Onko täällä muita, jotka korjaa oloaan juomalla lisää viinaa?
Tämä on aika surullista, mutta muutakaan en osaa.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä juuri korjaan juomalla kiljua. Huomenna asialliseen konttorityöhön..
Ok. Kiljua en (vissiin onnekseni) ole maistellut. Itsekin tein aikoinaan asiallisia hommia: Opintotukipäätöksiä opiskelijoille.
-ap
Kilju on hel vetin pahaa mutta toimivaa.
Jätin viinan kokonaan noin 15 vuotta sitten. Olen jo unohtanut koko hermomyrkyn, Eli ei tule kajottua liemeen.
Vierailija kirjoitti:
Kilju on hel vetin pahaa mutta toimivaa.
Uskoisin, että kilju on pahaa ja saattaa toimiakin. En kuitenkaan halua kokeilla sitä. Pitäydyn Alkon tuotteissa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Ennen, ehkä vielä seitsemän vuotta sitten, jatkoin juomista korjatakseni pahaa oloa. Nykyään juon pysyäkseni hengissä, koska varmaan kuolisin jos lopettaisin.
Älkää juoko korjataksenne yhtään mitään, älkääkä oikeastaan muutenkaan ainakaan humalahakuisesti.
Niinpä, mu mies oli alkoholisti ja kun sanoin aina että tänään et juo yhtään, niin sanoi ettei sitä voi lopettaa yhtäkkii, kuin seinään, siitä voi henki mennä. Hän sittemmin menehtyi 58 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen, ehkä vielä seitsemän vuotta sitten, jatkoin juomista korjatakseni pahaa oloa. Nykyään juon pysyäkseni hengissä, koska varmaan kuolisin jos lopettaisin.
Älkää juoko korjataksenne yhtään mitään, älkääkä oikeastaan muutenkaan ainakaan humalahakuisesti.
Niinpä, mu mies oli alkoholisti ja kun sanoin aina että tänään et juo yhtään, niin sanoi ettei sitä voi lopettaa yhtäkkii, kuin seinään, siitä voi henki mennä. Hän sittemmin menehtyi 58 vuotiaana.
Olen pahoillani.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Jätin viinan kokonaan noin 15 vuotta sitten. Olen jo unohtanut koko hermomyrkyn, Eli ei tule kajottua liemeen.
Eihän viinan juonti olekaan järkevää.
Kysyisin kuitenkin, että mitä se sinulle antoi? Kuten kerroin niin minulle siitä tulee mukava olo.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Se on kukaan.
Ketään versus kukaan on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kukaan.
Ketään versus kukaan on eri asia.
Niin siis piti sanomani, että lue ja ymmärrä lukemasi. Liikaa vaadittu?
Korjasin oloani juomalla viinaa, kunnes maksa ja haima tulehtuivat.
Nyt odottelen miten käy.
Olo ei siis korjaantunutkaan, kas kummaa.
Vierailija kirjoitti:
Korjasin oloani juomalla viinaa, kunnes maksa ja haima tulehtuivat.
Nyt odottelen miten käy.Olo ei siis korjaantunutkaan, kas kummaa.
Tämä kuulostaa tosi pahalta.
Sekin on kuitenkin todettu joskus, että haima saataa pettää vaikka ei juopottelisikaan. Nuoruuden poikaystäväni
menehtyi kahdessa kuukaudessa.
En puolustele itseäni.
- ap
On mukavaa, kun vastailette. Vastailkaa tälle kännikalalle edelleen. 🐟
- ap
Pidän keskustelua yllä ja siispä kysyn:
Mitä te muut teette, jos juopottelette? Itse saa aikaan vaikka mitä. Yleensä siivoan ja nyt olen pessyt ikkunat.
- ap
Kiljun juonti hyvässä vaiheessa. Tukeva nousu menossa johta uimaan.
Konttori-Kalle
Viina on hyvvää! Kuollaan kaikki pian muutenki...
Juu, korjaussarja on menossa.