Onko täällä muita, jotka korjaa oloaan juomalla lisää viinaa?
Tämä on aika surullista, mutta muutakaan en osaa.
Kommentit (37)
Sillähän se lähtee millä on tullukki!
Mietit jo asiaa,hyvä sinä. Mikä estää sinua tuo vaihe mennä terveyskeskus,Pyytää lähete a-plk.Saat tukea ,lääkeitä lopetaksesi alkohoolin käytön,Siellä missä on sosialiviraston rakenukset samoissa paikoissa on noita A-plk Tuki pisteet.Jos viellä poltat savukeita? Pääset nistäkin eroon SV-läkeeillä ilman vierotusoireita 3kk.Kestää lääkekuri,syötävä loppun se ja terveyskeskuslää käri kirjoittaa reseptin.
En koskaan juo alkoholia muuta kuin iloon. Kannattaa opetella tällainen periaate niin ei tule ruokittua pahaa oloa väärällä tavalla.
Alkoholi on hyvää ja terveellistä. Juon joka päivä litran kirkasta viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Paitsi että olon korjaus on kellosepän töitä. Pitää olla tarkkana, kuin ketun pesällä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Itse alan olla jo huolestunut, kun 70cl kirkasta ja tiukkaa viinaa menee illassa. Maksa ei tykkää. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse alan olla jo huolestunut, kun 70cl kirkasta ja tiukkaa viinaa menee illassa. Maksa ei tykkää. 🥴
Maksa on lihas ja se vahvistuu juomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkö? No sitten vaan lisää juomaa!
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Paitsi että olon korjaus on kellosepän töitä. Pitää olla tarkkana, kuin ketun pesällä.
- ap
Totta, tarkkaa puuhaa tuo korjaussarjojen ajoittaminen ja mitoittaminen, yhtä tarkkaa kuin piereskeleminen ripulitilassa tai pärekaton kulotus kesähelteillä :D
Sitähän se tuppaa teillä vihervasemmistolaisilla elämä olemaan että päihteillä sekoitellaan päätä ja sitten korjaillaan sitä. Välillä itketään persuista ja hallituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- apTotta, tarkkaa puuhaa tuo korjaussarjojen ajoittaminen ja mitoittaminen, yhtä tarkkaa kuin piereskeleminen ripulitilassa tai pärekaton kulotus kesähelteillä :D
Vihervasemmistolaisia viisauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydäntä pitää rasittaa päivittäin liikunnalla. Lihaksia pitää rasittaa jumpalla. Aivoja pitää rasittaa ristisanoilla tai pelaamalla shakkia. Maksaa pitää rasittaa päivittäin juomalla viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- apTotta, tarkkaa puuhaa tuo korjaussarjojen ajoittaminen ja mitoittaminen, yhtä tarkkaa kuin piereskeleminen ripulitilassa tai pärekaton kulotus kesähelteillä :D
Vihervasemmistolaisia viisauksia.
Miten helevitissä ihan jokaiseen aloitukseen saadaan politiikka?!
Ihan sama vaikka olis kissavideoita.
- ap
Ennen, ehkä vielä seitsemän vuotta sitten, jatkoin juomista korjatakseni pahaa oloa. Nykyään juon pysyäkseni hengissä, koska varmaan kuolisin jos lopettaisin.
Älkää juoko korjataksenne yhtään mitään, älkääkä oikeastaan muutenkaan ainakaan humalahakuisesti.
Kyllä täällä juuri korjaan juomalla kiljua. Huomenna asialliseen konttorityöhön..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydäntä pitää rasittaa päivittäin liikunnalla. Lihaksia pitää rasittaa jumpalla. Aivoja pitää rasittaa ristisanoilla tai pelaamalla shakkia. Maksaa pitää rasittaa päivittäin juomalla viinaa.
Oikeassa olet. Itselle on tullut sohvaan kuoppa, kun en liiku ja istuskelen siinä koko ajan. Ristisanoja tein aikoinaan, mutta eipä ne kiinnosta enää. Maksa taasen... voi maksaparkaani.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Ennen, ehkä vielä seitsemän vuotta sitten, jatkoin juomista korjatakseni pahaa oloa. Nykyään juon pysyäkseni hengissä, koska varmaan kuolisin jos lopettaisin.
Älkää juoko korjataksenne yhtään mitään, älkääkä oikeastaan muutenkaan ainakaan humalahakuisesti.
Siis minä ainakin juon viinaa siksi, että siitä tulee hilpeä olo.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minä ainakin juon viinaa siksi, että siitä tulee hilpeä olo.
- ap
Ennen viinaa ei hilpeää oloa, viinan jälkeen hilpeä olo. Ja krapulassa ei varsinkaan ole hilpeä olo, joten korjataan asia. Been there done that.
Ääh! Ketään ei ole krapulassa?
- ap