäin tarkoitettu tilapäisiksi saajan kannalta. Kukaan ei synny toimeentulotukiasiakkaaksi.
Meidän perhe syntyä ikuinen kela asiakas. Heti syntymä merkintä kela paperi ei patista työ ja maximituki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos luit aloituksen, olen palkkatyössä itse. Mietin vain mitä tälle yhteiskunnalle käy? Miten ihmisille käy jos kaikki viedään.
Totta.
Ihmisiltä viedään toivo.
Ei ole. Tärkeintä on, että ultrarikkaat rikastuvat lisää ja muutama kokkari lisää pääsee riistämään itsensä miljonääriksi. Raha omalla ja hyödyllisten kavereiden tilillä on Orpon ja kumppaneiden märkäuni. Pitäähän sitä pienuutta ja tyhjyyttä kompensoida jollain. Täytyy vaan toivoa, että sillekin alkaisi taas alkoholi maistumaan, niin josko siitäkin päästäisiin.
Lisään vielä, että onneksi tämä on helppoa, sillä tyhmät va lk oros ka junttiduunarit lipoo hyväosaisten oikeistoveljiensä persettä niin innoissaan, että kieli tulee kurkusta ulos. Onko persut kiva olla porvareiden pikku homppeliorjia? Ihme s/m-touhua. Yhdet alistaa ja toiset on innoissaan mitä enemmän vedetään kepillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ehdottomasti kosto siitä ettei kiltisti ottanut korona lasteja suuhun. Opitpahan.
Kuka tämän jälkeen äänestää kristillisdemokraatteja tai kokoomusta?
T. Entinen kokoomuksen äänestäjä
Punikkeja äänestävät ilmoittautuvat täällä säännöllisesti ex-Kokoomuslaisiksi.
Ei sellaista voi tehdä, perustuslait, eu lait ynnä muut. Plus asiasta pitää äänestää ja sitä ennen tehdä perusteellinen esitys ja perustelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Ihmisiltä viedään toivo.
Lisään vielä, että onneksi tämä on helppoa, sillä tyhmät va lk oros ka junttiduunarit lipoo hyväosaisten oikeistoveljiensä persettä niin innoissaan, että kieli tulee kurkusta ulos. Onko persut kiva olla porvareiden pikku homppeliorjia? Ihme s/m-touhua. Yhdet alistaa ja toiset on innoissaan mitä enemmän vedetään kepillä.
Kuuluuko Benkkukin mainitsemaasi ryhmään koska se lipoo miehen karvaista perärööriä ja vielä ylpeilee sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Ihmisiltä viedään toivo.
Itseäni ihmetyttää kun täällä puhutaan jostain ultrarikkaista ja miljonääreistä aivan kuin Suomessa olisi heitä valtavat määrät. Suomessahan on kourallinen miljonäärejä ja ei yhtäkään ultrarikasta.
Jotenkin tuntuu, että meillä on täällä paljon niin pahasti todellisuudesta vieraantunutta porukkaa, että he pitävät ihan tavallista keksiluokkaa rikkaina.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista voi tehdä, perustuslait, eu lait ynnä muut. Plus asiasta pitää äänestää ja sitä ennen tehdä perusteellinen esitys ja perustelut.
Kyllä voi, usko pois. Perustelut löytyy kyllä.
Aloita terapia. Se kannattaa aina ja voit saada apua nopeasti kun ajatuksesi selkiytyvät,